quote:Op woensdag 16 september 2009 22:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nee niks over mij gezegd lees dan maar eens heel snel terug , ik had nog niks gezegd hoor , en wordt al posten terug in de zeik gezet door die trol
en hoe jullie annie neer zetten als ze er niet is walgelijk zijn jullie.
Nee, die stond ook bij de verboden woorden.quote:
dat mag je toch niet vrgen aan een vrouwquote:Op woensdag 16 september 2009 22:48 schreef bloodymary het volgende:
Jeeeeeetjuh, hoe oud ben jij eigenlijk als ik vragen mag?
Ze was toch echt zelf degene die weer begon.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef bloodymary het volgende:
Ja, daarom vraag ik het ook, ik dacht ook zoiets, gezien haar slechte kennis van de Nederlandse taal en infantiele manier van reageren. Maar als ze inderdaad pas 15 is, vind ik het eigenlijk wel zielig hoe sommigen waaronder ik zelf op haar reageren.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef Duderella het volgende:
Even serieus hè? Volgens mij moeten 'we' (nou ja eigenlijk: de modjes) er gewoon mee stoppen. Met deze reeks. Het was wat, maar het wordt niks meer. Als er weer eens SHO(!)-nieuws is over Jantje of Yolanthe, dan is het misschien beter om daar gewoon nieuwe topics over te openen. Want die twee zijn uit elkaar, en klaar. En de 'vete' die er nu is tussen de Geuflippen en de Colddiggers is dus eigenlijk helemaal niet meer relevant, laat staan dat hij überhaupt thuishoorde in SHO.
En dan Annie gezellig naar STA voor het laatste nieuws over waspalen en Kermistoestanden.
En dan kunnen wij discimpelen ten minste eindelijk aan dat Laatste Avondmaal met vermenigvuldigde paling door Vivi beginnen. Honger!
Oke, dan vind ik dat we gewoon door moeten gaan met deze topicreeks, het kan toch niet zo zijn dat door 1 of een paar mensen zoiets niet verder kan gaan. Jammer dat het dan twee keer in drie dagen uit de hand is gelopen nu, normaal gesproken valt het toch wel mee. Laten we dan voortaan maar niet te heftig op bepaalde herhalingen reageren.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
Ze was toch echt zelf degene die weer begon.
Ook 15-jarigen kunnen posten zonder steeds een ander obsessief te moeten aanvallen.
En dan ook nog steeds in dezelfde herhaling te vallen.
Ik las even hoe je zo snel mogelijk een man kunt pijpen.....quote:Op woensdag 16 september 2009 22:53 schreef Cacao het volgende:
Nee, 15 is niet zo bitter
Anyway...waar zou Yolanthje de spullen van Jantje gelaten hebben?
En heeft iemand nog tips hoe je zo snel mogelijk zo veel mogelijk van een man kunt grijpen?
Met een slok warm water! The Tensen-way of piping!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik las even hoe je zo snel mogelijk een man kunt pijpen.....
Sinds in deze topicreeks de piemel vaak met een paling vergeleken is, heb ik daar weinig trek in.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Tomeeto, tomaatoquote:Op woensdag 16 september 2009 22:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Maar volgens mij komt het mede doordat er over Jantje vs. Yolanthe niet meer zo veel te melden is, dat het hier soms spaak loopt.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:56 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oke, dan vind ik dat we gewoon door moeten gaan met deze topicreeks, het kan toch niet zo zijn dat door 1 of een paar mensen zoiets niet verder kan gaan. Jammer dat het dan twee keer in drie dagen uit de hand is gelopen nu, normaal gesproken valt het toch wel mee. Laten we dan voortaan maar niet te heftig op bepaalde herhalingen reageren.
Oh ja, speciaal voor cul-de-sac wil ik nog even benadrukken dat ik een schijthekel heb aan Nederlandstalige muziek en artiesten en die uit Volendam in het bijzonder.
Interessant, wat heeft Tensen daarmee te maken? (is dat Tensen, als in Caroline??)quote:Op woensdag 16 september 2009 22:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Met een slok warm water! The Tensen-way of piping!
Ik heb alleen geen idee of ze op het toilet in die Volendamse kroeg ook warm water hebben.
Ze zeggen dat Caroline (inderdaad) zo haar weg naar de top van het Nederlandse televisie-amusementquote:Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Interessant, wat heeft Tensen daarmee te maken? (is dat Tensen, als in Caroline??)
quote:Werken Wesley en Yolanthe aan reallifesoap?
door van onze redactie
Yolanthe Cabau van Kasbergen zou samen met haar nieuwe liefde Wesley Sneijder haar ex Jan Smit achterna willen gaan.
Foto: BRUNO PRESS
Het tweetal is druk bezig een leven op de bouwen in Milaan en wordt op de voet gevolgd door een cameraploeg, zo meldt Shownieuws. Zelf houden Wesley en Yolanthe vol dat er voor privé-gebruik wordt gefilmd, maar een productiebedrijf zou inmiddels al beelden hebben aangeboden aan de TROS.
De omroep zou echter hebben bedankt...
Tensen is toch (anti)incontinentiespul?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Interessant, wat heeft Tensen daarmee te maken? (is dat Tensen, als in Caroline??)
Dat is Tenaquote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef kissaa het volgende:
[..]
Tensen is toch (anti)incontinentiespul?
quote:
Nou.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:07 schreef bloodymary het volgende:
Dat was mij wel bekend, maar wat doe je dan met dat warme water?
Dat heb jij meer gedaan! Ik zou er geil van worden!!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou.
Oké.
Wat ik denk.
Langzaam laat je je roze zachte tong rondjes draaien rond zijn paarse kloppende gretige geslacht. Langzaam... tergend... terwijl het warme water in je mond zijn roede omringt als ware het de zee die wild en vanuit een oerkracht op de kade beukt. En maar beukt, en beukt, en dan weer kietelt, en streelt. Tot hij je smeekt door te gaan. En dat doe je. Natuurlijk doe je dat. Want je wilt naar de top. De top van zijn genot. En dus klots je. En dein je. En zuig je. En kolk je. En sabbel je. En laat je het water door je mond gaan als een tsunami van geilheid die zijn genotspalm overspoelt. Tot hij geen weerstand meer kan bieden en zijn mannelijkheid met kracht in jouw warme genotsmondje spuit en je met een paar ferme slokken die verhitte passie tot je neemt.
Maar goed. Dat is hoe ik dat inschat hè?
Dat staat al op de eerste pagina van dit topic!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:08 schreef Deisyy het volgende:
I.p.v. te trollen zouden jullie ook eens de Telegraaf kunnen lezen![]()
[..]
*notities maakt*quote:Op woensdag 16 september 2009 23:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou.
Oké.
Wat ik denk.
Langzaam laat je je roze zachte tong rondjes draaien rond zijn paarse kloppende gretige geslacht. Langzaam... tergend... terwijl het warme water in je mond zijn roede omringt als ware het de zee die wild en vanuit een oerkracht op de kade beukt. En maar beukt, en beukt, en dan weer kietelt, en streelt. Tot hij je smeekt door te gaan. En dat doe je. Natuurlijk doe je dat. Want je wilt naar de top. De top van zijn genot. En dus klots je. En dein je. En zuig je. En kolk je. En sabbel je. En laat je het water door je mond gaan als een tsunami van geilheid die zijn genotspalm overspoelt. Tot hij geen weerstand meer kan bieden en zijn mannelijkheid met kracht in jouw warme genotsmondje spuit en je met een paar ferme slokken die verhitte passie tot je neemt.
Ja heu neu! Ik heb gewoon een goed inlevingsvermogen in Caroline Tensen (wéés d'r maar trots op Dude!)quote:Op woensdag 16 september 2009 23:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heb jij meer gedaan! Ik zou er geil van worden!!![]()
je schijnt het te moeten afwisselen met koud
Als ik dit zo eens lees ben ik weer blij dat ik al een kind heb.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou.
Oké.
Wat ik denk.
Je kan toch wel een slokkie water slikken?? Dat uitspugen lijkt me niet echt sfeerverhogend!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja heu neu! Ik heb gewoon een goed inlevingsvermogen in Caroline Tensen (wéés d'r maar trots op Dude!)
Oh afwisselen ja? Dat lijkt me dan overigens ook wel weer een gedoe. Loop je de hele tijd heen en weer. Of je moet het even klaarzetten natuurlijk. En dan steeds uitspugen, anders moet je naar het toilet als net die tsunami-toestand begint.
Nee nee, dat koud doe je gewoon met een ijsblokjequote:Op woensdag 16 september 2009 23:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja heu neu! Ik heb gewoon een goed inlevingsvermogen in Caroline Tensen (wéés d'r maar trots op Dude!)
Oh afwisselen ja? Dat lijkt me dan overigens ook wel weer een gedoe. Loop je de hele tijd heen en weer. Of je moet het even klaarzetten natuurlijk. En dan steeds uitspugen, anders moet je naar het toilet als net die tsunami-toestand begint.
En dan twee glazen er bij hebben staan?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan toch wel een slokkie water slikken?? Dat uitspugen lijkt me niet echt sfeerverhogend!![]()
Misschien kunnen we Caroline even bellen voor raad?
Ik zou thee doen, dan heb je er zelf ook nog wat aan. En dan misschien wodka voor het koud.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan twee glazen er bij hebben staan?
Met koud en met warm water?
Er gaat een wereld voor me open hier!
Lijk je dan niet op een hamster, met zo'n ijsblokje in je wang?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee nee, dat koud doe je gewoon met een ijsblokje. Gemak dient de Golddigger.
Van dergelijke genotstsunami's krijg je geen kindjes hoor!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als ik dit zo eens lees ben ik weer blij dat ik al een kind heb.
Dat wordt wel erg druk in je mond daar dan viev.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee nee, dat koud doe je gewoon met een ijsblokje. Gemak dient de Golddigger.
Nou nee, dat slaat altijd enórm op mijn blaas, slokjes water van verschillende temperatuur. Kínd! Tóestanden!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan toch wel een slokkie water slikken?? Dat uitspugen lijkt me niet echt sfeerverhogend!![]()
Misschien kunnen we Caroline even bellen voor raad?
Dan drink jij hem met honing!!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:28 schreef Copycat het volgende:
Thee is wat plakkeriger.
![]()
Ik ben verder voor een gate die is geweest.
Nectar.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg druk in je mond daar dan viev.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |