abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72792787
De eerste spuitluier is hier een feit. Alleen wel een beetje jammer dat ik hem net aan het verschonen was en er op dat moment precies geen luier voor zat en ik het uit reflex probeerde tegen te houden met mn hand
pi_72792811
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:34 schreef Kleurdoos het volgende:
dan doe ik ook mee!
maar zo ligt ze nooit meer, altijd foetushouding

[ afbeelding ]
och Elin
Seb ligt uberhaupt niet meer de laatste drie nachten Hij snottert wat af, steeds als hij niest van die grote klodders. iemand nog ontbijten?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72793139
Al die buikslapende kindjes Zo ligt Senna ook het liefst, dus dat wordt vast ook een buikslapertje. NU alleen nog maar onder begeleiding

Beterschap voor Seb, arme knul
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 16 september 2009 @ 09:34:31 #204
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72793490
Estrys, helpt neusspray niet? Zielig hoor... beterschap En julllie sterkte met de slapeloze nachten.

Wat nagels knippen betreft, ik moet wel bijna elke week de nagels knippen van Lennon. Hij zit gewoon bij mij op schoot en kijkt interessant mee. Vooralsnog geen probleem dus. in het begin heb ik wel 1x in zn pink geknipt, hij gaf geen krimp maar ik zag opeens wat bloed aan zn pink.. pleister erop en klaar

Lennon kruipt, nou ja beweegt zich op de buik achteruit. Gisteren bij mn ouders lag hij op het vloerkleed en zat op een gegeven moment vast onder de tafel. Verder draaide hij rondjes op zn buik. Bij ons thuis is het wat lastiger omdat wij houten vloer en geen vloerkleed hebben. Moet toch eens zien of ik meer ruimte voor hem op de grond kan creëren.
Make love, not war ☮
pi_72793538
neusspray, ik ben volgens mij nog niet helder genoeg geweest 's nachts om dat te bedenken Het staat notabene op mn nachtkastje. Vannacht eens proberen
pi_72793770
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:18 schreef miss_sly het volgende:
Al die buikslapende kindjes Zo ligt Senna ook het liefst, dus dat wordt vast ook een buikslapertje. NU alleen nog maar onder begeleiding

Beterschap voor Seb, arme knul
Ik heb in Thijs zijn eigen bed een Aerosleep, nu nog zover komen dat ik hem daar in leg
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 16 september 2009 @ 09:55:22 #207
114177 Diaan73
pi_72793940
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:37 schreef Estrys het volgende:
neusspray, ik ben volgens mij nog niet helder genoeg geweest 's nachts om dat te bedenken Het staat notabene op mn nachtkastje. Vannacht eens proberen
Als Lennon verkouden is, doe ik altijd even sprayen voordat hij 's avonds naar bed gaat.
Make love, not war ☮
pi_72793956
Ow McLaura, slaapt Thijs ook nog niet in zijn eigen bed? Senna slaapt ook nog in haar wiegje en een deel van de tijd bij mij Vind het zo gezellig nog, wil haar helemaal niet zo ver weg hebben.

Trouwens, die Aerosleep is helemaal niet zo goed als er wordt beweerd he. Dat is toch dat matras tegen wiegendood?

Ik denk trouwens dat Senna misschien vorige week een sprongetje heeft gemaakt ofzo, en daardoor zo hangerig en huilerig was. Ze is ineens zo anders. Ze is veel helderder, maakt goed oogcontact, begint tegen je te vertellen, brabbelt lekker op haar gemakje in de box tegen de figuurtjes van de mobile
pi_72794107
Wij hebben ook een aerosleep in zowel de wieg als in zn ledikant. Maar ik was dan ook een gemakkelijke prooi voor de verkoopster Hoewel ik wel merk dat hij in zijn wieg niet zo zweet en als hij op mij/in ons bed/in de box heeft liggen slapen vaak wel, dus is het in elk geval nog ergens goed voor

edit: de verkoopster heeft trouwens niet beweerd dat het zou helpen tegen wiegendood. Ze heeft wel gedemonstreerd hoe hij op zo'n aerosleep wel adem kan halen als zn neus in het matras gedrukt ligt en op een gewoon matras niet meer Maar waar het nou precies allemaal voor is weet ik eigenlijk niet eens

Wat een leuk sprongetje miss
pi_72794209
ow ja en dan nog een vraag: ze ligt nu in de box, gekleed in een rompertje met korte mouw, shirtje met lange mouwen, broekje en sokken, maar ze heeft koude handjes en koude wangetjes. Is het hier dan te koud en moet ik al de verwarming aanzetten? Ik vind het her zelf niet koud, maar ik ga haar natuurlijk binnen ook geen wantjes en muts aandoen
pi_72794271
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:06 schreef miss_sly het volgende:
ow ja en dan nog een vraag: ze ligt nu in de box, gekleed in een rompertje met korte mouw, shirtje met lange mouwen, broekje en sokken, maar ze heeft koude handjes en koude wangetjes. Is het hier dan te koud en moet ik al de verwarming aanzetten? Ik vind het her zelf niet koud, maar ik ga haar natuurlijk binnen ook geen wantjes en muts aandoen
Dat heeft Joep ook heel vaak! Heb er eigenlijk helemaal niet over nagedacht of ik daar iets aan moest doen
Niet mieten! Door gieten!
pi_72794385
quote:
Op woensdag 16 september 2009 09:56 schreef miss_sly het volgende:
Ow McLaura, slaapt Thijs ook nog niet in zijn eigen bed? Senna slaapt ook nog in haar wiegje en een deel van de tijd bij mij Vind het zo gezellig nog, wil haar helemaal niet zo ver weg hebben.
Hij lag wel in zijn eigen bed, maar laatst hadden we een logeetje en is Thijs weer bij ons gekomen en lekker gebleven. Hij mag nu bij ons blijven tot hij om kan rollen
quote:
Trouwens, die Aerosleep is helemaal niet zo goed als er wordt beweerd he. Dat is toch dat matras tegen wiegendood?
Sja, ik vind 'tegen wiegendood' een gewaagde uitspraak, want dan zou de kans 0% moeten worden en dat kan niemand garanderen. Feit is wel dat het veiliger is dan een gewoon matras, mits goed gebruikt (en dus ook met een Aerosleep matrasovertrek).

Thijs heeft idd ook een sprongetje gehad, met hetzelfde resultaat als Senna
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_72794411
Hebben julie dat ook dat je alle baby kleertjes bewaren voor eventueel een tweede.
Wij hebben tot nu toe nog alles bewaart.
pi_72794413
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:06 schreef miss_sly het volgende:
Hier hetzelfde hoor, volgens mij kan het geen kwaad, en als ze het vervelend vindt hoor je het wel;)
pi_72794422
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:13 schreef Joshua. het volgende:
Hebben julie dat ook dat je alle baby kleertjes bewaren voor eventueel een tweede.
Wij hebben tot nu toe nog alles bewaart.
Nee, ik geef alles weg.
pi_72794476
Ik heb wel zoiets er mankeert toch niks aan het het scheelt dan toch wel tegen die tijd een hoop geld.
  woensdag 16 september 2009 @ 10:16:45 #217
114177 Diaan73
pi_72794512
Ik heb begrepen dat ze beter wat koude handjes/voetjes kunnen hebben dan te warm. Lennon heeft ook wel vaak koude handjes. Wat Senna aan heeft, lijkt mij voldoende. Het is natuurlijk wel zo dat wij meer bewegen en de kindjes meestal minder.

Joshua, ik heb van Twan veel weggegeven aan mn schoonzusje voor haar zoon(s), daar komt af en toe weer wat van terug. Nu bewaar ik wel dingen van Twan die ik echt graag wil houden voor Lennon, maar aangezien er bijna 7 jaar tussenzit, weet ik niet of ik het tzt nog mooi vind om Lennon aan te doen.
Make love, not war ☮
pi_72794535
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:15 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb wel zoiets er mankeert toch niks aan het het scheelt dan toch wel tegen die tijd een hoop geld.
Ja, maar ik ben met IVF zwanger geworden en weet niet of ik dat allemaal nog een keer wil. En sowieso niet binnen een paar jaar.
pi_72794620
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:17 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ja, maar ik ben met IVF zwanger geworden en weet niet of ik dat allemaal nog een keer wil. En sowieso niet binnen een paar jaar.
Dan wordt het natuurlijk een heel ander verhaal als je met IVF zwanger bent geraakt.
  woensdag 16 september 2009 @ 10:22:42 #220
114177 Diaan73
pi_72794690
Ow en wat betreft de kleertjes van Lennon... die bewaar ik trouwens nog wel. Ik weet niet of wij ooit voor nog een kindje gaan ook zeer moeizaam en met IUI zwanger geworden van Lennon, maar ik kan er nog geen afstand van doen
Make love, not war ☮
pi_72794805
Wat vervelend allemaal dat julie zo lastig zwanger zijn geraakt.
Blij dat het toch allemaal gelukt is.
Bij mij was het zo ik had een eileider en was aan de pil en kwam erachter met 24 weken.
pi_72794870
Joshua, ik bewaar ook alles. Ik geef het gewassen aan mijn moeder zij strijkt het en bewaart het, omdat ik hier weinig opbergruimte heb.
Niet mieten! Door gieten!
pi_72794916
Ik heb zelf veel dingen van iemand gekregen dus dat gaat weer door naar een ander. Maar wij hebben in onze omgeving bijna niemand met kinderen en die wel kinderen hebben hebben meisjes. Ik heb ook heel veel van een tweedehands kleidingbeurs, ik ga tzt ook weer een hoop verkopen op een tweedehands beurs, vang ik er nog een klein zakcentje voor (die ik dan weer helemaal opmaak op diezelfde beurs ) Voor nu bewaar ik de leukste dingen nog even voor een evt tweede
pi_72795082
De Aerosleep is trouwens wel handig ivm spugen / doorlekken etc. Het matrasje blijft schoon, je gooit het hele zwikkie in de wasmachine en je hebt weer een fris bed
pi_72795144
quote:
Op woensdag 16 september 2009 10:30 schreef Estrys het volgende: ik ga tzt ook weer een hoop verkopen op een tweedehands beurs, vang ik er nog een klein zakcentje voor (die ik dan weer helemaal opmaak op diezelfde beurs )
Ga ik ook doen met het dure spul (Lief, Z8, etc.) Om het idd dan snel weer uit te geven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')