tja, fokkers hequote:Op maandag 14 september 2009 19:34 schreef SuperwormJim het volgende:
Geweldig, al die stereotiepen en vooroordelen .....
hahahhaa ik ookquote:Op maandag 14 september 2009 19:35 schreef Chriz2k het volgende:
Brings back memories, types zoals jij sloeg ik altijd in elkaar op de middelbare school.
quote:Op maandag 14 september 2009 19:28 schreef Nuvard het volgende:
zit
Ik mag toch zelf wel weten wat ik doeDe een zit op voetbal, de ander op hockey en ik zit nu eenmaal op scouting. bij de padvinders. De activiteiten zijn veel meer gevarieerd dan bij andere sporten en verenigingen en je kent elkaar veel beter
Nee, 's avonds lopen ze hierin:quote:Op maandag 14 september 2009 19:37 schreef Robin__ het volgende:
Ach als je er met 15-20 man al lang bij elkaar zit kan ik wel begrijpen dat het leuk blijft.. laten we wel wezen, dat is ook de reden waarom veel mensen nog voetballen..
De scouting pakjes zijn wel erg jammerlijk.. maar loop je daar altijd in als je daar bent?
Ja, Chicks diggen die styloquote:Op maandag 14 september 2009 19:37 schreef Robin__ het volgende:
Ach als je er met 15-20 man al lang bij elkaar zit kan ik wel begrijpen dat het leuk blijft.. laten we wel wezen, dat is ook de reden waarom veel mensen nog voetballen..
De scouting pakjes zijn wel erg jammerlijk.. maar loop je daar altijd in als je daar bent?
is die gast verkouden ofzo? scouting is frezzhh enn neisjquote:Op maandag 14 september 2009 19:28 schreef Nuvard het volgende:
zit
Ik mag toch zelf wel weten wat ik doeDe een zit op voetbal, de ander op hockey en ik zit nu eenmaal op scouting. De activiteiten zijn veel meer gevarieerd dan bij andere sporten en verenigingen en je kent elkaar veel beter
Gaten graven én hutten bouwen!quote:Op maandag 14 september 2009 19:28 schreef Nuvard het volgende:
De activiteiten zijn veel meer gevarieerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |