dus de 0-0 was het resultaat van een goede wedstrijd van hun kant?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:06 schreef Dos37 het volgende:
denk dat we Sheriff niet moeten onderschatten daar zitten volgens mij een aantal tropische verrassingen in.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:07 schreef Robinhoo het volgende:
Vandaag hele dag met blij face rond gelopen.
en toen trapte Stam, door slim door te lopen toen hij zag dat hij niet meer bij de bal kon, de bal nog voor de lijn wegquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:23 schreef Zwoerd het volgende:
Toen twente op 1-2 kwam dacht ik heel even nog dat fener nog wel ging scoren, maar toen ik 1 keer met mn ogen knipperde was de blessuretijd al ingegaan en kreeg ik ineens de schok dat we gewoon gingen winnen in Istanbul
Ik heb d'r ook last van.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:55 schreef Zwoerd het volgende:
----><-----
Lang niet zo'n euforisch gevoel gehad na een wedstrijd
Inderdaad. Niks gezien van die Alex.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:08 schreef Dos37 het volgende:
Denk dat ie wel wat te melden heeft over Brama.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Inderdaad. Niks gezien van die Alex.Alleen 1 keer weg bij Brama, maar die kopbal ging hoog over.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:30 schreef Neleos het volgende:
http://fctwente.blog.nl/e(...)gebroken-door-twente
Een zo'n turk zag FC Twente op mijn schrift staan, roeptie: STEEK EEN MES, STEEK EEN SCHAAR IN DIE KANKER TWENTENAAR!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:22 schreef DirkZz het volgende:
altijd lachen met die Turken op school, nu zijn ze oppeen allemaal voor Galatasaray
.
En je zit op school in Twente?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Een zo'n turk zag FC Twente op mijn schrift staan, roeptie: STEEK EEN MES, STEEK EEN SCHAAR IN DIE KANKER TWENTENAAR!
En die dikke kans op de 2-2, die van de lijn werd gehaald.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Inderdaad. Niks gezien van die Alex.Alleen 1 keer weg bij Brama, maar die kopbal ging hoog over.
Ja saxion Enschede. Die turk kwam uit Almelo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:32 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
En je zit op school in Twente?
Oohja klopt even vergeten. Maar dat deed Stam heel goedquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
En die dikke kans op de 2-2, die van de lijn werd gehaald.
Heb je hem wel even uitgelegd dat hij zelf technisch ook Tukker is?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja saxion Enschede. Die turk kwam uit Almelo.
Ik reageerde maar wat terug dat hij zijn mond moest houdenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:38 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Heb je hem wel even uitgelegd dat hij zelf technisch ook Tukker is?
En jij liet hem weglopen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Een zo'n turk zag FC Twente op mijn schrift staan, roeptie: STEEK EEN MES, STEEK EEN SCHAAR IN DIE KANKER TWENTENAAR!
Ik als joggie van 17 durf een turk van 23 die eruit ziet als een terrorist niet voor de bek te meppen ofzo neequote:
Genoeg Tukkers daar in Enschede die je wel helpen zon flikker aan te pakken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:04 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik als joggie van 17 durf een turk van 23 die eruit ziet als een terrorist niet voor de bek te meppen ofzo nee.
Haha ben ik ook van overtuigt, maar ik moet er nog paar jaar bij in de klas zitten ben ik bang voor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:07 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Genoeg Tukkers daar in Enschede die je wel helpen zon flikker aan te pakken.
Hij zit ook nog eens in je klas!?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Haha ben ik ook van overtuigt, maar ik moet er nog paar jaar bij in de klas zitten ben ik bang voor.
Jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:34 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hij zit ook nog eens in je klas!?
Een Turk uit Almelo die je met de dood bedrijgt, en je doet er niks an.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:45 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Een Turk uit Almelo die je met de dood bedrijgt, en je doet er niks an.
Respect dat jij je in kan houden.
Geld bij Feijenoord ook. Er is tevens een alcoholverbod die dag en er lopen camerateams van de politie rond. Gezellig een dagje uit hoor..quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:30 schreef Mark-Hgl het volgende:
Er geldt trouwens ook een noodverordening voor de "risiscowedstrijd" tegen SC Joure: http://www.skarsterlannieuws.nl/index.php?page=nieuws&id=3956
Echtwaar, ze zijn totaal gestoord daar in Friesland.
Zou je ook even willen vragen hoeveel uitsupporters ze verwachten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:42 schreef Mark-Hgl het volgende:
Zo, even overleg gehad met de rest, even gebeld met Twente, we sluiten ons aan bij de anti-combi-actie.![]()
Morgen kunnen de kaarten inleveren. Geen 20 maar 15 supporters mee naar Heerenveen zondag.
Naast Enschede / Twente eo (156.000 inw ) ( (overkoepelend)Vak P / Vriendenkring / Bagpipe enz) heeft Hengelo (80.000 inw) , Borne ( 21.000), Rijssen (28.000), Wierden (14.000), Vriezenveen (13000) Goor (12000) en de dorpen Delden, Markelo, Enter en Denekamp allemaal voor plaats en omgeving een eigen supportersvereniging. Dus niet alleen dorpen maar ook sommige grotere plaatsen in Twente hebben eigen vereniging.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:56 schreef Happel het volgende:
Dertien supportersverenigingen? Heeft elk dorp in de omgeving van Enschede er een ofzo? Waarom zoveel?
SSU is dicht, dus je zult het zondag moeten zien. Kaarten moeten in een envelop door de brievenbus gegooid worden, en dan kunnen we maandag met de SCC het geld terugkrijgenquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:04 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zou je ook even willen vragen hoeveel uitsupporters ze verwachten?
Ben toch benieuwd naar het preciese aantal
Normaal niet hoor, vorig jaar was het de burgemeester die ineens nodig vond om alle overige wedstrijden een combi te makenquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef Dos37 het volgende:
benieuwd of dat een combi wordt![]()
Was vorig jaar volgens mij ook zo.
Kutzooi !quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:30 schreef Mark-Hgl het volgende:
Er geldt trouwens ook een noodverordening voor de "risiscowedstrijd" tegen SC Joure: http://www.skarsterlannieuws.nl/index.php?page=nieuws&id=3956
Echtwaar, ze zijn totaal gestoord daar in Friesland.
Ik ga maar weer lekker voor EL zitten. Heb er zin in.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:59 schreef ReMcOrE het volgende:
geen kans om live/stream te kijken morgen, dan maar de samenvatting om 19.00
quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:01 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga maar weer lekker voor EL zitten. Heb er zin in.
Heerenveen uit altijd lastig maar meestal mooie wedstrijden. Vorig jaar 1-1 door Janssen laatste minuut
Dat jaar ervoor 2-1 uit mijn hoofd? Door kufo en denneboom.
Als we winnen en psv verliest / gelijk .......
gelijkspel zou natuurlijk het allerbeste zijn, maar als 1 van de 2 verliest dan heb je daar wel 3 punten voorsprong opquote:De laatste 5 competitiewedstrijden in Heerenveen:
25.04.2009 SC Heerenveen-FC Twente 1-1
22.12.2007 SC Heerenveen-FC Twente 1-2
18.02.2007 SC Heerenveen-FC Twente 1-2
17.12.2005 SC Heerenveen-FC Twente 3-1
09.04.2005 SC Heerenveen FC Twente 1-2
Dat was toch na het gezeik met de FC Groningen-supporters?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:46 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Normaal niet hoor, vorig jaar was het de burgemeester die ineens nodig vond om alle overige wedstrijden een combi te maken
Hele uitvak leeg dus?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:17 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Dat was toch na het gezeik met de FC Groningen-supporters?
Zondag gaat de combi trouwens helemaal niet meer door staat op .nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |