ik hou van knoflookquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
En trouwens met het eten hier, uit me bek stinken door koffie en roken is the least of my worries
Ook nog van oude kaas?quote:
gestoofde knoflook partjes ñam ñamquote:
quote:
Grappig,quote:
Dat is lekkerquote:
jeje nee ik houd niet van die smaak, en droog en korrelig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is lekkerje gaat er alleen wel ontzettend van uit je mond stinken
Daar kan ook geen rook tegenop
alle kaasquote:
dan kom ik niet bij je etenquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:13 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Grappig,
Kan ik misschien nog succes mee hebben hier maar dan als het enige restaurant in Spanje 100% Garlic free![]()
quote:
My kinda guyquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:20 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
vanaf minuut 2 zo ongeveer word het portugees
Claro que síquote:
quote:
jejejejejequote:Op dinsdag 15 september 2009 16:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Claro-que-sim fui escoteira-mirim
Ik dacht altijd dat zij Nederlands wasquote:
weet je trouwens wat je zegtquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Claro-que-sim fui escoteira-mirim
Mais non, c 'est une femme de francequote:Op dinsdag 15 september 2009 17:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat zij Nederlands was
Natuurlijk was ik een girl scout, toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
weet je trouwens wat je zegt
Ja dat weet ik nuquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mais non, c 'est une femme de france
Yea geloof het welquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Natuurlijk was ik een girl scout, toch?
Cansei de ser sexyquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik weet het uit dat liedje van CSS
En dat betekent 'Ik ben het moe om sexy te zijn'quote:
ken ze verder niet eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En dat betekent 'Ik ben het moe om sexy te zijn'
Ik aanbad Lovefoxxx vorig jaar
Ze hebben 1 van mijn lievelingsclips gemaakt:quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ken ze verder niet eigenlijk
Dag wondertjequote:
Wel goed. Kan niet wachten tot ik volgende maand in Antwerpen ben om alles door te pratenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dag wondertje
Hoe is het met de twee b's in je leven
(zijnde boeken en Brad)?
Kan ik me voorstellen, het lijkt me zo opwindend als je boeken worden uitgegeven!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel goed. Kan niet wachten tot ik volgende maand in Antwerpen ben om alles door te praten
Ja, dat is het welquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, het lijkt me zo opwindend als je boeken worden uitgegeven!
Wisten jullie dat Ype+Willem ook in boekvorm verschijnt?
W had het me al een tijdje geleden verteld. Ik ga hem voorbestellen denk ikquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat is het welIk ben op zich wel een nuchter type, maar het voelt wel erg tof dat er gewoon mensen zijn die in je verhaal geloven en er geld aan willen besteden om het op de markt te krijgen.
Ik last het van Ype en Willem net nog op hun siteLeuk
wow haha 'interessant' clipjequote:Op dinsdag 15 september 2009 17:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ze hebben 1 van mijn lievelingsclips gemaakt:
Het is wel een beetje een kolibrie-on-speed-idee, inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wow haha 'interessant' clipje
niet zo mijn ding , muzikaal gezien
Nou ja, trots... trots... het voelt lekker. Trots vind ik een rare emotie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
W had het me al een tijdje geleden verteld. Ik ga hem voorbestellen denk ik
Tuurlijk voelt dat tof, daar moet je ook trots op zijn
Hehe reden genoeg om het te zijn heb je wel dacht ik zoquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, trots... trots... het voelt lekker. Trots vind ik een rare emotie.
Vechten is ook een emotie. Daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hehe reden genoeg om het te zijn heb je wel dacht ik zoGive in, don't fight it
ow Blah!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vechten is ook een emotie. Daar doe ik niet aan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |