Oh jee, dan gaan die chronisch zieken naar het niveau van 2006. Wat een rampjaar was dat toch ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
Vandaag is het prinsjesdag en wordt de miljoenen nota gepresenteerd.
Een voorproefje is dat chronische zieken er max 1.75 %op achteruit gaan .
Te schadalig voor woorden is deze groep die toch al kwetsbaar is de enige oplossing om zo de staatschuld in te lopen????
En wat krijgen wij als burger nog meer door de stort geduwd door dit kabinet?????
[ afbeelding ]
Zo heeft iedere `groep´ wel wat, als je daar je oren naar laat hangen kun je dus nergens bezuinigen, maar goed, dan moet er meer belasting betaald worden en dat vinden we ook niet leukquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
Te schadalig voor woorden is deze groep die toch al kwetsbaar is de enige oplossing om zo de staatschuld in te lopen????
Hoop bonnetjes, dat krijg je met onderzoeken naar declaratie gedragquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Miljoenen nota is wel grappig.
quote:
Dat klopt maar ik denk dat er ergens anders wel meer te halen valt als op deze groep en dan denk ik aan de kbs in het buitenland , de illegalen etc en zo kan ik nog wel even door gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zo heeft iedere `groep´ wel wat, als je daar je oren naar laat hangen kun je dus nergens bezuinigen, maar goed, dan moet er meer belasting betaald worden en dat vinden we ook niet leuk.
Das makkelijk, inflatie stelt niet zoveel voor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:25 schreef voyeur het volgende:
Trix heeft gezegd dat de lonen gematigd moeten!
In het nrc-next staat bij de thema's waarop bezuinigd gaan worden o.a. curatieve en langdurige zorg.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik heb nog niks gelezen over de zorg
weet iemand daar iets over??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |