Lijkt me echt iets voor jou!quote:
Dave, in die andere slowchat waar Tha_Erik altijd post.quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
God, wie heeft dat eerder gezegd
Nee.quote:Op maandag 14 september 2009 23:52 schreef Ruis het volgende:
Mag je als mod dan ook bepalen wie er wel én niet welkom zijn op meets?
Dan is het ook geen gezelligheidsmeet meer, en hoeft er ook niets gestuurd of doorgegeven te worden.quote:
Dan komt er zo'n discussie over eisen en wensen vanuit de crewquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:13 schreef Jarno het volgende:
Ik mis in dit soort vacatures eigenlijk altijd het functieprofiel en de eisen/wensen vanuit de crew eerlijk gezegd.
Ach, discussie shmiscussie. Is toch ook niet erg? Maar je kunt toch even aangeven of je op zoek bent naar een FOT-diehard, of dat buitenstaanders ook kans maken, waar de gaten in de bezetting qua tijden zitten, wellicht (maar ik realiseer me dat ik nu erg veel vraag) een stukje over FOT van de huidige mods - en waar de problemen zitten en uitdagingen. Kun je in een uurtje in elkaar draaien zoiets. Maar goed.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:15 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Dan komt er zo'n discussie over eisen en wensen vanuit de crew.
Dan branden alle geschikte kandidaten hun vingers niet meer aan het toetsenbord en worden we met iemand uit ONZ opgescheeptquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, discussie shmiscussie. Is toch ook niet erg? Maar je kunt toch even aangeven of je op zoek bent naar een FOT-diehard, of dat buitenstaanders ook kans maken, waar de gaten in de bezetting qua tijden zitten, wellicht (maar ik realiseer me dat ik nu erg veel vraag) een stukje over FOT van de huidige mods - en waar de problemen zitten en uitdagingen. Kun je in een uurtje in elkaar draaien zoiets. Maar goed.
Mwah.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:23 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Dan branden alle geschikte kandidaten hun vingers niet meer aan het toetsenbord en worden we met iemand uit ONZ opgescheept. Serieus en niet om mensen tegen het been te schoppen, ik zou het al niet zien zitten gezien de huidige bezetting. Laat ze eerst maar eens met z'n tweetjes de zooi en het oud zeer opruimen alvorens een verse collega te zoeken, maar dat is mijn uiteraard verzuurde mening.
Dan draag ik Ynske voor, ik wil het haar alleen niet aandoen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah.
Ik denk dat een nieuwe verse mod voor de nodige veranderingen kan zorgen mits goed uitgevoerd.
Ik denk dat het bv een goed idee zou zijn om taken te delegeren of vragen of iemand die kan en wil oppakken zoals met de nieuwe FOT Wiki.
Volgens mij krijg je juist veel eerder geschikte kandidaten dan. Nu kan juíst josti123 uit ONZ reageren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:23 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Dan branden alle geschikte kandidaten hun vingers niet meer aan het toetsenbord
Denk niet dat die door de sollicitatieronde heen komt wanneer men z'n postgeschiedenis gaat nakijken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je juist veel eerder geschikte kandidaten dan. Nu kan juíst josti123 uit ONZ reageren.
Wie nietquote:
Denk dat er veel meer bij komt kijken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:13 schreef Noxa het volgende:
Hoeveel tijd neemt het Modden eigenlijk in beslag. Lijkt me best leuk om eens te doen. Maar kan geen uren per dag aan Fok! besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |