Ja, het is wat.quote:
Dit jaar zouden er 8 aardbevingen met relatief veel slachtoffers moeten komen, we hebben er nu al drie gehad volgens mij? Dus nog 5 te gaan. Het is nu al het op één na dodelijkste in de afgelopen 10 jaar.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, het is wat.
Maar nog steeds nergens een eiland te zien met zo'n vulkaanuitbarsting waardoor het ontruimd moet worden !
Nou hebben ze natuurlijk wel op een mooi gemiddelde gegokt met hun 'in de buurt van de evenaar of ten noorden'
[ afbeelding ]
Yup, door de al jaren voorspelde solar-flares.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:05 schreef jogy het volgende:
En de webbots hebben het dus niet over aswolken maar over verhoogde radioactieve straling afkomstig van de zon.
Gezien die uitspraak snap je nog steeds niet hoe die webbots te werk gaan..quote:Op woensdag 28 april 2010 11:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Yup, door de al jaren voorspelde solar-flares.
Da's niet echt een enorme prediction als anderen dat al tijden roepen.
Het gaat erom dat de webbot-mensen beweren dat het dus dit jaar daadwerkelijk doorbreekt en niet bijvoorbeeld volgend jaar oid. Het geeft een tijdsspanne.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:08 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Yup, door de al jaren voorspelde solar-flares.
Da's niet echt een enorme prediction als anderen dat al tijden roepen.
Jawel, ik snap dat ze internet afscannen en dus inderdaad nasa-info over solarflares kunnen vinden.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:14 schreef Ticker het volgende:
[..]
Gezien die uitspraak snap je nog steeds niet hoe die webbots te werk gaan..
November 2010 zou dan idd een mooie timing zijn met de start van de 7e dag van de Galactische Onderwereld, voor we op 11/2/2011 aan de Universele Onderwereld beginnen ...quote:Op woensdag 28 april 2010 11:28 schreef jogy het volgende:
Het gaat erom dat de webbot-mensen beweren dat het dus dit jaar daadwerkelijk doorbreekt en niet bijvoorbeeld volgend jaar oid. Het geeft een tijdsspanne.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit is geen goed engels, lijkt mij.
Joh, sommige mensen willen overal geld aan verdienen, zouden zelfs hun moeder nog verkopen als het kon. En als er geld te verdienen is met de ondergang van de mensheid, zullen ze het doen ook.quote:2. Waarom zou men 7 euro moeten betalen voor iets dat dus de hele wereld aangaat en iedereen dus eigenlijk zou moeten weten?
Nou, ik denk dat je dan beter je computer/televisie/auto/whatever kan verkopen, want ik denk dat de meeste moeders niet zoveel opleveren.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:06 schreef Maurice76 het volgende:
Joh, sommige mensen willen overal geld aan verdienen, zouden zelfs hun moeder nog verkopen als het kon.
Lekkere MILFs doen het echter wel goed, hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 12:15 schreef JoepiePoepie het volgende:Nou, ik denk dat je dan beter je computer/televisie/auto/whatever kan verkopen, want ik denk dat de meeste moeders niet zoveel opleveren.
Ik vind het een goede samenvatting van het rapport, er zitten wel een paar dingen in die ik niet meteen herken maar over-all lijkt het wel in lijn met de laatste paar reports. Misschien heeft hij een paar interviews geluisterd die ik niet ken waar clif nog wat meer info geeft. De interviews zijn meestal ook wat makkelijker te begrijpen dan de reports.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
Web Bot: 5 scenario's 2e helft 2010 met 1,3 miljard doden
Misschien dat jogy er iets over kan citeren uit het rapport.
Maar aangezien jij (enigszins) gelooft in die voorspellingen, ben jij dan nu echt bang voor de aankomende voorspelling?quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:52 schreef jogy het volgende:
Ik vind het een goede samenvatting van het rapport, er zitten wel een paar dingen in die ik niet meteen herken maar over-all lijkt het wel in lijn met de laatste paar reports. Misschien heeft hij een paar interviews geluisterd die ik niet ken waar clif nog wat meer info geeft. De interviews zijn meestal ook wat makkelijker te begrijpen dan de reports.
quote:Scenario 4
Als het eerste scenario, maar de oorlog rond 8 november is een 'alien war', een oorlog met buitenaardsen als gevolg van een gewelddadig 'eerste kontakt' met hen. Miljoenen mensen zullen hiervoor op de vlucht slaan, met eveneens de totale sociale ineenstorting als gevolg. 1,289 miljard doden over de hele planeet.
Ik geloof erin in zoverre dat de data van omslagpunten etc meestal wel correct zijn maar de omvang niet. Dit stukje is daar ook wel duidelijk over: "Uit de gegevens van het monkey mind van het Web Bot (volgens Clifs eigen woorden een 'zeer onbetrouwbaar wezen, zelfs onder de best denkbare omstandigheden, waar nu duidelijk geen sprake van is')[...]". Maar bang? Nee, niet echt. Ik zie het wel (of niet) zeg maar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar aangezien jij (enigszins) gelooft in die voorspellingen, ben jij dan nu echt bang voor de aankomende voorspelling?
Als ik erin zou geloven zou ik doodsbang zijn, aangezien ze echt een doemscenario voorspellen voor vanaf aankomende maand.
Bedankt voor de update, geweldig topic!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:07 schreef jogy het volgende:
Aankomende week 23 t/m 25 augustus wordt al een tijdje aangehaal als de volgende grote crash van de beurs trouwens en 8 november als een nog veel groter wtf moment. Just so you know.
Thanks, hopelijk hebben ze het weer fout natuurlijk maar wat mij betreft is er al genoeg 'chatter' in de lucht om deze data wat substantie te geven, iets met een hindenburg Omen ofzo. klik en de webbot reports waren hier al eerder mee met de voorspellingen, het blijft interessantquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Bedankt voor de update, geweldig topic!
Lullig hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:58 schreef SpecialK het volgende:
Even in m'n google calendar zetten dat ik op 29 augustus en 9 november hier bijdehand moet komen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |