Niet dus.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah, toen dit nog een mannen + 4EBE SC was.
Ik kreeg nieteens een reactiequote:Op maandag 14 september 2009 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bt is ook niet iemand van PUB![]()
![]()
![]()
![]()
Alles voor jezelf houden is ook niet altijd de oplossing, kan ik je vertellenquote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, godverdomme, ik snap niet iedereen wat iedereen loopt te kankeren op anderen als ze het zelf zo slecht hebben.Dit is al de zoveelste deze week. Los je problemen dan op en laat anderen niet de dupe worden van je fucked up humeur.
(Nofi.)
Wat hij zegt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Keynote, veel makkelijker en beter resultaat.
Dat is maar goed ook. Ik heb het even gehad en er maar weer gelijk vanaf geflikkert. Wat een baggerzooi.quote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik kan geen download vinden
!
quote:
Dat ben ik ook meestal.quote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lieverd ik volg het niet van je verhaal van net, dat is inderdaad klote. Maar het enige wat ik lees is zo'n opmerking en dan denk ik, huh, JB is toch lief?
Ik begin me echt zorgen te maken over Bt, straks verkloot ze haar studie.quote:Op maandag 14 september 2009 22:50 schreef IQM het volgende:
[..]
En over 9 minuten heb je dat feestje. Hoe ga je die powerpoint nou fixen voor morgen?
Het eruit gooien is ook niks mis mee, het op een ander afreageren wel. Dat is wat IQM zegt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Alles voor jezelf houden is ook niet altijd de oplossing, kan ik je vertellen
Kom op joh, ik zei al dat dat een misplaatste grap was en helemaal niet serieus...quote:Op maandag 14 september 2009 22:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, godverdomme, ik snap niet iedereen wat iedereen loopt te kankeren op anderen als ze het zelf zo slecht hebben.Dit is al de zoveelste deze week. Los je problemen dan op en laat anderen niet de dupe worden van je fucked up humeur.
(Nofi.)
quote:Op maandag 14 september 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik begin me echt zorgen te maken over Bt, straks verkloot ze haar studie.!
Dát hoeft ook niet. Er is niks mis met anderen om raad/een schouder/een oor vragen. Ik ben ook bereid om dat te doen, maar ik haak wel gelijk af als ze éérst gaan kankeren op anderen.quote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Alles voor jezelf houden is ook niet altijd de oplossing, kan ik je vertellen
Zullen we dat niet doen?quote:
MS Office werkt hier als een tierelier hoor, ook PowerPoint. Niets mis mee. Alleen Keynote werkt sneller en ziet er beter uit.quote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef Zotheid het volgende:
Dat is maar goed ook. Ik heb het even gehad en er maar weer gelijk vanaf geflikkert. Wat een baggerzooi.
Geef je ook feedback?quote:Op maandag 14 september 2009 22:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Dát hoeft ook niet. Er is niks mis met anderen om raad/een schouder/een oor vragen. Ik ben ook bereid om dat te doen, maar ik haak wel gelijk af als ze éérst gaan kankeren op anderen.
Zo zie je maar weer, je moet niet denken.quote:Op maandag 14 september 2009 22:53 schreef kurk_droog het volgende:
dacht origineel te zijn door topic te openen maar zie dat er al gezoeg zijn in pub
Feestje verplaatstquote:Op maandag 14 september 2009 22:50 schreef IQM het volgende:
[..]
En over 9 minuten heb je dat feestje. Hoe ga je die powerpoint nou fixen voor morgen?
Een wat voor sc?quote:
Sommige dingen moet men zelf ontdekken/ondergaan.quote:Op maandag 14 september 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik begin me echt zorgen te maken over Bt, straks verkloot ze haar studie.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |