Ik heb een tv-kaart in m'n pc en bij software die ik daar voor heb, moet ik selecteren wat voor tv tuner card ik heb.quote:Op maandag 14 september 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, je moest het weten omdat je de drivers mis zeker.Dan moet je even op de site van de fabrikant van je computer gaan of doen wat ik al opperde.
Wat is het merk en typenummer van die rammelbak van je?
quote:
Ik heb geen MP3 speler. En die FM-transmitters hebben baggergeluid.quote:Op maandag 14 september 2009 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
pff cd's. Koop zo'n fm transmitter en hang die aan je mp3-spelerWerkt echt super!
Lekker Aziatisch chickie zegquote:
quote:
Gaan wel een keer naar Bolle ofzo, das altijd wel mooi.quote:Op maandag 14 september 2009 19:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoge chick-kwantiteit hier, lucky bastard.
Bovendien werkt m'n stuurbediening dan niet meer.quote:Op maandag 14 september 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen MP3 speler. En die FM-transmitters hebben baggergeluid.Sowieso FM, ik leef gvd niet meer in 1984.
Krentenbol. was niet de persoon in de foto's. Dat wast.quote:Op maandag 14 september 2009 19:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Lekker Aziatisch chickie zeg
Heb de rel verder niet helemaal gevolgd, iemand een samenvatting?
Zitten daar niet die Olof-noobsquote:Op maandag 14 september 2009 19:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gaan wel een keer naar Bolle ofzo, das altijd wel mooi.
Kan k niet vinden op nieuwsgroepen, maar volgens mij heb k nu los wel aardig wat.quote:
Een reden om het inderdaad niet te nemen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bovendien werkt m'n stuurbediening dan niet meer.
Ik heb het trouwens alleen in het buitenland gebruikt. Daar heb je zovee lruimte op de fm dat het geluid goed was ook. Hier veel meer zenders dus zal vast minder zijn. Beter is nog een radio met usb eraan of line inquote:Op maandag 14 september 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen MP3 speler. En die FM-transmitters hebben baggergeluid.Sowieso FM, ik leef gvd niet meer in 1984.
In m'n vorige waggel deed ik wel altijd met de TomTom (daar zat ook zo'n FM transmitter in en MP3 spelert) maar vond de kwaliteit nooit zo goed.quote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Een reden om het inderdaad niet te nemen.
Wat boeit mij Olofquote:Op maandag 14 september 2009 19:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zitten daar niet die Olof-noobs? Hoewel ik het er altijd wel vet vond. Net als Brandpunt en Philip. Hahahah, een vriend van mij mocht Philip niet binnen omdat hij een oorbel had en er Marokkaans uitzag
![]()
![]()
en hij is Italiaans en nu noemen we hem mocro.
Ja, ik kan ook line-in doen en er zit ook zo'n SD card lezer in, maar vergeet steeds zo'n SD kaart te kopen. Boeit verder ook niet, er zit een MP3 speler, alleen moet je ze dan ff op CD fikken.quote:Op maandag 14 september 2009 19:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens alleen in het buitenland gebruikt. Daar heb je zovee lruimte op de fm dat het geluid goed was ook. Hier veel meer zenders dus zal vast minder zijn. Beter is nog een radio met usb eraan of line in
Heee, ik wist niet dat dat Moby was.quote:
Nah. Er staan geen echte serienummers oid. Wat krijg je voor een keuzes voor TV kaart dan?quote:Op maandag 14 september 2009 19:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb een tv-kaart in m'n pc en bij software die ik daar voor heb, moet ik selecteren wat voor tv tuner card ik heb.
Hier wat aan?
[ afbeelding ]
Its soooooo prettyquote:Op maandag 14 september 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heee, ik wist niet dat dat Moby was.
Volgens mij hoor ik dat nummer telkens bij voorstukje op Net5, van Fringe ofzo.
Fringequote:Op maandag 14 september 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heee, ik wist niet dat dat Moby was.
Volgens mij hoor ik dat nummer telkens bij voorstukje op Net5, van Fringe ofzo.
nicequote:Op maandag 14 september 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook line-in doen en er zit ook zo'n SD card lezer in, maar vergeet steeds zo'n SD kaart te kopen. Boeit verder ook niet, er zit een MP3 speler, alleen moet je ze dan ff op CD fikken.
Sorry, ik hou al op.quote:Op maandag 14 september 2009 19:37 schreef Mozy het volgende:
Ik word om de 20 minuten gebeld door een nummer wat ik niet herken.
ffffuuuuu-
Oh ja, vergeten.quote:Op maandag 14 september 2009 19:40 schreef Smart_ass het volgende:
Boh, nou ik ga zo kijken bij een kamer. Wish me luck.
Van alles. Geen beginnen aan.quote:Op maandag 14 september 2009 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nah. Er staan geen echte serienummers oid. Wat krijg je voor een keuzes voor TV kaart dan?
quote:Op maandag 14 september 2009 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
What has been seen cannot be unseen.
Whih, dankje.quote:Op maandag 14 september 2009 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten.Heel veel succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op maandag 14 september 2009 19:44 schreef gers het volgende:
s_a je mag bij mij komen wonen er is toch een kamer vrijIk zet mijn naam op jouw adres en trek dan meer stufi binnen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=221153quote:Op maandag 14 september 2009 19:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Van alles. Geen beginnen aan.
Ben er via dit nu achter dat ik Phillips TV7131 WDM Video Capture blijk te hebben. Maar daar vind ik dan weer geen drivers van.
(Alleen een betaalde variant)
Zoiets ja.quote:Op maandag 14 september 2009 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
What has been seen cannot be unseen.
Ja, daar link ik dus ook naar.quote:Op maandag 14 september 2009 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=221153
Wellicht dat er al een nieuwe driver is, maar dan moet je registreren en daar heb ik geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |