Ja, op mijn fapsel.. Dat vind ik niet fapbaar genoeg.quote:Op maandag 14 september 2009 13:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is er iets waar je niet op fapt?
Euh.. En zulke reclames mogen worden uitgezonden ?quote:Op maandag 14 september 2009 13:29 schreef wyccie het volgende:
Die reclame zit hierbij. Na 1 minuut 50.
De tere zieltjes wil ik hierbij wel even waarschuwen.
Niet gewoon op tv, volgens mij.quote:Op maandag 14 september 2009 13:44 schreef Laurensius het volgende:
Euh.. En zulke reclames mogen worden uitgezonden ?
Hij weet niet beter. Maar zolang hij alleen blijft fappen, en niet neukt, dan lost het zich vanzelf op.quote:Op maandag 14 september 2009 13:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is er iets waar je niet op fapt?
Welke is de australische dan? de eerste dacht ik.quote:Op maandag 14 september 2009 13:52 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Hij weet niet beter. Maar zolang hij alleen blijft fappen, en niet neukt, dan lost het zich vanzelf op.
Die reclames zijn echt heftig, maar ik kan me herinneren dat tijdens mijn verblijf in Australië, dat ze daar redelijke harde reclames uitzonden. En er zit er ook één van Australië sowieso tussen.
Bij nader inzien zijn er meerdere Australisch. Inderdaad de eerste ook.quote:Op maandag 14 september 2009 13:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Welke is de australische dan? de eerste dacht ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |