quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:55 schreef junkiexp het volgende:
De Hoekse Waard wordt steeds mooier zie ik al.
Onzin? Onzin?!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi ze vonden het maar onzin
Mja niet veel bijzonders nieuws aan de lichaamstaal te zien.
Och voordeel van zo'n afstand is dat je niet veel last van elkaar hebt dus dat kan rustig bezinken.
Het is heul geen 80 cm...het is 95!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:07 schreef Ml-etje het volgende:
Ja onzin dat we het kadaster lieten komen ze hadden ons die 80 cm zo gegeven
En dat geloof ik ook wel maar laat staan dat ze verhuizen en het blijkt met dakplataan erop niet van ons te zijn
Nee, vertel eens!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:12 schreef heartwork het volgende:
[..]
Onzin? Onzin?!
Heb je de rijdende rechter niet gezien afgelopen dinsdag?
[ afbeelding ]
Ik kan de lampskes niet zien meissie...quote:Op donderdag 24 september 2009 23:35 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt overigens deze lamp ipv de andere.
Die was te hoog en kwam dan voor de boeiboorden te hangen.
5 stuks bestellen vant weekend
Ik zal even de link opzoeken..quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:49 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik kan de lampskes niet zien meissie...
edit: maar ik kan wel de link in mijn eigen quote aanklikken natuurlijk
Ga er mss zelf eentje maken... En ja ik weet het.. dat kan niet heel veel anders dan van hout of dik karton.. Dus ik ga het eerst even proef maken voor ik post dat ik er ook eentje hebquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..ideetje krronluchter..]
Vertel?? waar??
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:01 schreef Ml-etje het volgende:heeft weer een fijn dagje.
Bijna door het dak van de aanbouw (waar onze woonkamer en openslaande deuren zitten) gezakt bij het verwijderen van de geplakte dakbedekking.
Er komen dus twee nieuwe mastiekgoten (geen idee wat het zijn) in om de boel goed te houden.
Ben benieuwd naar de rekening.
Zoiets wil ik gaan maken..quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:32 schreef Ml-etje het volgende:
Die papieren van ikea zijn ook erg leuk! Miscshien ook een idee om zoiets te maken
Ben benieuwd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |