Liefst ook 30+, 21 jaar jonger dan is het zo vulgair om me omhoog te werkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:11 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik heb interesse.
Maar het moest voor 1 Oktober.
Jammer.
30+ ben jij de enigste die kans maakt?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:48 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Liefst ook 30+, 21 jaar jonger dan is het zo vulgair om me omhoog te werken.
Ik ben bang dat je de gemiddelde leeftijd op fot zwaar onderschatquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:57 schreef H-blast het volgende:
[..]
30+ ben jij de enigste die kans maakt?
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 05:39 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je de gemiddelde leeftijd op fot zwaar onderschat
65 en ouder lijkt me een goede.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:31 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben ouder dan 64, waar moet ik nu op stemmen?
- Dementquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:31 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben ouder dan 64, waar moet ik nu op stemmen?
Denk dat dat niet meer helpt, ik zeg:quote:
Maar 2? Schat je me zo laag in danquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
Isdatzo heeft toch een groot genoeg ego om met 2 accounts te modden?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar 2? Schat je me zo laag in dan?
Oeh oeh, das handig.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Denk dat dat niet meer helpt, ik zeg:
[ afbeelding ]
De nieuwste uitvoering kan ook internetten ja
quote:
Helemaal niet!! En K_man moet niet zo zeuren!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:29 schreef P_B het volgende:
Ineens begrijp ik onderstaande nu beter. Er is gewoon behoefte aan een kleuterjuf!![]()
[..]
Maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Helemaal niet!! En K_man moet niet zo zeuren!!!
De sfeer is momenteel gewoon top! EN dat is mede te danken aan het wat lossere gedrag van de mods mijns inziens. Ik vind Isdatzo buitengewoon goed modden en Xil wordt steeds liever en minder zakelijk in zijn comments. En nee dat is niet om te slijmen, zo voel ik dat. En nee, ik heb niet gesolliciteerd, kijk wel linker uit!!
Dankjewel! Het moest me even van het hart hoor.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:33 schreef Chanty het volgende:
Volgens mij was K-man niet echt serieus gezien zijn PI
Maakt wat je zei niet minder waar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:56 schreef ElizabethR het volgende:
My bad![]()
Ik let nooit op die dingen hoor.
Anders wordt het net zoals het nieuws: alleen maar slecht nieuws. (beetje overdreven)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maakt wat je zei niet minder waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |