LEES DE OP MAN ZWAKZIINNIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef Iblis het volgende:
Zoals bijvoorbeeld de TV gids je kan vertellen wordt Prinsjesdag vanaf 12:30 live uitgezonden op Nederland 1. Als je erop klikt zie je dat om 13:10 de troonrede begint.
Iemand vraagt hier om een ban!quote:Op maandag 14 september 2009 19:48 schreef koemleit het volgende:
[..]
LEES DE OP MAN ZWAKZIINNIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HERSENLOZE GEHANDICAPTE.
Oh, sorry dat ik niet duidelijk was: Maar ja, Politiek 24 zendt het (natuurlijk) uit, en je kunt daarnaast in de TV gids gewoon vinden hoe laat het begint. En dat die TV gids voor Nederland 1 is, doet er dan niet zoveel toe. En BVN zendt het uit en het is nog op de Radio.quote:Op maandag 14 september 2009 19:48 schreef koemleit het volgende:
[..]
HERSENLOZE GEHANDICAPTE.
hij vroeg waar het online te vinden wasquote:Op maandag 14 september 2009 19:57 schreef Iblis het volgende:
[..]
Oh, sorry dat ik niet duidelijk was: Maar ja, Politiek 24 zendt het (natuurlijk) uit, en je kunt daarnaast in de TV gids gewoon vinden hoe laat het begint. En dat die TV gids voor Nederland 1 is, doet er dan niet zoveel toe. En BVN zendt het uit en het is nog op de Radio.
quote:Op maandag 14 september 2009 19:48 schreef koemleit het volgende:
[..]
HERSENLOZE GEHANDICAPTE.
Ik zie geen vraag, maar goedquote:Op maandag 14 september 2009 19:54 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Iemand vraagt hier om een ban!
De radio is bijvoorbeeld ook live te streamen. Ik gaf hem vooral een link met de tijden. Want ik dacht dat hij vooral daarnaar opzoek was. Dát politiek24 het (live) uit zou zenden, dat leek me al een uitgemaakte zaak. Maar goed, klein misverstand dus, misschien wel mijn schuld, maar nochtans acht ik je reactie enigszins overtrokken.quote:Op maandag 14 september 2009 20:05 schreef koemleit het volgende:
[..]
hij vroeg waar het online te vinden was.....
maar dat was moeilijk te snappen aan de hand van de op?
"ZWAKZIINNIGE"quote:Op maandag 14 september 2009 19:48 schreef koemleit het volgende:
[..]
HERSENLOZE GEHANDICAPTE.
Hij vraagt nota bene of het mogelijk is om het online te volgen....en zegt dat ie het niet kan vinden op politiek 24...quote:Op maandag 14 september 2009 20:12 schreef Iblis het volgende:
[..]
De radio is bijvoorbeeld ook live te streamen. Ik gaf hem vooral een link met de tijden. Want ik dacht dat hij vooral daarnaar opzoek was. Dát politiek24 het (live) uit zou zenden, dat leek me al een uitgemaakte zaak. Maar goed, klein misverstand dus, misschien wel mijn schuld, maar nochtans acht ik je reactie enigszins overtrokken.
het komt ook online schijnt.quote:Op maandag 14 september 2009 20:51 schreef drumstickNL het volgende:
Ja, ik kan dat dus nooit kijken omdat ik er niet ben.
Het wordt dus wél uitgezonden op politiek24, zoals iblis dus al aangaf. Die heeft ook een website namelijk. Online.quote:Op maandag 14 september 2009 20:35 schreef koemleit het volgende:
[..]
Hij vraagt nota bene of het mogelijk is om het online te volgen....en zegt dat ie het niet kan vinden op politiek 24...
en dan ga jij er vanuit dat TS al weet dat het online komt op politiek 24.
ik schold je eerst uit omdat ik dacht dat je zo'n luie flikker was die de OP niet gelezen had.. Maar nu het dus duidelijk is dat je de OP écht niet gesnapt hebt neem ik m'n woorden terug.
je bent namelijk echt zwakzinnig en dan is het natuurlijk lullig enzo.
jij begrijpt er ook geen fuck van hequote:Op maandag 14 september 2009 21:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Het wordt dus wél uitgezonden op politiek24, zoals iblis dus al aangaf. Die heeft ook een website namelijk. Online.
http://www.nos.nl/politiek24/
Hé topmod, als je de vraag nou eens leest voordat je bijdehand gaat doenquote:Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef Iblis het volgende:
Zoals bijvoorbeeld de TV gids je kan vertellen wordt Prinsjesdag vanaf 12:30 live uitgezonden op Nederland 1. Als je erop klikt zie je dat om 13:10 de troonrede begint.
thnx.quote:Edit: En voor de duidelijkheid: Politiek 24 zendt ’t uit.
Ja, ja, mijn nederige excuses!quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef Cothen het volgende:
[..]
Hé topmod, als je de vraag nou eens leest voordat je bijdehand gaat doen![]()
[..]
thnx.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |