Reiki en tarot zijn dus te "combineren" of wordt je reiki getriggerd door de tarot?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:12 schreef Bastard het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik sinds ik master ben eigenlijk niet actief bezig ben met behandelingen. Het zijn voor mij nu vaak de hele korte momenten waarin ik reiki gebruik.
Bijvoorbeeld bij het troosten van mijn kind als ze gevallen is.. een boost reiki geef ik in 1x af lijkt het wel. Bij sex merk ik ook dat ik reiki geef, en als ik kaarten leg voel ik het ook wel eens stromen. Of bij automatisch schrijven voel ik het.. of dat nou is dat ik het dan ontvang op dat moment kan ik niet goed pinpointen maar ik hang dan wel eens in een wolk van reiki om het zo te zeggen, heel lekker is dat.
Vlgs mij is het niet eenduidig aan te geven, omdat het gevoel ook bij behandelingen anders kan zijn. Soms voelt het warm, soms kouder, soms voel je niks of word je emotioneler zonder reden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Is dat gevoel vergelijkbaar met het gevoel van adrenaline?
Ik kan het heel moeilijk onder woorden brengen eigenlijk.. maar zal het proberen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:16 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Reiki en tarot zijn dus te "combineren" of wordt je reiki getriggerd door de tarot?
Kan ja.. de frequentie van reiki zijn. Maar nogmaals soms hoef je niks te voelen, vaak wel. Ik hoor ook vaak golfbewegingen door het lichaam, alsof je op een luchtbed ligt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:18 schreef Dragorius het volgende:
Wat ik heb ervaren (maar dat heb ik ook in de buurt van grote electrische apparaten bijvoorbeeld) is een tintelend gevoel (kreeg zelf geen behandeling maar stond erbij) alsof het een enorm statisch veld was.
Weet niet of dat met Reiki te rijmen valt?
Komt dat spaans banauwd zijn dan niet door de adrenaline die dan door je lichaam stroomt? Dat gevoel ken ik namelijk erg goed. Ik vind dat gevoel dan ook erg vergelijkbaar met momenten die ik heb als ik schaak of een spel als ninja gaiden speel. Omdat je daar de volledige controle hebt, en dit beide erg moeilijke spellen zijn, heb ik vaak adrenaline stoten. Vroeger had ik hier nog weleens moeite mee, mijn concentratie ging verloren omdat ik overwhelmed was door de energie die ik voelde. Echter na een tijd merkte ik dat als ik deze energie onder controle kreeg, ik hier veel mee kon bereiken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij is het niet eenduidig aan te geven, omdat het gevoel ook bij behandelingen anders kan zijn. Soms voelt het warm, soms kouder, soms voel je niks of word je emotioneler zonder reden.
Maar als ik het gevoel een naam zou geven.. heb je het wel eens spaans benauwd? Als je je sleutels kwijt bent bijvoorbeeld en het moment dat je ze dan vind.. pfoe was dat even schrikken en 'het zweet brak je even uit'? Maar dan liefdevoller zonder het schrikeffect
Meestal stem je met zon persoon af.. 'morgen om 8 uur lekker ontspannen gaan zitten op de bank' nogmaals de ander hoeft niets te voelen maar meestal is het een enorm gevoel van ontspannen zijn, relaxed, doezelig, warm. Het kan zelfs zijn dat na de behandeling het nog doorwerkt in je lichaam.. we raden aan om soieso water te drinken na een behandeling om door te spoelen, een frequenter toiletbezoek is ook helemaal niet vreemd na een behandeling.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:25 schreef Handschoen het volgende:
Hoe ervaren mensen hier het 'krijgen' van Reiki op afstand? Merk/ voel je dan ook echt iets? Merk je er niets van?
Ik vind die beeldjes enzo wel leuk, maar vind het teveel werk om ermee aan de slag te gaan. Bovendien heb ik nog genoeg te leren mbt schaken. Speel nu al een jaar of 20 schaken, daarom dat dit ook het spel is waar ik die rushes vaak heb volgens mij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:28 schreef Dragorius het volgende:
Media > misschien is Warhammer Fantasy (of nog beter, 40,000) dan wel wat voor jeCombinatie van schaken (vooral qua tactiek/vooruitplannen etc) en een zekere adrenalinerush
Waarom zou je nog medicijnen nodig hebben, als je de macht van reiki beheerst? Dat gaat toch over de universele levensenergie?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:13 schreef Dragorius het volgende:
Ik vind het boek van Milner btw erg ehm...vaag..vooral omdat ze gewone geneeskunde vrij duidelijk verwerptik zie het liever in samenhang om eerlijk te zijn.
Omdat niet alles te genezen is met Reiki. Dat zou mooi zijn maar dat is niet zo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:14 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Waarom zou je nog medicijnen nodig hebben, als je de macht van reiki beheerst? Dat gaat toch over de universele levensenergie?
Dan hebben we meteen een goede vraag bedacht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:17 schreef ToT het volgende:
Mwah ik denk echt niet dat Reiki alles kan genezen hoor.
Vind je Kathleen Milner ver gaan, dan moet je hDe kern van Reiki eens lezen, van Diane Stein!
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Omdat niet alles te genezen is met Reiki. Dat zou mooi zijn maar dat is niet zo.
In "Reiki, hel uzelf en anderen" kun je lezen dat gebroken botten er ook mee te genezen zouden zijn, en dat wordt vaak ook tijdens cursussen verteld, maar ik denk zelf dat het allemaal een stuk subtieler zal liggen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:19 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan hebben we meteen een goede vraag bedacht.
Wat kan reiki allemaal genezen?
Ik begrijp dat gebroken benen hiermee lastig te herstellen zijn, echter denk ik wel dat het een eventuele wond sneller zou kunnen laten herstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |