Lijkt me echt iets voor jou!quote:
Dave, in die andere slowchat waar Tha_Erik altijd post.quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
God, wie heeft dat eerder gezegd
Nee.quote:Op maandag 14 september 2009 23:52 schreef Ruis het volgende:
Mag je als mod dan ook bepalen wie er wel én niet welkom zijn op meets?
Dan is het ook geen gezelligheidsmeet meer, en hoeft er ook niets gestuurd of doorgegeven te worden.quote:
Dan komt er zo'n discussie over eisen en wensen vanuit de crewquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:13 schreef Jarno het volgende:
Ik mis in dit soort vacatures eigenlijk altijd het functieprofiel en de eisen/wensen vanuit de crew eerlijk gezegd.
Ach, discussie shmiscussie. Is toch ook niet erg? Maar je kunt toch even aangeven of je op zoek bent naar een FOT-diehard, of dat buitenstaanders ook kans maken, waar de gaten in de bezetting qua tijden zitten, wellicht (maar ik realiseer me dat ik nu erg veel vraag) een stukje over FOT van de huidige mods - en waar de problemen zitten en uitdagingen. Kun je in een uurtje in elkaar draaien zoiets. Maar goed.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:15 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Dan komt er zo'n discussie over eisen en wensen vanuit de crew.
Dan branden alle geschikte kandidaten hun vingers niet meer aan het toetsenbord en worden we met iemand uit ONZ opgescheeptquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, discussie shmiscussie. Is toch ook niet erg? Maar je kunt toch even aangeven of je op zoek bent naar een FOT-diehard, of dat buitenstaanders ook kans maken, waar de gaten in de bezetting qua tijden zitten, wellicht (maar ik realiseer me dat ik nu erg veel vraag) een stukje over FOT van de huidige mods - en waar de problemen zitten en uitdagingen. Kun je in een uurtje in elkaar draaien zoiets. Maar goed.
Mwah.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:23 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Dan branden alle geschikte kandidaten hun vingers niet meer aan het toetsenbord en worden we met iemand uit ONZ opgescheept. Serieus en niet om mensen tegen het been te schoppen, ik zou het al niet zien zitten gezien de huidige bezetting. Laat ze eerst maar eens met z'n tweetjes de zooi en het oud zeer opruimen alvorens een verse collega te zoeken, maar dat is mijn uiteraard verzuurde mening.
Dan draag ik Ynske voor, ik wil het haar alleen niet aandoen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah.
Ik denk dat een nieuwe verse mod voor de nodige veranderingen kan zorgen mits goed uitgevoerd.
Ik denk dat het bv een goed idee zou zijn om taken te delegeren of vragen of iemand die kan en wil oppakken zoals met de nieuwe FOT Wiki.
Volgens mij krijg je juist veel eerder geschikte kandidaten dan. Nu kan juíst josti123 uit ONZ reageren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:23 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Dan branden alle geschikte kandidaten hun vingers niet meer aan het toetsenbord
Denk niet dat die door de sollicitatieronde heen komt wanneer men z'n postgeschiedenis gaat nakijken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je juist veel eerder geschikte kandidaten dan. Nu kan juíst josti123 uit ONZ reageren.
Wie nietquote:
Denk dat er veel meer bij komt kijken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:13 schreef Noxa het volgende:
Hoeveel tijd neemt het Modden eigenlijk in beslag. Lijkt me best leuk om eens te doen. Maar kan geen uren per dag aan Fok! besteden.
Jammer.....quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:39 schreef Chanty het volgende:
Het zou me nog wel een uitdaging lijken om Fot weer op de rails te krijgen
Maar om jullie meteen gerust te stellen: ik heb het veel te druk om me ook nog bezig te houden met fot. Maar voor de toekomstige mod alvast veel sterkte
whehehehe ach ik ken mensen die daar vast heel opgelucht over zijnquote:
Zo heeft iedereen zijn voorkeurenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
whehehehe ach ik ken mensen die daar vast heel opgelucht over zijn
Misschien na mijn studie. Ik denk dat je alleen al door middel van communicatie een hoop positieve veranderingen teweeg zou kunnen brengen hier. Maarja, communiceren kost tijd.
met die "quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef NJ het volgende:
Na het vertrek van Tha_Erik zijn we op zoek naar een nieuwe moderator voor het fotografieforum.
Zoals laatst in Feedback te lezen was valt er in FOT veel te verbeteren.. Denk jij te weten hoe? En wil jij ons daarbij helpen? Mail je sollicitatie met een goede motivatie naar forum@fok.nl
Stuur je mailtje voor 1 oktober 2009 naar forum@fok.nl
Kan je wel doen, J, maar dan heb je altijd nog idioten die gaan trollen, omdat de PI ze niet bevalt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:13 schreef Jarno het volgende:
Ik mis in dit soort vacatures eigenlijk altijd het functieprofiel en de eisen/wensen vanuit de crew eerlijk gezegd.
Ook dáár zijn oplossingen voor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Kan je wel doen, J, maar dan heb je altijd nog idioten die gaan trollen, omdat de PI ze niet bevalt.
Communiceren kost niet alleen veel tijd, maar je hebt er ook twee partijen voor nodig. Communicatie vereist een zender en een ontvanger, die elkaar ook nog eens begrijpen. En daar ontbreekt het aan beide zijden aan: luisteren en begrip.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
whehehehe ach ik ken mensen die daar vast heel opgelucht over zijn
Misschien na mijn studie. Ik denk dat je alleen al door middel van communicatie een hoop positieve veranderingen teweeg zou kunnen brengen hier. Maarja, communiceren kost tijd.
Eens.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:13 schreef Jarno het volgende:
Dus? Sure, dan heb je wat meer sollicitaties die je door moet lezen, en dan? Het gaat vooral om de visie op FOT. Misschien is die van onz-poster123 wel beter dan die van kwaliteitsuser02.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je juist veel eerder geschikte kandidaten dan. Nu kan juíst josti123 uit ONZ reageren.
Dat is je eigen mening ? Laat je rapport eens zien ?quote:
Dan hadden ze beter dit topic in een ander forum kunnen openenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef elcastel het volgende:
En gooien jullie er een kliekjes-scan overheen ?
Die snap ik even nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat is je eigen mening ? Laat je rapport eens zien ?
Hoeft niet, je mag ook "Hoi, ik wil FOT-mod worden" insturen maar van een serieuze kandidaat wordt toch wel verwacht dat hij/zij een beetje een eigen opvatting heeft over wat en hoe er moet veranderen.quote:Maar goed, er valt her en der te lezen dat het anders moet op FOT, maar je moet zelf even aangeven hoe je daar invulling aan wilt geven begrijp ik ? En gooien jullie er een kliekjes-scan overheen ?
Ik heb 'm ook, als lurker destijds, in FOT gevonden hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter dit topic in een ander forum kunnen openen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:37 schreef Isdatzo het volgende:
Overigens waren mijn posthistory en notes ook om te janken voordat ik als mod op FOT kwam hoor. Alhoewel ik m'n leven 't halfjaar daarvoor wel aan 't beteren was. Maw: het zegt niet zo heel veel.
Dus jullie zoeken iemand die goed weet wat er speelten een beetje weet wie wie is in FOT. Nou ja dan val ik in ieder geval af, ik heb verstand van zaken, maar heb geen idee wat er in en vooral tussen de kliekjes speelt, simpelweg omdat ik over vervuiling heenlees.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:13 schreef Isdatzo het volgende:
Hoeft niet, je mag ook "Hoi, ik wil FOT-mod worden" insturen maar van een serieuze kandidaat wordt toch wel verwacht dat hij/zij een beetje een eigen opvatting heeft over wat en hoe er moet veranderen.
Volgens mij maakt dat jou juist de ideale kandidaat.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dus jullie zoeken iemand die goed weet wat er speelten een beetje weet wie wie is in FOT. Nou ja dan val ik in ieder geval af, ik heb verstand van zaken, maar heb geen idee wat er in en vooral tussen de kliekjes speelt, simpelweg omdat ik over vervuiling heenlees.
Want ik lees over de rommel heen ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef RonaldV het volgende:
Volgens mij maakt dat jou juist de ideale kandidaat.
En dat verbaast je ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef RonaldV het volgende:
En van de drie regels pakt hij precies die halve die juist NIET van toepassing is...
Lijkt mij een prima eigenschap, althans wat de rommel achter de schermen betreft.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:20 schreef elcastel het volgende:
[..]
Want ik lees over de rommel heen ?
dus ik maak ook kansquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
Niemand is per definitie ongeschikt (sommigen wel meer dan anderen) en niet iedereen hoeft exact op de hoogte te zijn van wie wat welk hoe waar kliekje. Visie reikt verder dan kliekjes
. Dus elcastel, laat je daardoor niet weerhouden.
Overigens zijn die kliekjes al veel minder een probleem dan ze ooit waren imo. Laatste tijd gaat 't toch al stukken beter, of zie ik dat fout? If so dan hoor ik dat 'graag' hoor.
hebben al de camera strijdbijl begraven, moeten toch iets hebben om ons tegen elkaar af te kunnen zettenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:08 schreef Inspi het volgende:
Maakt me vrij weinig uit wie er mod word maar begin een beetje ziek zwak en misselijk te worden van datkliekjes
gebeuren
Heb me er niet in verdiept maar overal waar ik iets lees over fot komt het weer terug en begint de een of ander er weer over.
Nu ook weer zonder aanleiding beginnen over die shit, zielig gedoe
Misschien had je je er wel in moeten verdiepenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:08 schreef Inspi het volgende:
Maakt me vrij weinig uit wie er mod word maar begin een beetje ziek zwak en misselijk te worden van datkliekjes
gebeuren
Heb me er niet in verdiept maar overal waar ik iets lees over fot komt het weer terug en begint de een of ander er weer over.
Nu ook weer zonder aanleiding beginnen over die shit, zielig gedoe
momenteel word het toch meer benoemd als dat het bestaat ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:26 schreef RonaldV het volgende:
Misschien moet iedereen er niet zo zwaar aan tillen. Niet aan het bestaan ervan, en niet aan het noemen ervan.
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:28 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
momenteel word het toch meer benoemd als dat het bestaat ?
Ik moest lachen (echt), sorryquote:of moet ik me er wat meer in verdiepen?
Ik wil een mail van een kandidaat zien waarin die kandidaat uitlegt hoe hij (of zij) FOT graag ziet. Dat kan zijn vanuit het perspectief van een insider die langs gaat bij elke user uit de SC van wie de goudvis is overleden of iemand die wel eens een fotootje maakt daarover post en op andere foto's reageert, maar wel een duidelijke mening over FOT heeft. Dan even kijken naar de postgeschiedenis van die persoon en de manier waarop hij (of zij) overkomt in die postgeschiedenis en de rest is gewoon gevoel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:18 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dus jullie zoeken iemand die goed weet wat er speelten een beetje weet wie wie is in FOT. Nou ja dan val ik in ieder geval af, ik heb verstand van zaken, maar heb geen idee wat er in en vooral tussen de kliekjes speelt, simpelweg omdat ik over vervuiling heenlees.
Hebben jullie eigenlijk zelf niet een idee over hoe het beter/anders kan ?
Als je verantwoordelijk bent voor de wedstrijd dan is aanwezigheid wel een puntje. Foto's loaden zichzelf niet up, stemmen tellen zichzelf niet en topics openen en sluiten ook niet vanzelf (I should know).quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Zaken als beschikbaarheid zijn niet eens zó belangrijk, FOT is niet zo ontzettend druk dat het niet terug te lezen valt.
ja oke, maar die aanwezigheid is niet 24-7 noodzakelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je verantwoordelijk bent voor de wedstrijd dan is aanwezigheid wel een puntje. Foto's loaden zichzelf niet up, stemmen tellen zichzelf niet en topics openen en sluiten ook niet vanzelf (I should know).
Dat is aanwezigheid, niet beschikbaarheid.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je verantwoordelijk bent voor de wedstrijd dan is aanwezigheid wel een puntje. Foto's loaden zichzelf niet up, stemmen tellen zichzelf niet en topics openen en sluiten ook niet vanzelf (I should know).
zo ben ik voor werk 24-7 beschikbaar,quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is aanwezigheid, niet beschikbaarheid..
wat zij zegtquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb begrepen dat Ynske zich serieus opwerpt als kandidaat? Dat zou ik in ieder geval erg prettig vinden!! Verder zie ik geen geschikte kandidaten bij het 'tuig' wat in FOT post.
Ik ben tuigquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb begrepen dat Ynske zich serieus opwerpt als kandidaat? Dat zou ik in ieder geval erg prettig vinden!! Verder zie ik geen geschikte kandidaten bij het 'tuig' wat in FOT post.
Grapje liefje, het staat tussen "quote:
Dat klopt helaasquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Grapje liefje, het staat tussen "
En jou vind ik niet geschikt, want je moet afstuderen!!!
Lekker degenererend.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef ElizabethR het volgende:
Mensen die de humor er niet van inzien, nog erover heen kunnen lezen zijn uiteraard niet geschikt als mod.quote:
Humor is een breed begrip.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:05 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Mensen die de humor er niet van inzien, nog erover heen kunnen lezen zijn uiteraard niet geschikt als mod.
Degenererend? Die context snap ik niet hoor. Ik denk dat je denigrerend bedoelt?quote:
En moet dus net zo breed worden gewaardeerdquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:14 schreef RonaldV het volgende:
ik ook van jou
op een strict platonische, niet bedreigende manier
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:12 schreef RonaldV het volgende:
Jongens, jongens M/V
Reageer eens niet gelijk zo geïrriteerd op een post, maar lees de rest van ht topic ook even. De veronderstelde angel was er al uitgetrokken vanaf deze post:
[..]
Nofi hoor. Maar ik heb al een mail gestuurd, en even daargelaten of mijn mail nu wel of niet aan de eisen voldoet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik wil een mail van een kandidaat zien waarin die kandidaat uitlegt hoe hij (of zij) FOT graag ziet. Dat kan zijn vanuit het perspectief van een insider die langs gaat bij elke user uit de SC van wie de goudvis is overleden of iemand die wel eens een fotootje maakt daarover post en op andere foto's reageert, maar wel een duidelijke mening over FOT heeft. Dan even kijken naar de postgeschiedenis van die persoon en de manier waarop hij (of zij) overkomt in die postgeschiedenis en de rest is gewoon gevoel.
En natuurlijk hebben wij ook wel ideeën, maar als we die in de sollicitatieprocedure zetten, krijg je dat users die graag blauw willen worden hun mening daar op afstellen en dat users die een andere mening hebben, maar misschien een ontzettend goede toevoeging zouden zijn niet mailen.
Zaken als beschikbaarheid zijn niet eens zó belangrijk, FOT is niet zo ontzettend druk dat het niet terug te lezen valt.
Duidelijke regels zijn ook niet alles. Dat bleek ook uit het verleden.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:54 schreef H-blast het volgende:
[..]
Nofi hoor. Maar ik heb al een mail gestuurd, en even daargelaten of mijn mail nu wel of niet aan de eisen voldoet.
Beetje mostert na de maaltijd.
Maak in het begin duidelijke regels --> later geen gezeik. (goede slagzin voor het nieuwe FOT?
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Duidelijke regels zijn ook niet alles. Dat bleek ook uit het verleden.
Gezond verstand is belangrijk.
Nog wel jaquote:
He wel beetje OT blijven.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog wel ja. Dat ebt weg tijdens het modden.
Je begint te verzurenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog wel ja. Dat ebt weg tijdens het modden.
Ze mogen je niet snel genoeg blauw maken he geloof ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:55 schreef H-blast het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.
Gezond verstand? Check heb ik.![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 08:09 schreef ..bennie het volgende:
Komt er dadelijk ook zo'n sms-nummer waarmee we kunnen stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |