abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72731851
Het vorige deel: Het grote kleine babietjestopic 215

Babietjes
15 oktober 2008: Sanne, dochter van Marit1978
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai , zoon van iamredleader en Tinuviel
04 februari 2009: Joanne Christel, dochter van MaleDuck
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Marien Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow Rika, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
28 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 15-09-2009 12:41:59 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72732005
Gelukkig Vicky! Jullie wonen trouwens echt 3 straten van m'n schoonzus vandaan
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72732084
Wat grappig
volgende keer als jullie daar zijn moet je ff vtv brullen hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72732256
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:03 schreef Fuente het volgende:
Gelukkig Vicky! Jullie wonen trouwens echt 3 straten van m'n schoonzus vandaan
JAJA

elin zegt trouwens huhmeme HUHMEME als ze sip is.. ik vraag me af of ze mij daarmee aan wil duiden. ze stopt er ook pas mee als ik kom en niet als paps er is. zou wel leuk zijn Maar durf er nog niet echt vanuit te gaan.

en HIEP HIEP, wat leuk Ze komen nu echt in een fase dat je ze dingen aan kan leren he met mn dagdag en jij met je Hoera,

en zweefvliegje, volgens mij hebben jullie leuke lessen , ik zwem gewoon zelf met elin omdat ik niet zo'n klasjesfiguur ben
pi_72732425
Wat leuk Elin

BE, ik heb op eigen houtje de huisarts gebeld en die schreef meteen een verwijsbrief voor een kinderfysio, die komt aan huis voor babietjes, wel zo prettig. Ik vond het namelijk een naar idee dat als ik er niets aan zou doen, hij straks een scheef hoofd heeft. Dan vraagt die jongen zich ook af als ie 18 is waarom we daar niets aan gedaan hebben. Ik moet van de fysio Joep overdag op zijn rechter zij leggen, zo plat zijn hoofdje ook aan die kant af. Als ik hem namelijk op zijn rug leg om te slapen, dan valt zijn hoofd automatisch naar links. Zijn oren staan ook scheef door zijn voorkeurshouding. Ik zou gewoon eens een kinderfysio laten komen joh. Als het maar een hele lichte voorkeurshouding is dan zal zij of hij dat ook gewoon aangeven en weet je dat er niets aan de hand is. Beter nu ingrijpen met oefeningen, dan straks zo'n helm op.

Mikoxx, wat goed van Max En jij vroeg dat van die late fles toch? Dat heb ik 2 dagen geprobeerd en Joep slaapt prima door, het probleem is alleen dat hij met 4 flessen niet genoeg drinkt. Hij moet dan alle 4 de flessen helemaal leeg drinken en dat deed hij niet. Dus ben ik na 2 dagen gewoon weer de fles om 23.00 gaan geven en nu eet hij weer wel voldoende.

Miss_sly en Tessie, hoe gaat het met de temperatuur? zijn ze alweer wat opgeknapt?
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 14 september 2009 @ 16:18:54 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_72732468
Volgens mij heb je ook voor kinderfysio geen verwijsbrief nodig, ik heb toen op aanraden van het CB gebeld en heb nooit een verwijzing hoeven regelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72732546
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:18 schreef Troel het volgende:
Volgens mij heb je ook voor kinderfysio geen verwijsbrief nodig, ik heb toen op aanraden van het CB gebeld en heb nooit een verwijzing hoeven regelen
Dat kan goed hoor. Maar dat heeft met je verzekering te maken. Bij mij was het zo dat als ik iemand koos die bij het vgz was aangesloten, dan hoefde ik geen verwijzing te hebben. Maar ik wilde iemand die niet bij het vgz was aangesloten en dan moest ik wel een verwijzing hebben.
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 14 september 2009 @ 16:22:53 #8
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72732576
Ik hoefde ook geen verwijsbrief te hebben Als de kinderfysio maar als zodanig geregistreerd staat.
Make love, not war ☮
  maandag 14 september 2009 @ 16:27:32 #9
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_72732702
Wat goed van Max Mikoxx heeft Tygo het ook volgehouden tot nu toe??

Hier echt een drama de afgelopen dagen weet niet zo goed wat ik met ze aan moet.
Ze krijsen echt af en toe moord en brand. En Robin is s'nachts behoorlijk in de weer.
Hij houd met alweer 3 nachten elk uur wakker ben zo ongeveer op het eind van mijn latijntje.
Morgen alles naar de creche ik ga maar eens bijslapen.

Wat zou dit kunnen zijn iemand ideeen???
Ze krijgen nog 4x een fles van 230 die altijd opgaan. Ze willen s'nachts ook geen fles maar zijn gewoon heeeel erg onrustig.
pi_72732745
Ik heb ook gewoon de fysiotherapeut gebeld.
Volgens mij is fysiotherapie iets waarvoor je zowiezo geen doorverwijzing meer nodig hebt.

Maar bij ons adviseerde de verloskundige het ook, omdat Guus scheef voor de uitgang had gelegen en ook nog eens de met de vacuum geboren was. Laterna had ie ook last van een voorkeurshouding.
Ben toen best geschrokken hoe snel zo'n hoofdje 'scheef' groeit.
  maandag 14 september 2009 @ 16:29:29 #11
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_72732768
Mikoxx, ik had het er met Wennie29 over om een keer af te spreken met de tweelingen.
Lijkt je dat wat??? Andere mensen die het leuk vinden om ook te meeten zijn natuurlijk dan ook welkom!!
pi_72732927
Dit was vrij zwemmen Diaan, samen met iemand van de zwangerschapsgym geen babyzwemmen. Er was bijna niemand. Maar het was gezellig en de kids hebben genoten. Seb sliep bijna toen we thuis waren dus heb ik een extra rondje gereden met de auto Nu ligt hij heerlijk te slapen in zijn bedje. Ik ga op donderdagochtend om half tien babyzwemmen in een groep. Die tijd is prima voor Seb want dan is hij op zijn fitst (is dat een woord?) En mama kan dan lekker wakker worden.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72733146
Ja ik vind het ook echt genieten Kleurdoos En dat koppie erbij

Mamanik, het klinkt een beetje als een sprongetje misschien? Hier is het soms nachten (en dagen ) brullen en ineens weer over. Of tandjes?

En zwemmen met baby's
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72733275
ja zwemmen is echt Het leukste is wel dat ik hem op de kant zet en hij zich dan zo voorover laat vallen in het water en lachen dat ie dan doet.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 14 september 2009 @ 16:50:45 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72733427
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:38 schreef mikoxx het volgende:
In het topic 'kinderzaken in het nieuws' staat een artikel over voorkeurshouding, afgeplatte hoofdjes en helmpjes. Misschien interessant?

Oh ja, vergeet ik helemaal: Max heeft vannacht ook doorgeslapen Jipeiieajeee!
Ik ga meteen even kijken, thanks!
quote:
Op maandag 14 september 2009 13:42 schreef miss_sly het volgende:
als er verder geen klachten zijn, zal een osteopaat zich alleen met e voorkeurshouding bezighouden, lijkt me. En fysio lijkt me invasiever, is een minder zachte behandelmethode dan osteo, volgens mij. en een osteopaat is toch ook een fysio? onze wel iig.

maar sowieso moet je doen waar je je zelf het beste bij voelt, natuurlijk
Zo zie je maar, ik heb er dus totaal geen kaas van gegeten, nooit geweten iig dat een osteo ook een fysio is.
Tessie, wat jij zegt is ook wel een slimme idd, gewoon even bellen.
Fuente ook bedankt voor de uitleg, ik wist dat dus niet, dat het minder invasief is...

Huup, wat een toeval zeg, dat jij er ook over aan het denken ben. Ik wacht denk ik het cb bezoek volgende week maandag wel even af, dat weekje zal hem echt geen permanent vervormd hoofd opleveren...

Ik wilde nog iets zeggen, maar ik ben het spontaan kwijt... Sasha staat naast me te mopperen/huilen omdat hij per se op schoot wil.

Oh ja, ik weet hte weer... dat op de buik liggen Diaan, was dat dan om de houding te corrigeren of om het hoofdje te ontlasten. Het laatste snap ik idd wel, maar dan nog zou ik het fijn vinden dat áls er iets vast zit in het nekje omdat los te maken zeg maar.

Nou ja goed, vooralsnog heeft hij nog een prachtig rond bolleke hoor, dus ik wacht het wel af tot maandag.
Wel fijn om jullie meningen en ervaringen te lezen.
pi_72733620
Toen we net voor zijn vorige fles zijn temperatuur opnamen, was die ineens 36.5 Een heel stuk lager dus, en ook lager dan normaal. Snap er niks meer van. Maar hij spuugt nog steeds wel veel. Hij ligt nu te slapen en heeft tijdens het slapen (nou ja, hij werd er natuurlijk wel wakker van) al 4 keer gespuugt.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 14 september 2009 @ 17:00:47 #17
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72733680
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh ja, ik weet hte weer... dat op de buik liggen Diaan, was dat dan om de houding te corrigeren of om het hoofdje te ontlasten. Het laatste snap ik idd wel, maar dan nog zou ik het fijn vinden dat áls er iets vast zit in het nekje omdat los te maken zeg maar.
Het was om de houding te corrigeren en meer kracht te krijgen achterin de nek. Bij Lennon zat er niets vast in de nek. Maar groot gelijk dat je eerst even bezoek aan cb afwacht hoor. Het cb bij ons had zelf een voorkeur voor kinderfysio. Zij meten ook het een en ander en komen ze bij je thuis. Ze kijkt ook hoe je baby beweegt.

Lekker hoor dat zwemmen. Ik wil ook steeds met Lennon, maar het komt er niet van. Hij slaapt smorgens nog erg graag en om dan met hem in het water te liggen.. en het is ook mijn enige dag dat ik wat langer kan slapen, als Lennon nl. weer slaapt, kruip ik ook nog even het bed in. De andere dagen moet ik of werken of Twan naar school brengen.
Make love, not war ☮
pi_72733698
temp is lager als ze net geslapen hebben en hoger na een fles
maar die temperaturen zijn zo wisselvallig als wat. elin kan zo een paar dagen 36.5 hebben en dan weer 37.5 en dan is ze prima in orde
  maandag 14 september 2009 @ 17:16:29 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72734090
Tessie, een lage temp kan ook als iemand ziek is.
Maar zoals kd al zegt, een temperatuur is niet heilig.
Hou het gewoon bij en in de gaten en als je het echt niet vertrouwd, gewoon even bellen met de huisarts/hap... better safe than sorry!

Sterkte met alle kindjes die niet helemaal lekker zijn, ik las in het andere topic een aantal postjes met zieke kindjes...
pi_72734248
ik breek even een tikkie in ivm de voorkeurshouding selene had het ook heel erg (scheef hoofdje en al). daar zijn we wel mee naar de kinderfysio geweest, maar meer dan we al deden (speeltjes wisselen zodat ze steeds ook moest draaien en aktief spelletjes doen) was niet nodig. naar ik begreep van de fysio is het zaak om daar vroeg mee te beginnen. de een is hardnekkiger dan de ander, maar er is zat aan te doen hoor. bij selene was het met een maand of 8 helemaal weg en haar hoofdje niet meer skeef.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_72734265
Tot nu toe was het elke keer als we zijn temperatuur opnamen gewoon 37.2 dus was even verbaast. Maar hij is nog wel gewoon vrolijk, en hij drinkt zijn fles ook wel helemaal op. Alleen meer huilen en vaker spugen. Maar goed, Lief en ik zijn ook allebei grieperig, dus misschien heeft ie daar ook gewoon wat last van. Hij is ook een beetje verkouden volgens mij.

Is het trouwens nu eigenlijk wel de bedoeling dat de naam van de dochter van Huup in de OP staat?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72734702
Ja dat vroeg ik me ook af. In het votige topic stond ie ook.
Heb de OP gekopieerd met foon.
Kon ook de link van het vorige topic er niet in krijgen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72734824
eerst stond er D'shontay dus denk wel dat iemand m daarna weer heeft aangepast
pi_72734946
Wat leuk, ELin en Merel aan het babbelen
En kindjes lekker aan het zwemmen, lijkt me ook zoo leuk!

temp van Senna was nog wat verhoogd, 37,1 na het slapen. Ze lijkt wel warm, maar nu minder hangerig en ligt nu lekker te babbelen in de box. Maar ze heeft een hele steady temp van 36,8 vanaf dag 2 dus die verhoogde temp is wel raar. Ik doe gewoon bij iedere verschoning even de thermometer er in vandaag
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72735586
tvp, gaan net eten

Iris ligt steeds langer rustig te kijken in de box, leuk.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')