Hypotheek van je studiebeurs betalen werkt niet echt en bovendien moet ik dan weer gaan fietsenquote:Op maandag 14 september 2009 19:24 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Tsja, ik moet nog 4 jaar, dus ik heb nog wel ff.
Bevalt me nog prima, moet ik zeggen.
Waarom ga je dan niet studeren?
Arme schat!quote:Op maandag 14 september 2009 19:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Hypotheek van je studiebeurs betalen werkt niet echt en bovendien moet ik dan weer gaan fietsenOokal woon ik op nog geen kilometer van de uni. Dat is vervelend
Wooow! Kookt hij?quote:Op maandag 14 september 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Arme schat!
Wanneer ga je ook al weer koken voor mij?
Ja, kom maar eens met een antwoord...quote:
Aan het Wilhelminapark, lekker buurtje.quote:Op maandag 14 september 2009 19:53 schreef automatic_ het volgende:
Biermeisje, waar woon jij nu dan?
Koken was een ja hé en zodra je werkt en geld gewend bent (meer dan als je student bent), wil je niet meer studeren omdat je dan zoveel geld per maand verliestquote:
Nou vooruit!quote:Op maandag 14 september 2009 19:56 schreef existenz het volgende:
[..]
Koken was een ja hé en zodra je werkt en geld gewend bent (meer dan als je student bent), wil je niet meer studeren omdat je dan zoveel geld per maand verliest
volblaffen ???quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 17:32 schreef Crazy-M het volgende:
Gezellig dansend het topic vol blaffen
quote:
Een uitgelezen kans voor een naamtopicquote:Op maandag 14 september 2009 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat .... dat ....
dat was ik niet
Zeg het is dat ik onschuldig wasquote:Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef hetzusjevan het volgende:
Ons internetmodem geeft een rood lichtje bij "internet".. en hij doet het dus niet. Telfort ligt er zeker uit? Gelukkig heeft een van onze buurtjes zijn draadloos niet beveiligd.
Dus, ben ik weerr. Ik had de TT iets spannender verwacht als ik zo het vorige topic las, maargoed.
Ik was echt onschuldigquote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een uitgelezen kans voor een naamtopic![]()
(maar goed dat ik net weg was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |