site bestaat nog eens nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nee laat maar denk er nog maar een paar keer over na!
Doe dan goede:quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon iets meer buiten je computer denken!
sssst,quote:
QFTquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
it has been posted on the interwebs, so now it's true!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
it has been posted on the interwebs, so now it's true!
Stelletje spamsletten zijn het!quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:24 schreef theKiD het volgende:
Jullie gaan hard vandaag stelletje spamho*ren
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon iets meer buiten je computer denken!
Wat zij zegt dusquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stelletje spamsletten zijn het!
zeg mevrouwquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stelletje spamsletten zijn het!
nee hoor,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben druk vandaag
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
nog niet eensquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:40 schreef aardappel het volgende:
Goedemorgen.... het is zo'n treurig weer, ik heb lekker tot half 4 in mijn bed gelegen
Toch geen enge dingen hoop ik?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:39 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Ik ben weer terug uit het ziekenhuis.
quote:Buschauffeur rekent af met vier berovers Uitgegeven: 15 september 2009 14:42
Laatst gewijzigd: 15 september 2009 14:42
TILBURG - Een 44-jarige buschauffeur van Veolia heeft maandagavond bij het Centraal Station in Tilburg beroving door vier mannen voorkomen.
Rond middernacht stapten de mannen in, die het op zijn geldlade en tas voorzien hadden. Er ontstond een handgemeen waarbij de chauffeur klappen en schoppen incasseerde.
Het tumult ging verder buiten de bus op het wegdek. De chauffeur wist een van zijn belagers te overmeesteren. Een omstander kon een tweede verdachte vasthouden. De twee anderen sloegen op de vlucht.
Gealarmeerde agenten arresteerden de daders, een 28-jarige man uit Delft en een 29-jarige man zonder vaste woonplaats. De politie is nog op zoek naar het voortvluchtige duo.
De chauffeur heeft aan de vechtpartij schaafwonden en blauwe plekken overgehouden.
Kalatekid buschauffeul!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Positief nieuws over Tilburgse buschauffeurs![]()
[..]
Geschiktquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Welkom terugquote:
Klassequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
mijn ogen, wat doe jequote:Op woensdag 16 september 2009 06:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Een veel te vroege goedemorgen![]()
![]()
[ afbeelding ]
(extreem ranzig glitterplaatje ter compensatie\ illustratie van ***humeur)
Moet je even naar deze kijken en dan zijn ze weer goed:quote:
pfft ook nooit goed hequote:Op woensdag 16 september 2009 09:24 schreef hetzusjevan het volgende:
Die is nog ranziger crazy, bah, en ik moet nog ontbijten. Verder alles prima, met jou?
haha, zit je ook niet mee hequote:Op woensdag 16 september 2009 10:10 schreef hetzusjevan het volgende:
Eerst brandde internet rood, nu brandtie weer groen maar nu brandt wlan helemaal niet. Ik heb helemaal geen zin om het op te lossen, ik ben ook altijd de lul met dit soort dingen.
crap zit ik niet op te letten, nu ligt er ook nog een hagelslagje tussen mn toetsenbord. ergo ik moet echt kappen met eten boven mn toetsenbord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |