quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:57 schreef jmac het volgende:
[..]
Neem een lakentje mee en een krantenbox voor onder de brug
Gewoon http://www.lot.com/quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:56 schreef Pucci23 het volgende:
[..]
welk site is dit???? klinkt echt interessant? geen flash site toch??
quote:Every seat, every flight, any destination for half the fare!
Plan your trip in the first quarter of 2010 and buy your tickets at LOT.
On the 23rd and 24th of October 2009 all flights on LOT to Europe, USA, Canada and in Poland are HALF PRICE!
Remember, only this Friday and Saturday. Find your flight for half price.
Find out on www.lot.com in LOT offices and travel agency.
Promotion "Crazy Saturday begins this Friday!" is not applicable to any other promotions and discounts!
Welke datum vertrek jij?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:51 schreef PeRi het volgende:
Als je een paar dagen later weg kan; vandaag en morgen 50% korting op ALLE vluchten van Lot Polish Airlines tussen 1 januari en 31 maart a.s. (ik zit net even te kijken, Amsterdam-New York v.v. voor ¤ 315 euro!)
Waar vandaan?quote:Op zondag 8 november 2009 11:16 schreef TUFKAL het volgende:
Naar Glasgow in december, iemand goedkope tips?
quote:Op zondag 8 november 2009 11:16 schreef TUFKAL het volgende:
Naar Glasgow in december, iemand goedkope tips?
Eindhoven - Stansted 11 euro www.ryanair.com 16 december vertrek om 9.25quote:
Probeer het via de Iberia-website van Duitsland en van België, die hebben soms erg mooie aanbiedingen. Zo heb ik voor mijn ouders en broertje tickets kunnen scoren voor EUR525 in december. Maar momenteel is het goedkoopste in Duitsland (Dusseldorf) al EUR850 geloof ik, maar het kan per dag verschillen. Verder cheaptickets.nl en vliegarieven.nl. Of, als je niet bang bent voor avontuur, een ticket boeken naar bijvoorbeeld Sao Paolo of Rio, wat vaak goedkoper is en dan een los ticket boeken naar Buenos Aires. Suertequote:Op zondag 8 november 2009 17:09 schreef Floffie het volgende:
Ik ga een tijdje stagelopen + reizen in Argentinië, wie o wie helpt mij met een redelijk betaalbaar ticket? Alle tips onder de 900 euro zijn welkom..
Heen: Nederland (of net over de grens) - Buenos Aires, Argentinië (EZE)
Terug: Buenos Aires, Argentinië (EZE) - Nederland (of net over de grens)
Heen: Half/eind januari, sterk afhankelijk van de prijs! Als ik maar voor 1 feb. in Buenos Aires ben!
Terug: Half augustus (mag ook iets eerder of later, weer afhankelijk van de prijs...)
Bij voorbaat dank!
Die kaartjes zijn volgens mij geldig van station tot station, dus tot en me station Roosendaal en niet tot en met de grens. Wellicht staat er nog iets over op het kaartje?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:19 schreef MCH het volgende:
Hallo![]()
Morgen ga ik met 2 personen naar Brussel (met de trein uiteraard). Voor het gedeelte tot Roosendaal heb ik kruidvat kaartjes. Tevens hebben ik en m'n vriendin een week-ov. Als ik op nshispeed kaartjes wil kopen mag ik dan de optie ov-jaarkaart / nsreisrecht aanvinken? Het scheelt op 2 kaartjes maar 5 euro, maar we blijven wel studenten he.
Met de bus kun je voor 72 euro met touring.de vanaf Amsterdam.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:22 schreef RoryGilmore het volgende:
Hey vraagje: hoe kom ik het goedkoopst van Den Haag naar Berlijn van 19 december (eventueel 18 december laat) tot en met 24 december??
Trein/vliegtuig/bus/meerijden??
Vond zelf met de trein 120 euro retour... Maar misschien kan dit goedkoper! Alvast bedankt!!
Ik weet niet welke prijs jij hebt gekregen, maar ik krijg een Emirates vlucht vanaf DUS met een overstap van 3 uur in DXB voor 764eu en terug overstap van 8 uur.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:06 schreef greatgonzo het volgende:
Ik wil 29 januari vertrekken naar Bangkok, en op 24 februari weer terug.
Ik ben zelf al een beetje aan het zoeken geweest, goedkoopste optie is via Dusseldorf met Emirates. Maar dan zit je dus ongeveer 16 uur te wachten in Dubai, en daar zit ik niet echt op te wachten.
Weet iemand wat een goede deal zou kunnen zijn, met een totale reistijd van max 18 uur
Vietnam #3 Chúc ngày mới tốt lành Lees hier hoe wij hebben gevlogen afgelopen zomerquote:Op zondag 29 november 2009 12:21 schreef iehlaak het volgende:
Wil tussen 1 juli en 15 augustus dikke drie weken richting Vietnam. Hoe komen we het goedkoopst (en enigszins comfortabel) van de Randstad naar Vietnam (Hanoi of Saigon maakt niet uit). Ik ga het nu eens in detail uitzoeken, maar suggesties zijn welkom. Met een vlugge scan viel mij iig op dat een vlucht Frankfurt/Brussel/Parijs/Londen naar Bangkok plus een retourtje met AirAsia relatief goedkoop zijn...
Er zijn meerdere vrijheidsgraden zijn die de prijs extreem sterk beïnvloeden. Alleen al voor de reis die ik wil boeken zijn er de volgende opties:quote:Op maandag 30 november 2009 13:39 schreef waldkorn1984 het volgende:
stap 1 boek een goedkoop vliegticket via vliegticketstool.nl of schipholtickets.nl ofzo
stap 2 boek een hotel via http://www.booking.com of http://www.expedia.nl
KLAAR snap nie dat iedereen er zo moeilijk over doet altijd
Leuke optie om te vliegen via Londen. Ik ga eens uitzoeken wat dat kost.quote:Op maandag 30 november 2009 14:41 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Vietnam #3 Chúc ngày mới tốt lành Lees hier hoe wij hebben gevlogen afgelopen zomer
Vandaag nog gekeken, en britisch airways is plotseling rond de 700 euro.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:59 schreef blessed19 het volgende:
Ik wil n februari naar Tokio gaan!
ik wil in mijn eentje rond de 5'de gaan vliegen en dan 8 dagen daar rondhangen. Zelf woon ik in apeldoorn, dus de duitsers zouden ook wel iets voor me kunnen betekenen. het liefst vlieg ik met jal en dan met klm in 1 keer door. mocht een tussenstop ergens veel goedkoper zijn, dan hoor ik dat natuurlijk graag.
zelf kom ik met jal op 570 incl en met klm op 607 incl met vertrek vanuit schiphol.
heb bij verschillende vliegorganisaties gezien dat egypte dik in de uitverkoop staat.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb een briljant idee! Ik wil tussen 2 banen in een maand op vakantie naar mooi en warm land.
Vertrek: ergens rond de kerst
Terug: uiterlijk 28 januari weer terug in NL
Bestemming: Maakt me niet uit, als het ticket maar goedkoop is en het land leuk.
Vertrek vanaf Amsterdam, Brussel of Dusseldorf.
Iemand briljante ingevingen? Ik heb graag een combinatie van cultuur, natuur, mooi weer en een paar dagen strand.
Dat had ik idd ook gezien. Is Egypte een beetje lekker in januari?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
heb bij verschillende vliegorganisaties gezien dat egypte dik in de uitverkoop staat.
Johannesburg met Air France:quote:Op woensdag 2 december 2009 11:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat had ik idd ook gezien. Is Egypte een beetje lekker in januari?
Zuid Afrika lijkt me ook tof. Zijn daar goedkope tickets voor te krijgen? Budget is niet echt een probleem, als het maar geen 3000 euro gaat kosten. Gelukkig vind ik rondreizen met lokaal OV altijd erg leuk en dat scheelt behoorlijk in de kosten.
Dank je wel!quote:Op donderdag 3 december 2009 22:59 schreef Thetallguy het volgende:
Geen idee wanneer je terug wilt, maar ik zag op Connections.be een vlucht voor ¤545 (Brussel - Atlanta - Phoenix)
03/01 heen en 17/01 terug, met KLM/Delta Air Lines
Het is nu eenmaal niet zo heel duur om naar de VS te vliegen, maar kijk eens bij de maatschappij zelf met dezelfde data als wat je bij connections ingevoerd hebt, dan weet je meteen of het klopt of niet.quote:Op maandag 7 december 2009 18:25 schreef skunkasaur het volgende:
Hoe betrouwbaar is Connections.be? Ben nu aan het zoeken naar tickets en ik vind me een prijzen waar me de broek van afzakt. Een retourtje van Brussel naar een random stad in USA (bijv chicago) kost soms nog geen 300 euro? Hoe kan dat? D:
Denk er wel aan dat je met een enkeltje niet het visa-waiver program kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:46 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Dank je wel!
Ik wil in principe een paar maanden blijven, maar een retour is dus blijkbaar goedkoper dan een enkele reis!
Ik heb me ook bedacht, en ik vlieg terug van de oostkustquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Denk er wel aan dat je met een enkeltje niet het visa-waiver program kunt gebruiken.
Open jaw ticket heet dat, is vrij normaalquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:19 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik heb me ook bedacht, en ik vlieg terug van de oostkust
Het blijkt dat een retourtje niet vanaf A naar B en B naar A hoeft, maar ook van A naar B en terug van C naar A bijvoorbeeld. Wist ik niet
Heb nog nooit eerder gevlogenquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Open jaw ticket heet dat, is vrij normaal
Komt vanzelf goedquote:
Heb je al op www.renfe.es gekeken?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:10 schreef Fukjoeman het volgende:
Hallo kindertjes. Ik wil graag van het vliegveld van Alicante naar Valencia toe. Heeft iemand tips? Ik zelf kom alleen uit bij de trein, nogal duur en slechts 5x per dag. En een bus die maar liefst 100euro vraagt voor een retourtje.
Bedankt.
Vanaf waar en waarheen in Schotland, wanneer, retour, vervoermiddel? Zie openingspost voor de info de we hier graag willen voordat er een tip gegeven kan wordenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:05 schreef pizza-tonijn het volgende:
Weet iemand hoeveel een retourtje Schotland kost?
Kan je toch zelf opzoeken? Schotse treinsite en invoeren wanneer je wil reizen. In UK werken treinreizen volgens het easyjet principe: hoe eerder je boekt hoe goedkoperquote:Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef pizza-tonijn het volgende:
ik heb al op ryanair gekeken. Vanaf Weeze airport naar Edinburgh kost het ongeveer 100-150 euro. Ik wil heel erg misschien voor stage naar Schotland maar dan moet ik via Edinburgh naar Inverness of Aberdeen. Is het makkelijk reizen met de trein vanaf Edinburgh naar Aberdeen/Inverness?
Waarvandaan wil je vertrekken?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:29 schreef zquing het volgende:
Ik wil van 4 tot 8 maart naar berlijn toe, wat is de goedkoopste manier? Vanaf Weeze is het ongeveer 40eu voor een retour
Amsterdam, maar we beschikken over OV dus als het goedkoper vanuit ergens anders kan is dat geen probleem. Maar we hebben wel 6(mischien meer) mensen die meegaan en ik ga liever met de trein dan met de bus. Ga morgen even bellen met de treinreiswinkel om te kijken wat zij voor me kunnen doen(of zijn ze veel duurder dan meteen boeken?)quote:Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waarvandaan wil je vertrekken?
De bus is meestal het goedkoopst, gevolgd door de trein, huurauto en het vliegtuig. Ook kan een pakketreisje bij een busreizenaanbieder een goede deal zijn.
Kun je even proberen op bahn.de of nshispeed.nl . Bij de treinreiswinkel doen ze niets anders.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef zquing het volgende:
Amsterdam, maar we beschikken over OV dus als het goedkoper vanuit ergens anders kan is dat geen probleem. Maar we hebben wel 6(mischien meer) mensen die meegaan en ik ga liever met de trein dan met de bus. Ga morgen even bellen met de treinreiswinkel om te kijken wat zij voor me kunnen doen(of zijn ze veel duurder dan meteen boeken?)
quote:Op maandag 28 december 2009 13:06 schreef Rutje91 het volgende:
Ik wil graag tussen 4 en 6 Juni 2010 naar New York en dan graag 12 of 13 Juni terug. Het maakt niet uit of het vanaf Amsterdam of Dusseldorf is.
Als ik zelf aan het zoeken ga kom ik steeds rond de 650 euro uit. Als goedkoopste reis. Dit moet toch goedkoper kunnen?
swoodoo was het!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:58 schreef Thetallguy het volgende:
www.swoodoo.nl of www.wegolo.nl ? Die vind ik het meest op jouw beschrijving lijken
Daar kwamen we tot 130. Dat zal wel het goedkoopste zijn, niet?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:41 schreef Katinkat het volgende:
Wij vliegen met Ryan Air vanaf Weeze naar Sevilla. Kijk daar eens.
Het goedkoopste wat ik nu kan vinden komt uit (bij vliegen vanaf dusseldorf) op ong. 630 euro, gaat dat nog goedkoper lukken in het hoogseizoen?quote:Op maandag 28 december 2009 19:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:
In de zomer wil ik graag naar Myanmar. Rond 11/12 juli (of paar dagen later, eerder kan niet) zou ik graag willen vliegen (vanaf A'dam of Dusseldorf bijv.) naar bijv. Bangkok om vanuit daar verder te vliegen en ong. een maand later (rond 10 aug. of iets eerder/later) terug, maar qua prijzen vind ik het (nog) vrij duur. Als er iemand een goede prijs ziet, graag
630 is een goede prijs, zeker voor een vertrek in begin juli, veel goedkoper zal dat niet gaan worden. Ik zie airlines alleen met acties komen voor vertrek vanaf half augustus, die bieden de airliners in het begin heel duur aan, maar die stoelen worden niet verkocht en worden dan goedkoop aangeboden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:27 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Het goedkoopste wat ik nu kan vinden komt uit (bij vliegen vanaf dusseldorf) op ong. 630 euro, gaat dat nog goedkoper lukken in het hoogseizoen?
Auto hurenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Heb je al op www.renfe.es gekeken?
Er gaan namelijk minimaal 11 treinen per dag tussen Alicante en Valencia.
De Euromed is ¤ 27,30
De Talgo is ¤ 24,60 maar als je op tijd boekt aanbiedingen in de ochtend van ¤ 9,80
De regional express is ¤ 12,85
Je moet nog wel eerst 45 minuten met de bus van het vliegveld naar het RENFE treinstation.
Ik zou voor 170 Euro(- het ticket dat je moet kopen) je de moeite besparen, bedenk bijvoorbeeld ook wat voor een stress en problemen je hebt als je de vlucht mist c.q. dreigt te missenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:43 schreef Zocalo het volgende:
Ik ga deze zomer naar Australie (Sydney), van 18 juli tot 23 augustus (ongeveer een dag meer of minder kan ook). Nu willen we het weekend het retourtje boeken, alleen twijfelen we over de prijs/vertrekplaats.
De goedkoopste vlucht die we gezien hebben is 930 euro, waar je vanaf Londen Heathrow vertrekt. Dan moet je echter wel naar Londen toe, wat volgens Easyjet een eurootje of 80 kost.
Er gaat echter ook een vlucht vanaf Amsterdam, die 1100 euro kost.
Daarom deze vragen:
Is het het waard om via Londen te reizen en die moeite te nemen daar heen te gaan, of kan je beter via Amsterdam? Kan je nog goedkoper naar Londen vanaf Amsterdam/Rotterdam, of krijgen de budgetmaatschappijen in de periode geen aanbiedingen omdat het hoofdseizoen is? En kan je nog goedkoper vliegen naar Australie?
Een retourtje met Easyjet kost inderdaad 80 euro ongeveer, maar ik verwacht niet dat je daar al de creditcardkosten hebt bijgerekend.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:43 schreef Zocalo het volgende:
Ik ga deze zomer naar Australie (Sydney), van 18 juli tot 23 augustus (ongeveer een dag meer of minder kan ook). Nu willen we het weekend het retourtje boeken, alleen twijfelen we over de prijs/vertrekplaats.
De goedkoopste vlucht die we gezien hebben is 930 euro, waar je vanaf Londen Heathrow vertrekt. Dan moet je echter wel naar Londen toe, wat volgens Easyjet een eurootje of 80 kost.
Er gaat echter ook een vlucht vanaf Amsterdam, die 1100 euro kost.
Daarom deze vragen:
Is het het waard om via Londen te reizen en die moeite te nemen daar heen te gaan, of kan je beter via Amsterdam? Kan je nog goedkoper naar Londen vanaf Amsterdam/Rotterdam, of krijgen de budgetmaatschappijen in de periode geen aanbiedingen omdat het hoofdseizoen is? En kan je nog goedkoper vliegen naar Australie?
Je kunt met AirAsia X (www.airasia.com) vanaf Londen Stansted voor ongeveer 500 euro pp retour. Moet je alleen nog wel een ticket van en naar Londen Stansted kopen. Dat kan met Ryanair voor ongeveer 50 euro pp.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:27 schreef Bryan181 het volgende:
Wie zou mij kunnen helpen?
Waarheen: Kuala Lumpur
Luchthaven: Alle luchthavens in Nederland of Brussel
Hoelang: tussen de 12 en 14 dagen
Hoeveel: 2 personen
Wanneer: Mag vanaf 10 juli tot en met 20 juli
Het goedkoopst wat ik vind is rond de 900 euro, maar moet wel een stuk goedkoper kunnen volgens mij.
Alvast bedankt!
Kijk daar heb ik wat aan! Thanks nog andere suggesties?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:30 schreef Grunner het volgende:
[..]
Je kunt met AirAsia X (www.airasia.com) vanaf Londen Stansted voor ongeveer 500 euro retour. Moet je alleen nog wel een ticket van en naar Londen Stansted kopen. Dat kan met Ryanair voor ongeveer 50 euro.
Houd er wel rekening mee dat je bij AirAsia je eigen drankjes en eten moet betalen. Er zijn vast andere mogelijkheden, maar volgens mij is dit de goedkoopste. Dus andere suggesties heb ik helaas niet. Wellicht iemand anders.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:31 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik wat aan! Thanks nog andere suggesties?
Oke, maar ik heb even gekeken en het is toch wel wat duurder in de maand Juli betaal je toch wel 600 pond per ticketquote:Op maandag 4 januari 2010 14:34 schreef Grunner het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat je bij AirAsia je eigen drankjes en eten moet betalen. Er zijn vast andere mogelijkheden, maar volgens mij is dit de goedkoopste. Dus andere suggesties heb ik helaas niet. Wellicht iemand anders.
Oh, ik had verder ook niet meer op de site gekeken. Zelf heb ik een tijdje geleden een ticket voor 475 euro pp kunnen vinden in augustus.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:35 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb even gekeken en het is toch wel wat duurder in de maand Juli betaal je toch wel 600 pond per ticket
Oke vond jij het wat Kuala Lumpur?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:45 schreef Grunner het volgende:
[..]
Oh, ik had verder ook niet meer op de site gekeken. Zelf heb ik een tijdje geleden een ticket voor 475 euro pp kunnen vinden in augustus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |