Nou, voor mijn moederhart is het goed te weten dat het goed is gekomen met je. Ik vrees met grote vrezen voor mijn jongste namelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja maar nu ben je weerbaar. Ik heb een jaar of 8 op keyboardles gezeten (en heb 2 oudere broers). Die vonden 't humor om totaal random "FOUT!" door de kamer te roepen. Je concentratievermogen neemt per keer toe, echt.
14/15 jarigen hè. Die vonden dat geweeeeeldig! Hadden ze vast van hun ouders ofzo. Geen flauw idee maar het verbaast me tot op de dag van vandaag. It's raining men. Heb je er nog zo'n eentje. Echt hoor, waar gaat dát over??quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:39 schreef debuurvrouw het volgende:
En idd Grease en paradise by the dashboardlight. En dan al die veertigers die nog hip dachten te wezen a-rtimisch op de dansvloer.
buh.
Je kunt nu nog naar het Noorden voordat we ons uniform aantrekken en te paard gaan strijden.quote:
Daarom worden jongste ook zo verwendquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, voor mijn moederhart is het goed te weten dat het goed is gekomen met je. Ik vrees met grote vrezen voor mijn jongste namelijk.qua derde jongetje dan hè voor de rest is het een lieverd die gewoon 5 is. en 5 is lastig. Echt héél
![]()
Dat is heul niet meer hip, gek!quote:
Klopt, wel met veertigers die nog hip dénken te zijn.quote:
Daar distantieer ik me van. Kilometers lang.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Klopt, wel met veertigers die nog hip dénken te zijn.
(die met een pittig kort rood kapsel en een leren rugtasje)
Wat ben jij toch ook een sneerderig wijf aan het worden. Doe dat eens niet en ga dansen op Grease Lightning. Dat is pas ECHT gezellig!quote:
Je zou ze de kost moeten geven die daar nog hele strakke moves op kunnen uitvoeren.quote:
Daar heb je zeker ook weer nieuwe laarzen voor nodig?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Je kunt nu nog naar het Noorden voordat we ons uniform aantrekken en te paard gaan strijden.
Ondertussen verdienen we ons geld met katoen.
Die elpee had ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:52 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan deze bij Q music. Da's echt jeugdsentiment.Binnenkort maar weer eens naar de jaren 70 en 80 disco
My, what a splendid idea!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar heb je zeker ook weer nieuwe laarzen voor nodig?
En heb je ook last van hoest/longen? want dan kan het toch best de speedygriep zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zal je dan maar niet quoten he?![]()
Nee, ik voel me nog best beroerd, kom net ongeveer uit mijn bed drijven.
En ik heb dirty dancing ook 100 keer gezien ofzo
Nou een klein beetje hoesterig, maar daar heb ik niet het meeste last van, dat is toch echt keel en hoofd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En heb je ook last van hoest/longen? want dan kan het toch best de speedygriep zijn
Diepe wonden helen niet snelquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een sneerderig wijf aan het worden. Doe dat eens niet en ga dansen op Grease Lightning. Dat is pas ECHT gezellig!
Nee, dat is ook maar dit is geen pleister. Niet eens eentje met leuke figuurtjes erop zodat het de pijn verzacht of je opvrolijkt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Diepe wonden helen niet snel![]()
En het is Greased Lightning
Ken je Bassie?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:22 schreef liesje1979 het volgende:
Hangt natuurlijk ook een beetje af vanaf hoeveel mensen je kent.
Heeft die Griep?quote:
Oja!quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:26 schreef Copycat het volgende:
Dementor, zet jij de stadspoort open? Ik ga nu richting A'doorn.
Ja, maar ze wordt alleen maar aangestoken. Verder niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Kill it with fire!
Arme Cc.Ze was zo hip.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:35 schreef debuurvrouw het volgende:
CarO!!![]()
Is er nog leven na een pittig kort kapsel? #2
Ja, ik snap het ook niet. Maar ik vind je een lekker ding.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Ik snap dat gehak niet. Ik heb echt tof haar.
Je mag alles zijn, lelijk, dik, scheel, een overbeet van hier tot tokio maar als je kort haar hebt, dàn zie je er niet uit![]()
Mogge.
En weer een enkeltje richting bed
mwoah, als een vrouw een zeer mooi gezicht heeft kan ze met kort haar sexyer zijn dan met lang haar.quote:
Grappig dat je er zo serieus op in gaat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
mwoah, als een vrouw een zeer mooi gezicht heeft kan ze met kort haar sexyer zijn dan met lang haar.
ik zag net pas dat caro in de zeik werd genomenquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Grappig dat je er zo serieus op in gaat.
Als je ziek ben kan je toch ook niet internetten!quote:
Ik wel, na 2 dagen bijna continu in bed heb ik dat ook wel even gezien. Dus lig ik nu op de bankquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je ziek ben kan je toch ook niet internetten!
Ben benieuwd of de beveiliging nu inderdaad zichtbaar uitgebreider is dan vroeger.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:42 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.![]()
Moet jij niet naar de koningin gaan zwaaien Coos, ouwe oranjeklant?
Ze hebben stenen bloembakken langs de weg gezet, om een aanslag met een auto moeilijker te maken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de beveiliging nu inderdaad zichtbaar uitgebreider is dan vroeger.
Toch wel met leuke bloemetjes er in?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben stenen bloembakken langs de weg gezet, om een aanslag met een auto moeilijker te maken.
Wel paracetamol geslikt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wel, na 2 dagen bijna continu in bed heb ik dat ook wel even gezien. Dus lig ik nu op de bank
Met gezellige heg, oranje besjes.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch wel met leuke bloemetjes er in?
Ja al heel veelquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel paracetamol geslikt?
Is goed voor het gemoed, om je even een paar uur wat meer mens te voelen!
Ik zwaai wel hier voor de tv.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:42 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.![]()
Moet jij niet naar de koningin gaan zwaaien Coos, ouwe oranjeklant?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Denk niet dat ik met mijn Suzuki Swift het einde van de Utrechtse baan haal.
Ga straks wel vragen of die bouwvakkers tijdens het Wilhelmus even stil willen zijn.quote:
en een container waar ze die ouwe dakpannen in mikken recht onder mijn slaapkamer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ohwja! je dak!!
Ja? Staan ze al om 7 uur s ochtends herrie te maken? En extra hard te stampen ter hoogte van je slaapkamer?
Oef! Dat dat herrie maakt wil ik wel geloven ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:02 schreef Coos het volgende:
[..]
en een container waar ze die ouwe dakpannen in mikken recht onder mijn slaapkamer.
Tot na het weekend gok ik. En ik val extra in de prijzen omdat ze die grote schuur die achter in mijn tuin staat ook nog gaan doen.quote:
Ja joh, duurt dat zo lang? Een dak bedekken?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Tot na het weekend gok ik. En ik val extra in de prijzen omdat ze die grote schuur die achter in mijn tuin staat ook nog gaan doen.
Vraag me niet waarom ik die link leg, maar nu heb ik zin in waterijsquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:08 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn voor in je oren Coos.
Als het goed is vrijdag wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan is het ook nog eens geen "ik vlucht naar het strand weer".
Als ze m´n gras vergallen dien ik een miljoenenclaim in.quote:
Dat gazonnetje van jou?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ze m´n gras vergallen dien ik een miljoenenclaim in.
Ik zie nu een viezige naakte Beierse dikzak met een leren schort voor in een ketel roeren. Werkt niet echt libido-verhogend Coos.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:35 schreef Coos het volgende:
Voor Gert![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)iebier__.html?p=22,1
daat heet toch gewoon een odol?quote:"Ik kreeg ineens een heel apart gevoel vanbinnen. Meteen wist ik dat dit een speciaal biertje zou worden."
neenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Hebben je heupen eigenlijk een bad?
Wel als hij net wakker wasquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daat heet toch gewoon een odol?
Ja, dat doet die toch ook. We zitten niet voor niks in het katoen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat de TT op Orry Main sloeg
dawastiequote:
O dus tochquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat doet die toch ook. We zitten niet voor niks in het katoen.
Heeft ze het alweer uit dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:00 schreef liesje1979 het volgende:
Knipper je 1 seconde met je ogen en dan zie je niet wat Maxima aanheeft.
Wat zielig hè?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O dus toch![]()
Ik ga in mijn kostbare pauze toch zeker niet alles teruglezen
Opgelegde braafheidquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat zielig hè?
Ik heb nu opeens ook zin in een North & South marathon op een regenachtige dag. Sms Haard Aan.
Wel braafheidspunten voor alleen in je pauze FOK!ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |