nog niet eensquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:40 schreef aardappel het volgende:
Goedemorgen.... het is zo'n treurig weer, ik heb lekker tot half 4 in mijn bed gelegen
Toch geen enge dingen hoop ik?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:39 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Ik ben weer terug uit het ziekenhuis.
quote:Buschauffeur rekent af met vier berovers Uitgegeven: 15 september 2009 14:42
Laatst gewijzigd: 15 september 2009 14:42
TILBURG - Een 44-jarige buschauffeur van Veolia heeft maandagavond bij het Centraal Station in Tilburg beroving door vier mannen voorkomen.
Rond middernacht stapten de mannen in, die het op zijn geldlade en tas voorzien hadden. Er ontstond een handgemeen waarbij de chauffeur klappen en schoppen incasseerde.
Het tumult ging verder buiten de bus op het wegdek. De chauffeur wist een van zijn belagers te overmeesteren. Een omstander kon een tweede verdachte vasthouden. De twee anderen sloegen op de vlucht.
Gealarmeerde agenten arresteerden de daders, een 28-jarige man uit Delft en een 29-jarige man zonder vaste woonplaats. De politie is nog op zoek naar het voortvluchtige duo.
De chauffeur heeft aan de vechtpartij schaafwonden en blauwe plekken overgehouden.
Kalatekid buschauffeul!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Positief nieuws over Tilburgse buschauffeurs![]()
[..]
Geschiktquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Welkom terugquote:
Klassequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
mijn ogen, wat doe jequote:Op woensdag 16 september 2009 06:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Een veel te vroege goedemorgen![]()
![]()
[ afbeelding ]
(extreem ranzig glitterplaatje ter compensatie\ illustratie van ***humeur)
Moet je even naar deze kijken en dan zijn ze weer goed:quote:
pfft ook nooit goed hequote:Op woensdag 16 september 2009 09:24 schreef hetzusjevan het volgende:
Die is nog ranziger crazy, bah, en ik moet nog ontbijten. Verder alles prima, met jou?
haha, zit je ook niet mee hequote:Op woensdag 16 september 2009 10:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Eerst brandde internet rood, nu brandtie weer groen maar nu brandt wlan helemaal niet. Ik heb helemaal geen zin om het op te lossen, ik ben ook altijd de lul met dit soort dingen.
crap zit ik niet op te letten, nu ligt er ook nog een hagelslagje tussen mn toetsenbord. ergo ik moet echt kappen met eten boven mn toetsenbord
inderdaad hahaquote:Op woensdag 16 september 2009 10:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Huisgenootje had 'm inderdaad gereset, want ze dacht "dat het aan onze router lag". Terwijl ik al duidelijk gezegd had dat het probleem bij Telfort lag. Heel slim.
Even een briefje op het apparaatje plakken dat ze hem niet meer moeten resetten.
haha kijk zo hoortquote:
ok,quote:Op woensdag 16 september 2009 12:51 schreef Stuurloos het volgende:
Jullie hem al gezien? Eddy Zoey test de gastvrijheid van onze stad ivm het 200-jarig bestaan, altijd leuk natuurlijk om even te checken.
Mac beveiliging is helemaal niet zoveel waard hoorquote:Op woensdag 16 september 2009 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
ben bezig met pc reparatie voor een vriendin.
Denk kan netwerk niet joine, mn key klopt ook (26 tekens)
dus ik zoeken, hmm vaaaag.
ik kijk in router: O ja: Mac beveiliging![]()
jah, mac spoofingquote:Op woensdag 16 september 2009 13:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mac beveiliging is helemaal niet zoveel waard hoorelk netwerk is in principe onbetrouwbaar en te kraken als iemand kwaad wil! Alleen je moet denken of je daar wel alle moeite voor moet doen?
Je netwerkje straalt maximaal een metertje of 25 uit, goed wachtwoord, verborgen SSID en regelmatig wisselen van beveiligingscode werkt ook prima!
iemand die als je key gaat kraken meestal met bruteforce zal ook geen moeite hebben met mac spoofing, je maakt het jezelf alleen maar lastiger om een keer een nieuwe computer aan te sluiten!quote:Op woensdag 16 september 2009 13:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, mac spoofing
maar jahnemen ze voor prove niet echt moeite voor
als je eraan denkt nietquote:Op woensdag 16 september 2009 13:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
iemand die als je key gaat kraken meestal met bruteforce zal ook geen moeite hebben met mac spoofing, je maakt het jezelf alleen maar lastiger om een keer een nieuwe computer aan te sluiten!
makkelijker is dan nog om gewoon je SSID in te stellen, je key erin en gaanquote:Op woensdag 16 september 2009 13:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je eraan denkt niet
mac adresje in router, wpa2 key instellen en klaar
Goedemiddagquote:
Ja was best primaquote:
Hoiquote:
RUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:
Want?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:04 schreef existenz het volgende:
Ik kan volgende week pas weer sjoelen
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:17 schreef existenz het volgende:
Deze week zit helemaal vol en zaterdag + zondag kater
Forum Opties | |