Klopt, maar als mediabusiness ben je gek dat je een wedstrijd met 300000 kijkers gaat verkiezen boven een wedstrijd met 1000000 kijkers.quote:Op maandag 14 september 2009 14:28 schreef rja het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar die sport programma's hebben bijna alleen belangstelling voor de traditionele top drie.
Zeker niet de eerste keer, dat FC Twente niet rechtstreeks wordt uitgezonden.
En Eredivisie Live vindt ik te duur bij Ziggo, als ik er ook buitenlands voetbal bij zou krijgen, zou ik misschien overwegen.
Maar Twente heeft een veel betere tegenstander met Fenerbahce, dan Ajax met die Roemeense ploeg toch.quote:Op maandag 14 september 2009 14:32 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Klopt, maar als mediabusiness ben je gek dat je een wedstrijd met 300000 kijkers gaat verkiezen boven een wedstrijd met 1000000 kijkers.
Ik begrijp het wel van RTL, zeker als Ajax tegelijkertijd speelt is het gewoon niet aantrekkelijk om twente uit te zenden
Ajax blijft Ajax, tegen wie ze ook spelen...quote:Op maandag 14 september 2009 14:43 schreef rja het volgende:
[..]
Maar Twente heeft een veel betere tegenstander met Fenerbahce, dan Ajax met die Roemeense ploeg toch.
Maar Twente heeft over het algemeen alleen fans in Tukkerland terwijl Ajax fans door heel Nederland kent. Dus vanuit dat oogpunt is het wel begrijpelijker.quote:Op maandag 14 september 2009 14:43 schreef rja het volgende:
[..]
Maar Twente heeft een veel betere tegenstander met Fenerbahce, dan Ajax met die Roemeense ploeg toch.
Dat is niet waar... iedereen die niet voor ajax is, kijkt juist liever naar Twente.. dus vanuit dat oogpunt zou je beter Twente uit kunnen zendenquote:Op maandag 14 september 2009 14:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Twente heeft over het algemeen alleen fans in Tukkerland terwijl Ajax fans door heel Nederland kent. Dus vanuit dat oogpunt is het wel begrijpelijker.
Je kunt sowieso altijd beter Twente uitzenden, want wij hebben Stoch.quote:Op maandag 14 september 2009 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat is niet waar... iedereen die niet voor ajax is, kijkt juist liever naar Twente.. dus vanuit dat oogpunt zou je beter Twente uit kunnen zenden![]()
las het net, huldequote:Op maandag 14 september 2009 15:27 schreef Rikketik het volgende:
Akram is verkozen tot beste speler van Azië bij de International Football Awards.
inderdaad mooi, voordat we alle verhalen etc. weer krijgenquote:Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef Dos37 het volgende:
Mooi dat ze bij Studie voetbal nog even herhaalden dat Twente die bal echt niet uit hoefde te schieten.
Prima elke keer als hij de bal krijgt ga je op je tenen staat. Gewoon genieten.quote:Op maandag 14 september 2009 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
nu je Stoch noemt: hoe deed hij het zaterdag?
je verwacht gewoon telkens een splijtende actiequote:Op maandag 14 september 2009 15:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Prima elke keer als hij de bal krijgt ga je op je tenen staat. Gewoon genieten.
zag het op de foto's jahquote:Op maandag 14 september 2009 15:59 schreef Robinhoo het volgende:
en hij was verkozen tot man of the match
Zal mij eigenlijk een rotzorg zijn wat ze d'r daar van vinden. Stelletje relnichten daar zegt zelden iets zinnigs over het voetbal of de zaken daaromheen. Neem ze dus in geen enkel geval serieus, ook niet nu.quote:Op maandag 14 september 2009 15:28 schreef Dos37 het volgende:
Mooi dat ze bij Studie voetbal nog even herhaalden dat Twente die bal echt niet uit hoefde te schieten.
Ik denk dat Turken + Tukkers meer kijkers trekken deze keer dan de ajaxieden.quote:Op maandag 14 september 2009 14:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar Twente heeft over het algemeen alleen fans in Tukkerland terwijl Ajax fans door heel Nederland kent. Dus vanuit dat oogpunt is het wel begrijpelijker.
Is altijd maar afwachten. Twente heeft vorig seizoen met de wedstrijd tegen Schalke een keer veel kijkers getrokken. En ik zie ze dat tegen Fenerbahce ook wel doen. Maar Ajax is qua kijkcijfers gewoon een zekerheidje. Kan me goed voorstellen dat een commerciële zender daar altijd voor zal gaan. Van de NOS begreep ik het in sommige gevallen wat minder.quote:Op maandag 14 september 2009 20:22 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik denk dat Turken + Tukkers meer kijkers trekken deze keer dan de ajaxieden.
Klopt wel ja, via de Digiturk :pquote:Op maandag 14 september 2009 20:24 schreef Fides het volgende:
Turken kijken natuurlijk gewoon via de schotel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |