Hm dat was het niet eens.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fedje werd nonchalant in die 2e set en hij liet Delpo in de wedstrijd komen...DAarna is geschiedenis. Delpo sloeg al zijn forehands door Fed heen. Ik denk zelfs dat Delpo af en toe gewoon in het net sloeg maar omdat hij zo hard sloeg niemand dat zag omdat de ballen gewoon door het net heen gingen
Dat is wel echt het keerpunt geweest van de wedstrijd imo, daarna was DP los terwijl die daarvoor met veel spanning en kracht speelde.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Hm dat was het niet eens.
Die nonchalance in de 2e set werd lange tijd niet afgestraft.
Tot *5-4, toen Fed voor de set serveerde en Del Potro ineens met 2 fantastische passings kwam. Toen was ie los en niet meer te houden.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:19 schreef vaarsuvius het volgende:
Wel, ik gun het hem zeer, hij lijkt me buiten de baan een echte gentle giant, een grote vriendelijke reus.
Ben het er niet helemaal mee eens. Tuurlijk was de tweede set belangrijk, maar aan het begin van de vierde leek DP opnieuw klaar voor de sloop. Daar pakte Federer ook niet door ondanks de mindere fase van Juan Martin. Hij hield hem weer in de wedstrijd. Pas na winst van de vierde set zag je echt het geloof komen bij Del Potro op de zege en nadat hij de breakpoints in de vijfde wegwerkte was het gedaan met de wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:50 schreef -0- het volgende:
[..]
Dat is wel echt het keerpunt geweest van de wedstrijd imo, daarna was DP los terwijl die daarvoor met veel spanning en kracht speelde.
beter voor zijn rug ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Federer had al veel te veel van die bekers. Bitterballenschaaltje is ook wel es leuk ....
Ik vind van wel. 2-0 achter in sets is anders als 2-1. Del Potro had dan ook nog geen goede momenten gehad als het 2-0 zou staan. Hij zou dan gewoon kansloos 2-0 achter staan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:19 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ben het er niet helemaal mee eens. Tuurlijk was de tweede set belangrijk, maar aan het begin van de vierde leek DP opnieuw klaar voor de sloop. Daar pakte Federer ook niet door ondanks de mindere fase van Juan Martin. Hij hield hem weer in de wedstrijd. Pas na winst van de vierde set zag je echt het geloof komen bij Del Potro op de zege en nadat hij de breakpoints in de vijfde wegwerkte was het gedaan met de wedstrijd.
Anders lees je even wat posts terugquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:13 schreef tennisboy het volgende:
Toen ik naar bed ging was het 6-3 3-2 voor Federer,ik dacht dat gaat hij wel winnen totdat ik 's'morgens teletekst las en zie dat Del Potro heeft gewonnen. Wat is er ineens mis gegaan?
Zo denkt Federer er ook over:quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vind van wel. 2-0 achter in sets is anders als 2-1. Del Potro had dan ook nog geen goede momenten gehad als het 2-0 zou staan. Hij zou dan gewoon kansloos 2-0 achter staan.
En Federer 2-0 in sets voor is ongelooflijk moeilijk te verslaan.. In Grand Slams heeft hij iets van 150-0 ofzo.. In ieder geval heel veel tegen 0.
quote:"De tweede set heb ik laten glippen en achteraf bekeken heeft me dat de match gekost, denk ik. Del Potro heeft aangeklampt, hij gaf niet op. Ach, je kunt niet alles hebben in het leven."
"Ik ben niet té zwaar ontgoocheld. Het leven gaat voort. Ik heb dan niet gewonnen, maar ik mag terugblikken op een geslaagd toernooi. Ik ben gelukkig, ik heb een goeie zomer achter de rug."
Ik ben het er helemaal mee eens dat als Federer daar toegeslagen had dat het over was geweest. Wat dat betreft heeft hij daar natuurlijk wel laten liggen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vind van wel. 2-0 achter in sets is anders als 2-1. Del Potro had dan ook nog geen goede momenten gehad als het 2-0 zou staan. Hij zou dan gewoon kansloos 2-0 achter staan.
En Federer 2-0 in sets voor is ongelooflijk moeilijk te verslaan.. In Grand Slams heeft hij iets van 150-0 ofzo.. In ieder geval heel veel tegen 0.
Ik snap niets van je post. Wat bedoel je? Wat is de relatie tussen die eerste en die tweede zin?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:36 schreef N.i.c.k het volgende:
Trouwens
Het is ook volslagen debiel dat Federer die een na laatste bal tegen Djokovic zijn beste bal ooit noemt. Zou hij al la Becker voortaan aan de Martinie zitten om de wedstrijden nog spannend te houden?
Die derde foto...wat een klein mannetje is Federer eigenlijk.quote:
Wat een reus is die Del Potroquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die derde foto...wat een klein mannetje is Federer eigenlijk.
Ja, inderdaad. En DP sloeg op *5-6 30-30 in de derde set twee dubbele fouten en verloor daarmee de set. Toen dacht ik dat het oer en sluiten zou zijn voor DP.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:19 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ben het er niet helemaal mee eens. Tuurlijk was de tweede set belangrijk, maar aan het begin van de vierde leek DP opnieuw klaar voor de sloop. Daar pakte Federer ook niet door ondanks de mindere fase van Juan Martin. Hij hield hem weer in de wedstrijd. Pas na winst van de vierde set zag je echt het geloof komen bij Del Potro op de zege en nadat hij de breakpoints in de vijfde wegwerkte was het gedaan met de wedstrijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |