Welke zou dat moeten zijn dan? De webmaster topics?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:54 schreef Nashje het volgende:
Vervelende aan flash is dat het niet goed is voor de zoekmachines.
Denk dat je beter eens bij de webmaster topics kan kijken.
Als ik jou was zou ik gewoon een nieuw topic openen waarin je vraagt wat webmasters vinden van Flash.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Welke zou dat moeten zijn dan? De webmaster topics?
Normaliter hier: http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/50. Anders even gewoon zelf een topic openenquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Welke zou dat moeten zijn dan? De webmaster topics?
De nieuwe MBP? En je TV heeft DVI? Dan moet je een Mini DisplayPort naar DVI-kabel hebben, die kun je bij Apple winkels halen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat voor kabel (dacht aan DVI) moet ik kopen om m'n MBP op TV te krijgen? Waar kan ik die kopen?
Wat is er mis met "a website" en "video's"?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Niet gemeen bedoeld, maar als hulp.
[ afbeelding ]
"video's" is sws fout: in het Engels wordt een meervoud niet gevormd door 's erachter te zetten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met "a website" en "video's"?
Ah ja, ok.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"video's" is sws fout: in het Engels wordt een meervoud niet gevormd door 's erachter te zetten.
ik had een rondje op de verkeerde 'A' gezetquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met "a website" en "video's"?
Al geprobeerd om schijfhulpprogramma te draaien vanaf de installatie-dvd?quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:40 schreef DaMook het volgende:
Hodver, mijn imac start niet meer op. Finder en safari bleven hangen en kon ik niet geforceerd stoppen. Aangezien afsluiten ook al niet meer ging heb ik hem met de powerknop uitgezet. Nu hoor ik de gong nog en krijg het witte scherm met apple logo en dat bewegende rondje eronder, en dan na een tijdje gaat hij weer helemaal uit.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn ?
ik heb geprobeerd hem via de instalatie cd op te starten, maar het lukt me nog niet echtquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Al geprobeerd om schijfhulpprogramma te draaien vanaf de installatie-dvd?
DVD van (Snow) Leopard erin.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
ik heb geprobeerd hem via de instalatie cd op te starten, maar het lukt me nog niet echt.
Dit kon ik niet vindenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
DVD van (Snow) Leopard erin.
<Option> inhouden in het begin, kiezen voor Disk Utility en even Verify Disk permission voor je schijf doen..
Eerst ff je disk checken voor de zekerheidquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dit kon ik niet vinden, ben nu maar gewoon osx opnieuw aan het instaleren en zet wel een timemachine backup terug straks.
Wordt vrijwel altijd eerder.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:11 schreef appelsjap het volgende:
Uw verzendnummer is XXX. We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 24.09.2009. Houd er rekening mee dat dit een geschatte levertijd is.
WTF
Ja maar het verotte is dat ik m maandag de 7e besteld heb, en m pas de 24ste ga krijgen. Dat is gewoon geen service vind ikquote:
Dat heb je niet lang uitgehouden - ruilen voor een stapel papieren boekenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Iemand een Sony Reader Touch Edition kopen?
Denk dat ik te hoge verwachtingen had. Als je er alleen romannetjes op wilt lezen die je in de Sony store koopt is het allemaal wel prima, maar ik wilde hem ook gebruiken als studiehulp.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:21 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dat heb je niet lang uitgehouden - ruilen voor een stapel papieren boeken?
Damn, email komt gewoon sneller binnen op m'n iPhone dan op m'n Outlook hier (lan)quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:26 schreef ikheetmartijn het volgende:
Zo, ff OMA onder Exchange gefixt hier op m'n werk. Kan ik m'n werk agenda en email ook fatsoenlijk binnenhalen
'Bijna klaar. Echt, bijna klaar. Paar details nog. Wanneer moest het ook weer af zijn?'quote:these devices are being sold to end users in the same condition our unit is in -- namely, without any real functioning software. It's a pretty unusual move for a company like Microsoft to put devices into the hands of consumers with no functionality at all, but it seems the Zune team was cranking till the last minute. Let's hope all the hard work pays off!
En anders heb ik die volgens mij nog thuis op mn computer staan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:46 schreef Tijn het volgende:
Hey Swets, heb je die grafiek toevallig nog bij de hand waarin je kunt zien dat de markt voor smartphones meer dan verdrievoudigd is sinds de introductie van de iPhone?
Het verhaal zou niet misstaan op The Onion...quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:58 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.engadget.com/2009/09/15/zune-hd-unboxing-and-hands-on/
[..]
'Bijna klaar. Echt, bijna klaar. Paar details nog. Wanneer moest het ook weer af zijn?'
Inderdaad. Ik zit echt met open mond te lezen... wat bizar dat ze dit verkopen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:43 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Het verhaal zou niet misstaan op The Onion...
quote:De software op de zune hd werkt heel soepel, zonder enige hapering.
Eerst even je huiswerk doen voordat je reageert.
quote:Ook de Zune bedieningssoftware en de Zune software op de computer worden als uitstekend beoordeeld.
Ziet er naar uit dat MS een licentie op Stevies RDF genomen heeft. Geruild tegen de SL Exchange licentie wellichtquote:Problemen zijn er niet, de software draait heel soepel: zie
De software ziet er heel goed uit, net zoals het apparaat zelf.
Nee ik heb een maand geleden ofzo photobucket opgeruimd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:46 schreef Tijn het volgende:
Hey Swets, heb je die grafiek toevallig nog bij de hand waarin je kunt zien dat de markt voor smartphones meer dan verdrievoudigd is sinds de introductie van de iPhone?
Ja, ik kon 'em zelf niet vinden met Google en vond het wel een sterk plaatje namelijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee ik heb een maand geleden ofzo photobucket opgeruimd.
Heb nog wel de gfk presentatie ergens waar het uitkwam.
Bootcamp kan maar 2 operating systems aan, 1 mac en 1 windowsquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:39 schreef XL het volgende:
De mensen hier met een goed geheugen kennen mij misschien nog wel uit het begin van de reeks. Al jarenlang een trouw mac-gebruiker. Ik sta echter voor een grote stap, ik ga namelijk switchen naar Intel (de iPhone kwam in de buurt.... maar nu ga ik PPC echt verlaten). Ik wil direct van de gelegenheid gebruik maken om mezelf eraan te herinneren waarom ik geen Windows gebruik en dus wil ik Bootcamp. Nu zou ik bij voorkeur ook nog een derde OS (Linux) willen installeren. Kan dit ook met behulp van Bootcamp? Hoe moet ik mijn partities aanmaken? (ik hoef niet bij elkaars partities te kunnen) Heb ik voor Linux een vierde (SWAP-)partitie ofzoiets nodig?
Je kunt je Mac mbv Bootcamp ook zo instellen dat je met Option tussen OS X en LiLo kiest, en dan in LiLo tussen Win of Lin. Even googlen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:51 schreef WobbelWokkel het volgende:
[..]
Bootcamp kan maar 2 operating systems aan, 1 mac en 1 windows
Zeur nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:08 schreef Nashje het volgende:
Afgeleverd maar niemand thuis. Godnondeju hier kan ik zo boos om worden.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:46 schreef Tijn het volgende:
Hier kan je wat info vinden:quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:39 schreef XL het volgende:
De mensen hier met een goed geheugen kennen mij misschien nog wel uit het begin van de reeks. Al jarenlang een trouw mac-gebruiker. Ik sta echter voor een grote stap, ik ga namelijk switchen naar Intel (de iPhone kwam in de buurt.... maar nu ga ik PPC echt verlaten). Ik wil direct van de gelegenheid gebruik maken om mezelf eraan te herinneren waarom ik geen Windows gebruik en dus wil ik Bootcamp. Nu zou ik bij voorkeur ook nog een derde OS (Linux) willen installeren. Kan dit ook met behulp van Bootcamp? Hoe moet ik mijn partities aanmaken? (ik hoef niet bij elkaars partities te kunnen) Heb ik voor Linux een vierde (SWAP-)partitie ofzoiets nodig?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:08 schreef Nashje het volgende:
Afgeleverd maar niemand thuis. Godnondeju hier kan ik zo boos om worden.
Klein vraagje, en ik wil totaal niet als de GoT-Modjes klinken, maar 't is niet heel interessant om te weten dat de post weer vertraagt is bij jullie. Als er vragen zijn fijn over de bestelling of iets dergelijks, doe dan je ding en post dat hier.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zeur nietIk moet nog meer dan een week wachten.
Denk je nou werkelijk waar dat het me maar iets kan boeien dat je t suf vindt?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:56 schreef Junkie het volgende:
[..]
[..]
Klein vraagje, en ik wil totaal niet als de GoT-Modjes klinken, maar 't is niet heel interessant om te weten dat de post weer vertraagt is bij jullie. Als er vragen zijn fijn over de bestelling of iets dergelijks, doe dan je ding en post dat hier.
Maar tis echt heel suf om al die status berichten te lezen.![]()
![]()
Capice?![]()
Ik moet wachten tot vrijdag. Reden genoeg om te zeuren dusquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zeur nietIk moet nog meer dan een week wachten.
Dan lees je het niet, brilsmurf. Pleur toch op joh. Dit is het Apple-topic dus niet janken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:56 schreef Junkie het volgende:
[..]
[..]
Klein vraagje, en ik wil totaal niet als de GoT-Modjes klinken, maar 't is niet heel interessant om te weten dat de post weer vertraagt is bij jullie. Als er vragen zijn fijn over de bestelling of iets dergelijks, doe dan je ding en post dat hier.
Maar tis echt heel suf om al die status berichten te lezen.![]()
![]()
Capice?![]()
Goed gezegd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan lees je het niet, brilsmurf. Pleur toch op joh. Dit is het Apple-topic dus niet janken.
Haha, dat heb ik bedacht.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan lees je het niet, brilsmurf. Pleur toch op joh. Dit is het Apple-topic dus niet janken.
Typische reactie.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk waar dat het me maar iets kan boeien dat je t suf vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |