Dan ben ik nog officieel de enige die hem niet gehoord heeftquote:Op woensdag 16 september 2009 19:48 schreef supkaa het volgende:
IK HEB HEM! De box is eindelijk binnen!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef Sautor het volgende:
[..]
Dan ben ik nog officieel de enige die hem niet gehoord heeft
Ik kan hem pas vrijdag luisteren, mag voor jou hopen dat je het eerder kan!quote:
cd-wow heeft hem nog niet eens geshipt, dus ik ben bang van niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:41 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik kan hem pas vrijdag luisteren, mag voor jou hopen dat je het eerder kan!
Waarom dan ook bij CD-wow en niet bij Muse.mu?quote:Op woensdag 16 september 2009 20:45 schreef Sautor het volgende:
[..]
cd-wow heeft hem nog niet eens geshipt, dus ik ben bang van niet.
Ik heb wel eerlijk gewacht tot ik de cd in huis hadquote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef Sautor het volgende:
[..]
Omdat het me maar 11 euro kostte voor de deluxe editionquote:Op woensdag 16 september 2009 20:59 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waarom dan ook bij CD-wow en niet bij Muse.mu?
11 euro en een hoge bloeddruk.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:10 schreef Sautor het volgende:
[..]
Omdat het me maar 11 euro kostte voor de deluxe edition
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:45 schreef Sautor het volgende:
[..]
cd-wow heeft hem nog niet eens geshipt, dus ik ben bang van niet.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:45 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb wel eens drie maanden op een nieuw uitgebrachte c.d. moeten wachten. Was voor mij meteen de laatste keer dat ik bij cd-wow heb gekocht.
Meestal bestel ik er alleen maar cd's waar toch niet zoveel haast achter zit, dit is de laatste keer inderdaad dat ik nieuw gereleasede cd's daar bestel. Dan maar iets meer betalen.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:45 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb wel eens drie maanden op een nieuw uitgebracht c.d. moeten wachten. Was voor mij meteen de laatste keer dat ik bij cd-wow heb gekocht.
Ik had exact hetzelfdequote:Op dinsdag 15 september 2009 12:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jawel dat was het wel. Jij weet niet hoe erg die site liep te kutten... Ik kreeg steeds de melding dat er iets was fout gegaan ofzo, dus moest weer opnieuw, weer fout, weer opnieuw, en toen waren dr al geen kaarten meer.
Dus ga mij niet wijsmaken dat het niet moeilijk was, want geloof me, het was niet makkelijk...
zijn er al meer filmpjes te zien van the making of op't net?quote:
me2quote:Op donderdag 17 september 2009 10:17 schreef Duizendpootje het volgende:
Kom maar op met die Uprising clip!
Ik zit klaar!
Nope, mijn box is er ook nog niet, een leraar vandaag op school hier dat hij de zijne ook binnen heeft, ik heb dus hoop dat ik vandaag of morgen aan de beurt benquote:Op woensdag 16 september 2009 20:13 schreef Sautor het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |