Nee.quote:
quote:Munsterman neemt Fenerbahçe als voorbeeld
Geschreven op woensdag, 23 september om 12:04
FC Twente versloeg vorige week Fenerbahçe in de Europa League, maar Joop Munsterman kijkt nog altijd erg tegen de Turkse topclub op. De voorzitter van de Tukkers is onder de indruk van ‘het leven bij Fener’ en neemt de club als voorbeeld bij de organisatie van Twente. Het dorp dat is ontstaan rondom de Grolsch Veste is gebouwd naar Turks voorbeeld.
“Fenerbahçe heeft 16.200 leden die samen een echt clubgevoel uitdragen”, zegt Munsterman in Voetbal International. “De club beschikt over een groot complex met een eigen hotel, zwembaden, restaurants, tennisbanen en zeilbootjes. Elke zondag komen die leden bijeen om zich daar te verpozen. Het gevolg is een grote familie die wekelijks samenkomt en dat wordt door de voetbalclub ontzettend gekoesterd. We hebben veel geleerd van de club.”
Bij het stadion is sinds kort ook een ijsbaan te vinden. Dit soort gelegenheden moeten in de toekomst verder uitgebreid worden. Ook denkt Twente er aan om een omnivereniging te worden: een club waar dus niet alleen aan voetbal wordt gedaan. Ook hierbij geldt Fenerbahçe als inspiratiebron. In Turkije reageerde men gevleid op de complimenten van Munsterman, die tot lid voor het leven van de Turkse club werd benoemd. In december komt Fener nog naar Enschede toe.
Ik vind het ook mooi geregeld dat Steve nu die schorsing kan doen van dat Kuip-incident.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:15 schreef Mojave het volgende:
Leuk die nieuwe jongens die ze d'r ff in mogen rammen :-)
Ja prima zo tochquote:Op woensdag 23 september 2009 19:50 schreef Undergod het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi geregeld dat Steve nu die schorsing kan doen van dat Kuip-incident.
Tegen joure was hij niet essentieel.
Zelf dacht ik dat je de schorsing in de zelfde competitie moest doen.
quote:
verrek jaquote:Op woensdag 23 september 2009 21:33 schreef Sieps het volgende:
Spelers van 5 verschillende continenten hebben gescoord, een unicum lijkt me.
iemand die dat ff naar de VI ofzo mailt, zodat ze dat kunnen onderzoeken?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:33 schreef Sieps het volgende:
Spelers van 5 verschillende continenten hebben gescoord, een unicum lijkt me.
quote:Op 27, 28 of 29 oktober zal Capelle naar Enschede af moeten reizen. De exacte datum wordt later bekend gemaakt. Tja, Twente uit, altijd lastig.
You're sure?quote:
quote:Er kan maximaal 1 PASSEPARTOUT gekocht worden op een S(CC).
quote:Op zondag 27 september 2009 17:26 schreef Stienn het volgende:
klopt, dat je er 2 kunt kopen op 1 CC
Stienn ReMcOrE is er bij en staat in 104 305
Je bedoelt alleen de eerste helft toen we 0-1 achter stonden.quote:Op zondag 27 september 2009 12:53 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik heb bij vlagen een geweldig spelend twente gezien
Anderzijds had de 3-1 en 4-1 er ook al in kunnen liggen, beetje jammer dat dat niet gebeurd.quote:Op maandag 28 september 2009 10:02 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Je bedoelt alleen de eerste helft toen we 0-1 achter stonden.
Tweede helft was echt rustig uitgespeeld, dit gaat in de toekomst nog wel eens mis.
Die krijgen in de loop van het seizoen hun kansen wel, i.v.m schorsingen & blessures.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:16 schreef ch0c0mel het volgende:
wanneer worden die nieuwelingen weer ingezet? Zou Parker wel 's willen zien spelen
http://fctwente.nl/nieuws/extra/index.php?item=415quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:57 schreef Weaut het volgende:
Is hier iemand die Twente kaartjes wil verkopen?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:39 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
http://fctwente.nl/nieuws/extra/index.php?item=415
Uh denk toch kanaal 13, dat is het testkanaal.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:18 schreef jjstyle333 het volgende:
Mensen met Ziggo abbonemen kunnen vanaf donderdag een maand lang gratis naar Eredivisie Live kijken.
Dus zondag allemaal afstemmen op kanaal 422 want daar komt Heracles - Twente op.
quote:ENSCHEDE - Geen abonnement op Eredivisie Live, maar toch gratis naar een wedstrijd van FC Twente in de Europa League kijken? Dat kan.
Telecomaanbieder Ziggo biedt de hele maand oktober gratis Eredivisie Live aan. Donderdag zendt EredivisieLive het duel FC Twente - Steaua Boekarest uit op het 'hoofdkanaal' van de zender. Op donderdag 22 oktober is de wedstrijd FC Sheriff Tiraspol - FC Twente live te zien. De competitiewedstrijden van Twente en Heracles worden meestal uitgezonden op de andere kanalen van Eredivisie Live.
dus alleen Eredivisie Live 1, is altijd meegenomen...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:26 schreef Incolumis het volgende:
twente europees komt er wel op, tegen heracles niet.
[..]
Discovery Science iig, van de 'gewone' Discovery weet ik het nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:30 schreef Mark-Hgl het volgende:
Dat is toch het kanaal waar nu iets van Discovery op uitgezonden wordt door Ziggo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |