het moet een verlangen zijn geweest kan niet anders bedenkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wist ook al niet waar je het vandaan haalde
Van allebei ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:44 schreef RoBro het volgende:
[..]
het moet een verlangen zijn geweest kan niet anders bedenken
Wat dus? Kwam nog even buurten na het tanden poetsenquote:
Dat ging over mijzelf.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat dus? Kwam nog even buurten na het tanden poetsen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Van allebei ja.
Want van z'n hosselkwaliteiten moet ie het niet hebben
En zij niet van haar aantrekkelijkheid.
Okquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:48 schreef mstr het volgende:
Maakt niet uit hoor Sjoerd.
Je hebt nu eindelijk pussy gehad.
quote:
Jij kwam geen slotjes zettenquote:Op dinsdag 15 september 2009 03:03 schreef Breathtaking het volgende:
Dat was een leuk feestjeslaapt iedereen al hier?
Beetje lief doen, zie haar anders als een 2e nijnquote:
jawel hoor, k bleef mezelf gewoon voorhouden dat je vrouw wasquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:40 schreef nijnja het volgende:
jordeeeh
Had je nou vannacht geen fapmateriaal, nu je dacht dat ik een chick was?
En hoe zie ik er dan uit in jouw gedachtenquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
jawel hoor, k bleef mezelf gewoon voorhouden dat je vrouw was
Ik had eigenlijk stage, maar ben ziekquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:55 schreef Acinonyx het volgende:
bohhh gullie zijn vroeg, tis nog midden in de nacht
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
En hoe zie ik er dan uit in jouw gedachten?

Pedoquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan zonder baard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
PedoBen je zou jong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ben je zou jong?Op die foto was ik 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:
Die leeftijden zijn eigenlijk de enige redenen om in PUB te komen.quote:
Dat kan nog heel lang durenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die leeftijden zijn eigenlijk de enige redenen om in PUB te komen.
Wanneer mag ik hier mod worden?
Kut, ziek, rechter oor (hele kant van mn hoofd eigenlijk) doet pijn, staat een lading druk op ofzo :Squote:Op dinsdag 15 september 2009 09:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blauw blauw blaaaaauw, denk ik terug aan jouuuu!
Hoe gaat 'ie?
Srryquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Beetje lief doen, zie haar anders als een 2e nijn![]()
Hoi nijnjaquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Blauw blauw blaaaaauw, denk ik terug aan jouuuu!
Hoe gaat 'ie?
Auwquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kut, ziek, rechter oor (hele kant van mn hoofd eigenlijk) doet pijn, staat een lading druk op ofzo :S
En met u?
Ik sla je nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |