Maakt wat je zei niet minder waar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:56 schreef ElizabethR het volgende:
My bad![]()
Ik let nooit op die dingen hoor.
Anders wordt het net zoals het nieuws: alleen maar slecht nieuws. (beetje overdreven)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maakt wat je zei niet minder waar.
En dit moet in een topic over een nieuwe mod omdat....?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:43 schreef oYo het volgende:
Zit voor fotografie toch wel vaker op ander fora...Tweakers bijv...
Waarom niet, staat wel meer in dit topic wat niks met mod heeft te maken. Gewoon reactie op het feit dat het een rustig forum is waar niet veel modjes nodig zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dit moet in een topic over een nieuwe mod omdat....?
Omdat jij liever naar Tweakers gaat is FOT hier rustig en zijn 2 mods genoeg? Ben jij werkelijk zo belangrijk, ja?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:05 schreef oYo het volgende:
[..]
Waarom niet, staat wel meer in dit topic wat niks met mod heeft te maken. Gewoon reactie op het feit dat het een rustig forum is waar niet veel modjes nodig zijn.
dat ze mensen die zo slecht lezen mod makenquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat jij liever naar Tweakers gaat is FOT hier rustig en zijn 2 mods genoeg? Ben jij werkelijk zo belangrijk, ja?
Vrouwen, bedoel je?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat ze mensen die zo slecht lezen mod maken
Wat je zegt ....quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:14 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat ze mensen die zo slecht lezen mod maken
Wacht ff, hij beledigt jou persoonlijk, ik vrouwen in 't algemeen, en vervolgens word je boos op mij? Blijkbaar had ie nog gelijk ook nog.quote:
Engrish?quote:
dat plus 1 ken je zeker wel ondertussen,quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, hoor eens. Hij zegt IK kom hier niet. En daarna dat het hier blijkbaar zo rustig is.
Dat is gewoon 1+1 hoor!
Raar ken jij ongetwijfeld.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:27 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat plus 1 ken je zeker wel ondertussen,
altijd net 1 teveel![]()
verder blijft het raar tellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |