Ik vind het tof dat je bang bent me te gaan missen, maar nee, de beroepsmogelijkheid is al voorbijquote:Op maandag 14 september 2009 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
kunnen we daar nog in beroep tegen gaan?
 .
.

En als het dan wel zover is, dan heeft die oranjemod nog internet op zijn hotelkamer ookquote:Op maandag 14 september 2009 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je nou nog het land niet uit nee
 ...
 ...

typen kan ik niet maar onthouden wel.quote:Op maandag 14 september 2009 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Naar Oostenrijk ja.
[..]
Ook.
Met internet op de kamer, dus jullie zullen me ongetwijfeld nog wel af en toe voorbij zien komen hier

Missen?? Wil je nu het land al uit hebben hequote:Op maandag 14 september 2009 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het tof dat je bang bent me te gaan missen, maar nee, de beroepsmogelijkheid is al voorbij.

Heb jij weleens blaadjes van een bloemetje getrokken?quote:Op maandag 14 september 2009 21:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel niet wel niet wat is het nou?

Vandalismequote:Op maandag 14 september 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij weleens blaadjes van een bloemetje getrokken?

bloemen?quote:Op maandag 14 september 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij weleens blaadjes van een bloemetje getrokken?

Nee. Hoewel er ook in bloemen zaad voorkomtquote:Op maandag 14 september 2009 21:50 schreef wel.o.k het volgende:
is dat dat spul wat vrouwen graag willen krijgen?

quote:Op maandag 14 september 2009 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Hoewel er ook in bloemen zaad voorkomt

Niet door iedereen misschienquote:Op maandag 14 september 2009 22:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]

maar zaad wordt ook niet gezien als kado zag ik al terug lezend

Ikke ook kusje?quote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, gewoon
Maar alsjeblieft:

hihihihiiihihihihihiihhihihihiquote:

quote:
Ook goeienavondquote:

* proestquote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
i
[..]
hihihihiiihihihihihiihhihihihi

work done.quote:Op maandag 14 september 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
schijt kut hoere MSN ligt gewoon totaal finaal op zn reet

Ja, hier nog zoeen. Inkomend gaat alles goed, uitgaand gaat er niks weg, en krijg ik errors terugquote:Op maandag 14 september 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor meer mensen met MSN probemem trouwens :S
 .
 .

Als je het niet lust, mag je het ook laten staan, heur!quote:Op maandag 14 september 2009 22:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* proest
nu moet ik de chips van mijn beeldscerm halen

MPGquote:Op maandag 14 september 2009 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hier nog zoeen. Inkomend gaat alles goed, uitgaand gaat er niks weg, en krijg ik errors terug.

volledig jaquote:Op maandag 14 september 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
schijt kut hoere MSN ligt gewoon totaal finaal op zn reet

.
.  .
.

Ja, hier nergens last van tot nu... maar goed, blijkbaar mag je nog maar maximaal 0,00000000000000000000000001 bericht per minuut verzendenquote:Op maandag 14 september 2009 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
msn kut al een tijdje hoor, je had nog geluk blijkbaar
 .
.

Bleeeeeeedquote:

quote:
het was vandaag zwaar kutquote:

Het lag er ook niet uit. Alleen de berichten werden niet doorgestuurd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
bij mij werkt het nog gewoon
msn heeft er zelfs nog niet eens eruit gelegen

ja precies begrijp het ook niet als er nou een herstart is van 1 van de 2quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit hier veel op msn, valt dus op
Dat bij 2 verschillende pc's is wel raar ja

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |