Nou, voor mijn moederhart is het goed te weten dat het goed is gekomen met je. Ik vrees met grote vrezen voor mijn jongste namelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar nu ben je weerbaar. Ik heb een jaar of 8 op keyboardles gezeten (en heb 2 oudere broers). Die vonden 't humor om totaal random "FOUT!" door de kamer te roepen. Je concentratievermogen neemt per keer toe, echt.
14/15 jarigen hè. Die vonden dat geweeeeeldig! Hadden ze vast van hun ouders ofzo. Geen flauw idee maar het verbaast me tot op de dag van vandaag. It's raining men. Heb je er nog zo'n eentje. Echt hoor, waar gaat dát over??quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:39 schreef debuurvrouw het volgende:
En idd Grease en paradise by the dashboardlight. En dan al die veertigers die nog hip dachten te wezen a-rtimisch op de dansvloer.
buh.
Je kunt nu nog naar het Noorden voordat we ons uniform aantrekken en te paard gaan strijden.quote:
Daarom worden jongste ook zo verwendquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, voor mijn moederhart is het goed te weten dat het goed is gekomen met je. Ik vrees met grote vrezen voor mijn jongste namelijk.qua derde jongetje dan hè voor de rest is het een lieverd die gewoon 5 is. en 5 is lastig. Echt héél
![]()
Dat is heul niet meer hip, gek!quote:
Klopt, wel met veertigers die nog hip dénken te zijn.quote:
Daar distantieer ik me van. Kilometers lang.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Klopt, wel met veertigers die nog hip dénken te zijn.
(die met een pittig kort rood kapsel en een leren rugtasje)
Wat ben jij toch ook een sneerderig wijf aan het worden. Doe dat eens niet en ga dansen op Grease Lightning. Dat is pas ECHT gezellig!quote:
Je zou ze de kost moeten geven die daar nog hele strakke moves op kunnen uitvoeren.quote:
Daar heb je zeker ook weer nieuwe laarzen voor nodig?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Je kunt nu nog naar het Noorden voordat we ons uniform aantrekken en te paard gaan strijden.
Ondertussen verdienen we ons geld met katoen.
Die elpee had ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan deze bij Q music. Da's echt jeugdsentiment.Binnenkort maar weer eens naar de jaren 70 en 80 disco
My, what a splendid idea!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar heb je zeker ook weer nieuwe laarzen voor nodig?
En heb je ook last van hoest/longen? want dan kan het toch best de speedygriep zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zal je dan maar niet quoten he?![]()
Nee, ik voel me nog best beroerd, kom net ongeveer uit mijn bed drijven.
En ik heb dirty dancing ook 100 keer gezien ofzo
Nou een klein beetje hoesterig, maar daar heb ik niet het meeste last van, dat is toch echt keel en hoofd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En heb je ook last van hoest/longen? want dan kan het toch best de speedygriep zijn
Diepe wonden helen niet snelquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een sneerderig wijf aan het worden. Doe dat eens niet en ga dansen op Grease Lightning. Dat is pas ECHT gezellig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |