quote:Op maandag 14 september 2009 13:32 schreef Elcadarn het volgende:
misschien de belangrijkste punten uit het vorige topic in de OP zetten ?
Als mensen het eerste topic niet gelezen hebben, kan dat handig ziijn
Ik voorspel dat Jogy het weer opneemt voor de webbot en stelt dat de bot het niet fout heeft maar slechts 'overdrijft':')quote:Op maandag 14 september 2009 14:03 schreef SpecialK het volgende:
wat is de eerst volgende voorspelling nu?
You know me to wellquote:Op maandag 14 september 2009 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Jogy het weer opneemt voor de webbot en stelt dat de bot het niet fout heeft maar slechts 'overdrijft':')
aankomende week zou er al een kleine aanloop zijn volgens urbansurvival ook.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:56 schreef jogy het volgende:
Ik gooi er maar even alleen het volgende neer. 25 oktober is een datum om te volgen wat doorvloeit tot december met betrekking tot het afsterven van de dollar (dus de neergang gaat door tot december denk ik), hoofdzakelijk een VS aangelegenheid maarja, global economy ey. De Verdachte Sterfgevallen zullen ook alleen maar meer voorkomen overigens, oh en een revolutie in de VS die op gang komt in begin juli 2010
25 oktober is dus het eerste 'zichtbare' wat op de agenda staat volgens de webbot gasten.
Het is best goed leesvoer en geeft je ook wat inzicht in de nuance die de rapporten geven plus de positieve kanten en nog wat dingetjes. Ik vind het wel 10 dollar waard maar dat is persoonlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:53 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
aankomende week zou er al een kleine aanloop zijn volgens urbansurvival ook.
ik zie dat jij het laatste rapport aangeschaft hebt is het de moeite waard?
Of kan ik beter wachten tot de dollar helemaal ingestort is?
Ga ik em ook maar aanschaffen ben wel nieuwsgierig naar het document.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is best goed leesvoer en geeft je ook wat inzicht in de nuance die de rapporten geven plus de positieve kanten en nog wat dingetjes. Ik vind het wel 10 dollar waard maar dat is persoonlijk.
Die 5 euro ben je kwijt mên, sorrie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:07 schreef SpecialK het volgende:
Hey jogy... hier je kans om de uitreiking van de nobelprijs van de vrede aan obama terug te proberen te lezen in de webbot voorspelling. Ik denk dat je wel genoeg fantasie hebt om het voor elkaar te krijgen. Sterker nog. Ik heb er 5 euro op staan.
Heeft Blossom Goodchild weer een ruft gelaten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:02 schreef Nee het volgende:
Ik had ook gehoord dat Aliens maar weer eens gingen landen rond die datum. Leuk.
Bijna goed.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:02 schreef Nee het volgende:
Ik had ook gehoord dat Aliens maar weer eens gingen landen rond die datum. Leuk.
Als "the government" het uitbrengt, incl. TV-show, denk ik niet dat het de goeie zullen zijnquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:44 schreef Nee het volgende:
Bijna goed.
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread508356/pg1
Ik hoor hier net in een interview met David Wilcock dat hij ook bevestigt dat er full-disclosure zal zijn, incl 2u durende TV-show, nog voor het einde van dit jaar ...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:44 schreef Nee het volgende:
Bijna goed.
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread508356/pg1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |