Durf ik niet te wagenquote:Op maandag 14 september 2009 23:44 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Ik zou even uitloggen en weer inloggen
En als je msn het dan nog doet mag je me wel toevoegen
sander@colasiteoflife.nl
Al gedaan, maar alles werkt primaquote:Op maandag 14 september 2009 23:44 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Ik zou even uitloggen en weer inloggen
quote:
oh.. ojaquote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Durf ik niet te wagen
Ik sta eigenlijk altijd op offline weergeven behalve als ik zin heb om online te gaan
Btw heb ik jou al op msn
Verkapt ik-heb-geen-vrienden-postquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef Arn0 het volgende:
Ik had nergens last van
Ik heb dan ook met niemand gepraat
Of ze probeerden allemaal met me te praten, maar dat mislukte..quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Verkapt ik-heb-geen-vrienden-post
Dan moet je daar maar van uit gaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Of ze probeerden allemaal met me te praten, maar dat mislukte..
Ijdele hoop
Wat betekent in hemelsnaam dat 14.gif nou weer?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:09 schreef CaptainCookie het volgende:
Volgens mij heeft msn zojuist zijn extra chromosoom afgestaan 14.gif
Wat denk je? n00b.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Wat betekent in hemelsnaam dat 14.gif nou weer?
Hij denkt op het moment niks want anders zou hij het niet vragen hequote:
was het weg dan? 13.gifquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:49 schreef fathank het volgende:
Kankerzooi, had net een transfer van bijna 2 gig aan foto's en filmpjes van Mystery Land aanstaan toen ie eruit knalde.
ontvangenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:56 schreef wise het volgende:
[..]![]()
2gig versturen via msn messenger / windows live messenger
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:26 schreef swarmahoer het volgende:
als jij () het geen kick had gegeven was t ook opgelost!
Wat is dat nou voor een msn adresquote:Op woensdag 16 september 2009 08:51 schreef fathank het volgende:
ik had precies hetzelfde, maar dan met hboerszijngeenstudenten@live.nl
Dikke flikker dus, ik neem trillian.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:24 schreef -SG- het volgende:
Gedwongen downloads van messenger tot daar aan toe, maar het niet kunnen downloaden van die gedwongen download is gewoon kut.
Ik had me er dus al langzaam bij neergelegt om die nieuwe messenger te downloaden. Ik vol goede moed die messenger downloaden, geeft hij een fout aan. Ik dus nog een keer proberen en zoeken waar die fout zit, kan ik het niet vinden
. Nu dus geen messenger voor mij
.
Klacht: Kut messenger geeft een gedwongen download aan die ik niet kan downloaden. Nu dus geen messenger.
Tyfus messenger.
Gewoon wegflikkeren, MSN dit dat alles!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:20 schreef sempron2400 het volgende:
Wat een klote update is dat
Hij is !~@# al 3 minuten bezig en ook nog een achterlijke update voor allerlei Windows Live shit.
Dag Microsoftquote:Thank you for downloading Trillian Astra
Of Miranda, Pidgin...quote:Op woensdag 16 september 2009 19:16 schreef xFriendx het volgende:
Moest bij Trillian alleen ook een account aanmaken en las in reviews dat het ding na 30 dagen stopt ook al zou het de 'free' versie zijn. Heb nu Amsn maar eens aan staan om te proberen.
Eerder een kut msnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |