Waarschijnlijk dat je het niet doorhad van het vorige topic, maar het is wel een beetje een Spuit 13 post..quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef n8n het volgende:
TVP + de tip zeer handige Safari-plugin, ClickToFlash, schakelt Flash-elementen uit tot je ze activeert door er op te klikken. Minstens zo handig vind ik de functie om YouTube in H.264 te bekijken -met Quicktime dus- en ze direct als zodoende op te kunnen slaan.
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2009 23:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat kan echt niet inderdaad. Weet je wat. Zodra ik de mijne heb stuur ik 'm door naar jou. Vind 't gewoon niet eerlijk.
Stuur ff je adresgegevens, dan komt het goed.
Staat daar 72% onder je cursor? En hoeveel cycles heeft je batterij?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Confronterend zo'n nieuwe functie. M'n accu! Wat doe je?! (na anderhalf jaar)
72 ja, is aan 't opladen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Staat daar 72% onder je cursor? En hoeveel cycles heeft je batterij?
Oeiquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
72 ja, is aan 't opladen.
Volgens iStat 315 cycles met 36% health...
Is dat een nieuwe functie in Snow Leopard? En waarom heb ik die dan niet?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Confronterend zo'n nieuwe functie
Mag ff duren inderdaad, maar dat is dan ook wel de langste (alleen voor super duper mega users). De andere tijden zijn op zich nog wel redelijk vind ik. Bij een nieuw OS doe ik eigenlijk altijd een fresh installquote:Op maandag 14 september 2009 23:27 schreef De_Hertog het volgende:
Deze al langs gekomen?
Upgraden van Vista naar Windows 7 kan 20 uur duren
Ik vind anderhalf uur al veel te veel (zeker als je bedenkt dat je dan bijna niets aan progs mag hebben)quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:29 schreef WobbelWokkel het volgende:
[..]
Mag ff duren inderdaad, maar dat is dan ook wel de langste (alleen voor super duper mega users). De andere tijden zijn op zich nog wel redelijk vind ik. Bij een nieuw OS doe ik eigenlijk altijd een fresh install
Beetje jammer alleen van die rotte update dit weekend...quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef n8n het volgende:
TVP + de tip zeer handige Safari-plugin, ClickToFlash, schakelt Flash-elementen uit tot je ze activeert door er op te klikken. Minstens zo handig vind ik de functie om YouTube in H.264 te bekijken -met Quicktime dus- en ze direct als zodoende op te kunnen slaan.
[ link | afbeelding ]
Mjah ik begreep het verschil niet goed met de handmatige update. Nu heb ik hem zelf aangeklikt en uitgepakt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen van die rotte update dit weekend...
Newbie in de seriequote:Op dinsdag 15 september 2009 00:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat je het niet doorhad van het vorige topic, maar het is wel een beetje een Spuit 13 post..
Wat versta je onder webmaster kennis?quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Ok mensen. Mijn website is zo goed als online. Ik heb alleen nog iemand met webmaster kennis nodig voor een aantal vragen. Ik hoor het graag
Ik ben ben vooral geïnteresseerd in iemand die mij kan vertellen wat er vervelend is aan flash icm met html en de rest van je pagina (denk aan css) en styling dus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat versta je onder webmaster kennis?
Uit het oogpunt van een webmaster kan ik je daar niet zo veel over vertellen, uit het oogpunt van gebruiker vind ik sites die flash voor de layout gebruiken vrij vervelend en hang ik er liever niet te lang rond.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben ben vooral geïnteresseerd in iemand die mij kan vertellen wat er vervelend is aan flash icm met html en de rest van je pagina (denk aan css) en styling dus.
Dank.quote:Op dinsdag 15 september 2009 02:41 schreef Superhuuper het volgende:
Linker option/alt ingedrukt houden terwijl je op het batterij-icoontje drukt. Dan krijg je, sinds Snow Leopard ook de status van je batterij te zien.
Wat vervelend is, is dat je niet automatisch weet of je bezoeker wel Flash heeft. Als je simpelweg via de <object> tag een Flash-element op je pagina zet, heb je de kans dat er bezoekers zullen zijn die dit niet kunnen bekijken, zonder dat je die bezoekers een alternatief kunt aanbieden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben ben vooral geïnteresseerd in iemand die mij kan vertellen wat er vervelend is aan flash icm met html en de rest van je pagina (denk aan css) en styling dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |