Ik zou jou noooooit slaanquote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou vooruit
Maar niet te hard anders kun je fluiten naar die foto's![]()
omdat iedereen op een gegeven moment zich afvroeg:quote:Op maandag 14 september 2009 22:52 schreef Re het volgende:
idd wel apart dat er geen enkele foto van de 4meiden gelukt is, echt op elke foto staat er wel iemand met een aparte blik
Ik trek op elke willekeurige foto gewoon een kutbekquote:Op maandag 14 september 2009 22:52 schreef Re het volgende:
idd wel apart dat er geen enkele foto van de 4meiden gelukt is, echt op elke foto staat er wel iemand met een aparte blik
Je bent even weg en je snapt er geen fluf meer van...quote:Op maandag 14 september 2009 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je beter aan Ingetje over laten denk ik. Die had al wat foto's van het 'doelwit' genomen![]()
Nou ik heb aan die van hara gesnuffeld en die was het iig nietquote:Op maandag 14 september 2009 22:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
omdat iedereen op een gegeven moment zich afvroeg:
is dat nou mijn vagina die ik ruik of...
En ook doodleuk een zielig, vastgeplakt, nietwetend apparaatje de schuld geven! Die TomTom reed niet hoorquote:Op maandag 14 september 2009 22:53 schreef Qwea het volgende:
ik vind mijn tomtom actie nog steeds grappig![]()
*FLOP* zo dat fietspad met 50 op!
Waarom ga je uberhaupt weg. Wat ben jij voor nepperdquote:Op maandag 14 september 2009 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je bent even weg en je snapt er geen fluf meer van...
Waaaar gaat dit over?
quote:Op maandag 14 september 2009 22:54 schreef JJH het volgende:
[..]
En ook doodleuk een zielig, vastgeplakt, nietwetend apparaatje de schuld geven! Die TomTom reed niet hoor
Whut!quote:Op maandag 14 september 2009 22:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
"ja maar hij zei recht door"quote:Op maandag 14 september 2009 22:54 schreef JJH het volgende:
[..]
En ook doodleuk een zielig, vastgeplakt, nietwetend apparaatje de schuld geven! Die TomTom reed niet hoor
Alice is lievvvquote:Op maandag 14 september 2009 22:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2009 23:00:31 ]
Hij zei ook rechtdoor! Vraag ing!quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ik heb aan die van hara gesnuffeld en die was het iig niet
fuck jij hd?quote:Op maandag 14 september 2009 22:57 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zit trouwens even de sample kwaliteit te bekijken van die Wolverine. Is gewoon fucking HD
Das toch niet zo shocking?quote:Op maandag 14 september 2009 22:57 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zit trouwens even de sample kwaliteit te bekijken van die Wolverine. Is gewoon fucking HD
ZIE! Mijn tomtom is niet de enige!quote:Op maandag 14 september 2009 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG![]()
Mijn Tommie stuurde me daar ook rechts af, maar ik zag gelukkig wel dat het een fietspad was
Ja ja, ze komen morgenquote:
Joh, dat kutding wilde me gewoon dood hebbenquote:Op maandag 14 september 2009 22:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Net als in die TomTom reclame van een paar jaar geleden
Zie je wel, Ing zecht rechtsaf, en jij zegt rechtdoor. Het was gewoon een heel ander kruispuntquote:Op maandag 14 september 2009 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZIE! Mijn tomtom is niet de enige!
Kut tomtom
En ik kwam met 70 aanrijden, dus ik zag het niettoen MM zei "REMMEN" had ik zoiets van "doe normaal, we moeten rechtdoor kutkneus
"
![]()
![]()
Niet! zelfde kruispunt.quote:Op maandag 14 september 2009 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Zie je wel, Ing zecht rechtsaf, en jij zegt rechtdoor. Het was gewoon een heel ander kruispunt
schijnheilquote:Op maandag 14 september 2009 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
Noooh jullie leggen me rare woorden over Alice in de mond. Beetje mij quoten en er dan vieze dingetjes inzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |