Shoarmatent bij de Mac op het Piusplein. Heb er nog een paar topics over geopend volgens mijquote:Op maandag 14 september 2009 18:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga dalijk naar Doner Company denk ik.Wat is Samed's?
Moet je aan Jos vragen, dat is mijn contactpersoon. Maar ok.quote:Op maandag 14 september 2009 18:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ewa Sky paas wat meetingpics als je ze hebt.
Serieus?quote:Op maandag 14 september 2009 18:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Shoarmatent bij de Mac op het Piusplein. Heb er nog een paar topics over geopend volgens mij
Vast wel, hij zit daar op de hoek tegenover de pinautomaten.quote:Op maandag 14 september 2009 18:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moet je aan Jos vragen, dat is mijn contactpersoon. Maar ok.
[..]
Serieus?Hebben ze daar hotwings? Anders heb ik daar een keer hotwings gegeten toen ik nog niet wist dat die voor negers waren
!
Whehe, okay. Uit FoK!-historisch oogpunt zal ik het overwegen in m'n keuze voor avondeten.quote:Op maandag 14 september 2009 19:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vast wel, hij zit daar op de hoek tegenover de pinautomaten.
Ik haalde daar een keer 's nachts een kaassouffle uit de muur, was de binnenkant bruinquote:Op maandag 14 september 2009 19:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Whehe, okay. Uit FoK!-historisch oogpunt zal ik het overwegen in m'n keuze voor avondeten.
quote:Op maandag 14 september 2009 18:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moet je aan Jos vragen, dat is mijn contactpersoon. Maar ok.
Inderdaad:quote:Op maandag 14 september 2009 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bobby luister dat nummer eens.
bij apparaatbeheer toch? :")quote:Op maandag 14 september 2009 19:08 schreef IQM het volgende:
Hoe en waar kan ik checken wat voor tv tuner card ik heb?
Rechtermuis op Computer, eigenschappen, apparaatbeheer. Als het goed is staat het daar tussen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:08 schreef IQM het volgende:
Hoe en waar kan ik checken wat voor tv tuner card ik heb?
Deze is ook meesterlijk:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |