Maar web bot heeft die tendezen dus al gezien voor dat dit soort artikelen verschijnen toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Juist door dit soort artikelen krijgt webbot waarschijnlijk het idee dat er iets staat te gebeuren.
Dan wordt het bijna vanzelf een self-fulfilling prophecy.
De webbot kijkt niet naar de content/betekenis maar naar de zinsbouw (ofzo, mijn neus begint te bloeden) Dus het maakt niet uit of je het over nucleare bommen hebt, het planten van tulpen of welke kat je het liefst op je brood hebt. Het gaat om de zinsbouw ofzo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Juist door dit soort artikelen krijgt webbot waarschijnlijk het idee dat er iets staat te gebeuren.
Dan wordt het bijna vanzelf een self-fulfilling prophecy.
en woord gebruik, toch ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:29 schreef jogy het volgende:
De webbot kijkt niet naar de content/betekenis maar naar de zinsbouw (ofzo, mijn neus begint te bloeden) Dus het maakt niet uit of je het over nucleare bommen hebt, het planten van tulpen of welke kat je het liefst op je brood hebt. Het gaat om de zinsbouw ofzo.
quote:... with spiders that search the internet for about 300,000 keywords with emotional context and record the preceding and following words to create a "snapshot." ...
Voor de komende 2 weken zou je nog " half november " kunnen noemen toch?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:05 schreef _Led_ het volgende:
Zitten we allemaal al in de schuilkelders ?
Wat ik je brom!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:25 schreef Bastard het volgende:
Nee geen schuilkelder voor mij, je leeft moedig, of je leeft niet
the brave die young/first.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:25 schreef Bastard het volgende:
<snip>
Nee geen schuilkelder voor mij, je leeft moedig, of je leeft niet
Ik heb geen kelderquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:05 schreef _Led_ het volgende:
Zitten we allemaal al in de schuilkelders ?
derde verdiepings appartement, goed tegen overstromingen, dat dan weer welquote:
Tja, dat krijg je nou als Nederland er niet bij mag zijnquote:Op zondag 14 november 2010 08:21 schreef Bastard het volgende:
http://www.nrc.nl/digital(...)/1_001/article6.html
Gerelateerd nieuwsbericht?
Jij hebt er echt zin in, hè?quote:Op zondag 14 november 2010 16:27 schreef jogy het volgende:
meerdere Aardbevingen van 5+ Schaal van richter(sp?) het laatste uur in de golf van Aden, als daar iets gebeurd wat het kanaal afsluit zou het wel een probleempje zijn lijkt me. http://www.oe-files.de/gmaps/eqmashup.html
Tuurlijk, maar ook een beetje morbide om het ook te willen zien gebeurenquote:
Aardbevingen #10quote:Op zondag 14 november 2010 17:13 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ook een beetje morbide om het ook te willen zien gebeuren
Laat me nou..quote:
Nee, dat is niet op 5 november begonnen en tot volledige ontwikkeling gekomen op 14 nov.quote:Op maandag 15 november 2010 14:00 schreef jogy het volgende:
Laat me nou... Maar dat was het dus niet.
Misschien: http://www.telegraph.co.u(...)its-1931-moment.html.
Het is al langer bezig dan in de media zichbaar is lijkt me. Maar ok, de timing is off en het moet nog daadwerkelijk barsten. Iedereen kan krantenberichtjes schrijven.quote:Op maandag 15 november 2010 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dat is niet op 5 november begonnen en tot volledige ontwikkeling gekomen op 14 nov.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |