En weer een teken dat ik een betere mod voor PUB zou zijnquote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef -SG- het volgende:
BT zal ook wel meer in KLB te vinden zijn. Hebben we dus nog niks aan.
Ah. Komt er nog een lama schijten. Gewoon niets meer zeggenquote:
quote:
INDONESIËRS ETEN HEET GODVERDETYFUS HET VRIENDJE VAN M'N ZUSJE IS HALF INDONESISCH EN DIE NAM LAATST Z'N EIGEN SAMBAL MEE NOU IK DACHT DAT IK DOOD GING MIJN GOD ZO HEETquote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Omdat die indo een waardige toevoeging is aan PUB
Zelfs jij bent een beter toevoeging aan de PUB.quote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Omdat die indo een waardige toevoeging is aan PUB
Dagdag moet nog even een PUB lied maken dan.quote:Op maandag 14 september 2009 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
KLBSC - de grote verhuizing?
Niet het KLB want de mods waren het totaal niet eens met die kaste van DagDag. Daarnaast heb ik er ook totaal niks mee te maken gehad en ook nooit in die kaste gestaan ofzoquote:Op maandag 14 september 2009 21:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zegt wat over middeleeuwse zaken. Welk subforum kent ook alweer een 'kaste' systeem
Sambal bijquote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
INDONESIËRS ETEN HEET GODVERDETYFUS HET VRIENDJE VAN M'N ZUSJE IS HALF INDONESISCH EN DIE NAM LAATST Z'N EIGEN SAMBAL MEE NOU IK DACHT DAT IK DOOD GING MIJN GOD ZO HEET
Wacht SG jij bent Indonesisch?![]()
Die hebben het nooit warm of wel?![]()
![]()
![]()
![]()
dagdag.quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dagdag moet nog even een PUB lied maken dan.
He, hij is al TOEGEVOEGD. Gekkie.quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zelfs jij bent een beter toevoeging aan de PUB.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
He, hij is al TOEGEVOEGD. Gekkie.
Caps lock.quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
INDONESIËRS ETEN HEET GODVERDETYFUS HET VRIENDJE VAN M'N ZUSJE IS HALF INDONESISCH EN DIE NAM LAATST Z'N EIGEN SAMBAL MEE NOU IK DACHT DAT IK DOOD GING MIJN GOD ZO HEET
Wacht SG jij bent Indonesisch?![]()
Die hebben het nooit warm of wel?![]()
![]()
![]()
![]()
Bwehe.quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dagdag moet nog even een PUB lied maken dan.
quote:Op maandag 14 september 2009 21:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het nieuwe hoofdkwartier
quote:Op maandag 14 september 2009 21:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het nieuwe hoofdkwartier
4.quote:Op maandag 14 september 2009 21:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij heeft 17261 verschillende soorten sambal. Jij ook?
Klopt.quote:Op maandag 14 september 2009 21:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die zit boven de shift en onder de tab.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |