whahahahahaha, dikke respect voor jouquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:31 schreef Samzz het volgende:
En vanmiddag hadden wij les, wij hebben les in het engels, zegt de lerares: Look...(stilte). Toen zei ik een beetje te hard: I'm your father. En toen lag de hele klas in de scheur.
dat is inderdaad zonde, daalt je lerares wel ff flink in aanzien!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:46 schreef Samzz het volgende:
Het was wel grappig jaDie vrouw die kijkt ook echt van, wat heb ik nu? Dus toen heb ik het maar even uitgelegd, want ze snapte het niet... Dat was dan weer een beetje zonde.
Wouterquote:
tjah, ik snap d'r ook geen hol vanquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:46 schreef Samzz het volgende:
Het was wel grappig jaDie vrouw die kijkt ook echt van, wat heb ik nu? Dus toen heb ik het maar even uitgelegd, want ze snapte het niet... Dat was dan weer een beetje zonde.
Remcoquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is inderdaad zonde, daalt je lerares wel ff flink in aanzien!
[..]
Wouter
Luke, I am your father? Star Wars?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik snap d'r ook geen hol van
ik kijk geen starwarsquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Luke, I am your father? Star Wars?
In het Engels spreek je look uit op zo'n manier dat het als Luke klinkt.
een watte?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Remco
heb ik nou net een ninja-edit van jou gezien?
ninja-edit.quote:
dat heb jij ninja-snel gezienquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ninja-edit.
volgens mij vroeg jij nog waarom m'n UI het niet deed
ik vond het al raar want ik gebruik geen webicon en kan dus niet verdwijnen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat heb jij ninja-snel gezienvroeg ik inderdaad, omdat ik er geen zag, maar toen ik gepast had zag ik hem wel; dus ff snel een edit
ik had gewoon al op quoten gedrukt ofzo, voordat je UI geladen wasquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vond het al raar want ik gebruik geen webicon en kan dus niet verdwijnen.
sloom internet daar oniequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik had gewoon al op quoten gedrukt ofzo, voordat je UI geladen was
dan ga je binnen zittenquote:
Helaas, je kunt voorlopig niet meer naakt fokken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |