kraamvisitequote:Op maandag 14 september 2009 12:58 schreef -moppie- het volgende:
Oma komt straks bij ons op bezoek... niet voor ons maar om naar de poesjes te kijken
Zo erg hebben wij het nog niet gehadquote:
Teuntjequote:Op maandag 14 september 2009 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kraamvisite
Ben ik vrijdag ook even geweest bij de buren, die hebben ook een babypoes genaamd Teuntje![]()
da's vaak hoor, komt door de kou die ineens op de bips komt. Daardoor moeten ze instant poepen en plassenquote:Op maandag 14 september 2009 13:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo erg hebben wij het nog niet gehadDie van ons wacht tot de luier uit gedaan wordt en begint dan te persen. Wel handig want blijkbaar houdt zij niet van een vieze luier.
Elke keer als ik langs het huis loop doe ik ook even poes zoekenquote:
Ze zijn zo leuk, hoe oud is Teuntjequote:Op maandag 14 september 2009 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Elke keer als ik langs het huis loop doe ik ook even poes zoeken
Vanmorgen lag ze als een balletje op de bank te slapen
14 weeks, van het asielquote:Op maandag 14 september 2009 13:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze zijn zo leuk, hoe oud is Teuntje
Eigenwijs ding dus... pics?quote:Op maandag 14 september 2009 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
14 weeks, van het asiel
't Is een heel ondernemend ding, helemaal geen schrik van mijn enigszins gestoorde buurmeisje van drie, loopt brutaal rond en mauwt lekker veel
Zwarte poezen fotograferen idd kutquote:Op maandag 14 september 2009 13:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Eigenwijs ding dus... pics?
Ik zal onze baby's ook weer es spammen.
Fleur is trouwens weinig fotogeniek of misschien komt het omdat ze zo zwart is
zelfs overdag moet je de flitser gebruiken anders is t helemaal niks.quote:Op maandag 14 september 2009 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zwarte poezen fotograferen idd kut
of je mot ze ff in de tuin zetten:quote:Op maandag 14 september 2009 13:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zelfs overdag moet je de flitser gebruiken anders is t helemaal niks.
ik kan niet wachtenquote:Op maandag 14 september 2009 13:51 schreef -moppie- het volgende:
Het is echt 2 druppels water ons Fleurtje.
Ik ga vanavond pics posten.
Genoeg van die trotse papa's en mama'squote:Op maandag 14 september 2009 13:52 schreef Inu het volgende:
Wie denkt er nou als je zo´n luier ziet, laat ik daar even een foto van maken
Net maar even mn VVV-bonnen uitgegeven aan hele nuttige frutseltjes die je normaal nooit koopt
pas op he....quote:Op maandag 14 september 2009 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Aannemer staat nu met een enorme slijpschijf in m'n gevel te frezen![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 13:51 schreef -moppie- het volgende:
Het is echt 2 druppels water ons Fleurtje.
Ik ga vanavond pics posten.
Doe ze de groeten.quote:Op maandag 14 september 2009 13:59 schreef Inu het volgende:
* Inu gaat het UWV maar weer eens bellen
Ze lijken echt op elkaar hequote:Op maandag 14 september 2009 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
whehehe, zoek de verschillers
[ afbeelding ]
Die Lola is ook een scheetje zegquote:
Ze zeggen dat Fleur 3 weken ouder dan Lola is.quote:Op maandag 14 september 2009 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die Lola is ook een scheetje zeg
Stomme is dat die zwarte nu keigroot lijkt op die foto
Lola is heel klein. En drie weken jonger.quote:Op maandag 14 september 2009 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die Lola is ook een scheetje zeg
Stomme is dat die zwarte nu keigroot lijkt op die foto
misschien vreet Fleur al het eten wel voor d'r neus wegquote:Op maandag 14 september 2009 14:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze zeggen dat Fleur 3 weken ouder dan Lola is.
Nou, dan moet Lola toch nog wel even snel gaan groeien.
Ja, weet ik, maar Fleur is ook nog maar een ukkie, maar door dat contrast lijkt ze echt HUGEquote:Op maandag 14 september 2009 14:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Lola is heel klein. En drie weken jonger.
Nee, dat doet ze niet. Ze zitten meestal saampjes te knabbelen.quote:Op maandag 14 september 2009 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien vreet Fleur al het eten wel voor d'r neus weg
quote:Op maandag 14 september 2009 14:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, dat doet ze niet. Ze zitten meestal saampjes te knabbelen.
Had eerst in 1 bakje voer en in 't andere bakje water. Heb nu het voer maar in 2 bakjes gedaan want
ze slurpen toch het liefst uit de waterbak van de honden (mocht Lola daar in vallen zou ze goed kunnen verzuipen, soort van zwembad voor dr)
Ik had een behulpzamequote:Op maandag 14 september 2009 13:59 schreef Inu het volgende:
* Inu gaat het UWV maar weer eens bellen
quote:Op maandag 14 september 2009 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
laatste dan
[ afbeelding ]
Volgende keer neem ik een witte
we willen meer SQquote:Op maandag 14 september 2009 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
laatste dan
[ afbeelding ]
Volgende keer neem ik een witte
van een vriendin van me, tof beestquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 14:30 schreef ColtZ40 het volgende:
Daar sta je dan aan de andere kant van veldhoven onder een flat. Kut regen
nee, maar jij hebt cute babiesquote:Op maandag 14 september 2009 14:48 schreef gr8w8 het volgende:
Ik heb geen kat. Wel een liga in mijn la.
quote:Op maandag 14 september 2009 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
Die Britten kijken altijd zo suf uit hun ogen als kitten
[ afbeelding ]
Ik heb ook geen kat (meerquote:Op maandag 14 september 2009 14:48 schreef gr8w8 het volgende:
Ik heb geen kat. Wel een liga in mijn la.
Prachtige foto!quote:Op maandag 14 september 2009 15:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kat (meer) Wel hondjes
[ afbeelding ]
ik vergeef het je...je bent ook alweer 28quote:Op maandag 14 september 2009 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het duurde echt even voor ie viel
hij wil bij mij niet vallen.quote:Op maandag 14 september 2009 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het duurde echt even voor ie viel
quote:Op maandag 14 september 2009 15:11 schreef gr8w8 het volgende:
Ik heb zin in bier op het werk. Gewoon, maandagochtend, lekker origineel, hup.
Nog verder zoeken dan China, Lassiequote:Op maandag 14 september 2009 15:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hij wil bij mij niet vallen.
een kom rijst..... kittens, honden...
chinees?
rijst, Lassie, colliequote:Op maandag 14 september 2009 15:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hij wil bij mij niet vallen.
een kom rijst..... kittens, honden...
chinees?
ja maar..je eet ze opquote:Op maandag 14 september 2009 15:30 schreef -moppie- het volgende:
It's me in kittenproof kleren (lees vest van Colt)
hier moet een geweldige lolcat van te maken zijnquote:
Heerlijk idd, vooral die tv omdraai opmerkingquote:Op maandag 14 september 2009 15:37 schreef Inu het volgende:
Geweldig topicHet meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan.
Ik had het ook kunnen wetenquote:Op maandag 14 september 2009 15:59 schreef Inu het volgende:
[..]
De grote blonde hond is Sem en de kleine zwarte is Bob
Ja iddquote:Op maandag 14 september 2009 16:04 schreef febster het volgende:
[..]
Heerlijk idd, vooral die tv omdraai opmerking
Ik iig welquote:Op maandag 14 september 2009 16:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja iddmaar afwas laten staan en je droogrek net zolang laten staan totdat er weer nieuwe was op moet doet toch iedereen?
wat denk je zelf?quote:Op maandag 14 september 2009 16:28 schreef murphyjenkins het volgende:
hey ff vraag : mag je hier ook posten als je niet uit eindhoven komt ?
Zigge Zagge Zigge Zagge ..... ?quote:
Neequote:Op maandag 14 september 2009 16:28 schreef murphyjenkins het volgende:
ligt eraan. Je moet de coordinaten doorgeven van je woonplaats en dan wordt op de km nauwkeurig een berekening gemaakt door onze planners.quote:Op maandag 14 september 2009 16:28 schreef murphyjenkins het volgende:
Hellemond!quote:
hier in 040 mag jij niet postenquote:Op maandag 14 september 2009 16:36 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
hier in 038 heet het patat
wel tegen de frietchineesquote:Op maandag 14 september 2009 16:36 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
je zegt toch niet tegen de PATATboer : hey mag ik een frietje oorlog ?
nee, maar dat mag je sowieso niet meer bestellenquote:Op maandag 14 september 2009 16:36 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
patat speciaal dan .quote:Op maandag 14 september 2009 16:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, maar dat mag je sowieso niet meer bestellen
meldtquote:Op maandag 14 september 2009 16:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
ligt eraan. Je moet de coordinaten doorgeven van je woonplaats en dan wordt op de km nauwkeurig een berekening gemaakt door onze planners.
Als je te ver buiten het gecoordineerde gebied woont niet. Tenzij je contributie gaat betalen, dan mag het wel.
Waar woon je?
je hebt geen patatboeren maar frietkotten, failquote:Op maandag 14 september 2009 16:36 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
Frietquote:Op maandag 14 september 2009 16:40 schreef ArTiC het volgende:
nu heb ik zin in een frietje stoofvleesch
Je bakt toch geen patat in een frietpan?quote:Op maandag 14 september 2009 16:36 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
En datquote:Op maandag 14 september 2009 16:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je bakt toch geen patat in een frietpan?
naja, "hakken"....quote:Op maandag 14 september 2009 16:57 schreef amaranta het volgende:
lelli kelly heeft nu ook haklaarzen, dat is veel tragischer
http://www.lellikelly.it/ned/
filmpje rechtsboven
de dochters van jb dragen (of willen dragen) lelli kelly.quote:
ze zitten ook nog niet in groep zes gelukkigquote:Op maandag 14 september 2009 17:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
de dochters van jb dragen (of willen dragen) lelli kelly.
Maar vanaf groep 6 word je erom uitgelachen.
een echte ouderwetse inteelt friettentquote:Op maandag 14 september 2009 16:41 schreef amaranta het volgende:
en manders natuurlijk
familiebedrijf jaquote:Op maandag 14 september 2009 17:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
een echte ouderwetse inteelt friettent.
Met bochelman zeg je het al.quote:Op maandag 14 september 2009 17:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
familiebedrijf ja
Hoezo inteelt? Heeft die bochelman zjin dochter bezwangerd dan?
die dochter stond nie helemaal vooraan toen ze de looks uitdeelde.... ik weet nog goed dat ze achter mij stondquote:Op maandag 14 september 2009 18:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Met bochelman zeg je het al.
Die mensen zijn zo onknap. Dat kan alleen inteelt zijn.
Jong geleerd...quote:Op maandag 14 september 2009 18:56 schreef amaranta het volgende:
Eva hakt op de afstandsbediening.
Eva hakt TXT aan.
Eva zet hem op 894 sexjukebox...
Ik heb afgelopen week 2 keer friet gegeten en ben 2 ons afgevallen.quote:Op maandag 14 september 2009 17:16 schreef ArTiC het volgende:
FRIET FRIET FRIET FRIET FRIET![]()
afvallen afvallen afvallen
Heel TXT is heel erg 1992.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 19:31 schreef amaranta het volgende:
tis geen discussie, we zijn het hier unaniem overeens dat het friet is
Wauw! 3 jaar na dat je besloten had em te verkopen?quote:
jaquote:Op maandag 14 september 2009 20:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wauw! 3 jaar na dat je besloten had em te verkopen?.
Heb je er nog wel voor gekregen wat je in gedachten had?
ja, nu ga ik op vakantiequote:
Gerwenquote:
Naaijsquote:Op maandag 14 september 2009 20:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gerwen![]()
Nee...Ierland, Schotland of IJsland dus
Ik ben onschuldig.quote:Op maandag 14 september 2009 20:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Met dank aan die auto-sjoemelaar uit Veldhoven?
quote:Op maandag 14 september 2009 20:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Met dank aan die auto-sjoemelaar uit Veldhoven?
Nee, hij heeft wel zijn best gedaanquote:
Autoliefhebbers hebben een lease-auto en een hobby-unit...quote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij heeft toch een leaseauto?
Ik moet afwassen maar ik wil niet
Geen tijd voorquote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Autoliefhebbers hebben een lease-auto en een hobby-unit...
Ik fiets elke dag langs twee oude Volvo'squote:Op maandag 14 september 2009 20:59 schreef r8ality het volgende:
[..]
Autoliefhebbers hebben een lease-auto en een hobby-unit...
quote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef bleiblei het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_zesde_zintuig.html
ik schop iedere dag tegen een oude volvoquote:Op maandag 14 september 2009 21:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik fiets elke dag langs twee oude Volvo's
Wie noemt zn tv nou Volvo?quote:Op maandag 14 september 2009 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik schop iedere dag tegen een oude volvo
Doet je voet nu pijn?quote:Op maandag 14 september 2009 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik schop iedere dag tegen een oude volvo
Fulltime werken. Voor al uw levensvreugdequote:Op maandag 14 september 2009 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geen tijd voor![]()
Anders kwam er wel een EE8 of EE9
Nee...maar die Volvo rijd niet meer...RIPquote:
Niks van je leven makenquote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Fulltime werken. Voor al uw levensvreugde.
Maar hij heeft wel geld als ie straks niet meer werkt en tijd heeft voor klussenquote:Op maandag 14 september 2009 21:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Fulltime werken. Voor al uw levensvreugde.
Onmogelijkquote:Op maandag 14 september 2009 21:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee...maar die Volvo rijd niet meer...RIP
Niks aan je leven hebbenquote:
Ja, leuk als je 60 bentquote:Op maandag 14 september 2009 21:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel geld als ie straks niet meer werkt en tijd heeft voor klussen
mooie leeftijd om een klassieke Volvo te kopen lijkt mequote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mooie leeftijd om een klassieke Volvo te kopen lijkt me
Dat kun jij dan inderdaad omdat ik er dan inmiddels een paar rijdend gehouden heb. I.t.t. andere mensen die alleen maar konden werkenquote:Op maandag 14 september 2009 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mooie leeftijd om een klassieke Volvo te kopen lijkt me
Hebben ze onderhoud nodig dan? Ze zijn toch onverwoestbaar?quote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat kun jij dan inderdaad omdat ik er dan inmiddels een paar rijdend gehouden heb. I.t.t. andere mensen die alleen maar konden werken.
Oeh, die Brabo-serie?quote:Op maandag 14 september 2009 21:24 schreef r8ality het volgende:
New Kids on the Block-reclames op Comedy Central.
Ja, iedere auto heeft onderhoud nodig, behalve Volvo'squote:Op maandag 14 september 2009 21:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hebben ze onderhoud nodig dan? Ze zijn toch onverwoestbaar?
scheut rum erinquote:
toevallig he?quote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef r8ality het volgende:
Goh, toevallig ook weer online Artic?.
ik zeg niks...dan wordt r8 boosquote:
wel voor de bestuurders die weten waar mijn huis woontquote:
Steek hem in de fikquote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel voor de bestuurders die weten waar mijn huis woont
Er woonde toch niemand meer onder je?quote:Op maandag 14 september 2009 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wel voor de bestuurders die weten waar mijn huis woont
Nee, ik allemaal geld geven, laat ie zich oppakkenquote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Er woonde toch niemand meer onder je?
Oh, bedoelde het meer als dat het niets uitmaakt als je zn huis ramt, want er woont nu toch niemand meerquote:Op maandag 14 september 2009 22:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, ik allemaal geld geven, laat ie zich oppakken.
misschien volgende keer in euro's betalen ipv dollarsquote:Op maandag 14 september 2009 22:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, ik allemaal geld geven, laat ie zich oppakken.
Zimbabwaanse Dollarsquote:Op maandag 14 september 2009 22:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
misschien volgende keer in euro's betalen ipv dollars
ja...dat stak ie dus aan...een berg van die biljetten...omgerekend 5 euroquote:
Dan was het een flinke berg!quote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...dat stak ie dus aan...een berg van die biljetten...omgerekend 5 euro
Het is een ghost nuquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:16 schreef FUFR het volgende:
goedemorgen allemaal
Patrick Swayze is uitgedirtydanst
Hij begon toch al steeds meer op de GVR te lijkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:16 schreef FUFR het volgende:
goedemorgen allemaal
Patrick Swayze is uitgedirtydanst
vast wel, met dat geklei enzoquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:30 schreef -moppie- het volgende:
Dirty Dancing![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik Ghost ooit heb gezien
KPN is maar 23 zenders dacht ik...quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij begon toch al steeds meer op de GVR te lijken
Mn tv is afgeslotenToch maar eens kijken of ik KPN of Ziggo ga doen...
Nee, geen Digitenne, glasvezelquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:42 schreef bleiblei het volgende:
Met KPN heb je geen BBC.
(Naja, op BBC world oid. na dan)
Sheel duurquote:
Mn vader opperde ook al een UMTS abonnement, want dan zou mijn internet net zo snel zijn als bij hun thuis. Ja, daar irriteer ik me ook kapot aan het internetquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:51 schreef FUFR het volgende:
ik heb gisteren voor de grap naar online.nl gekeken, want goedkoper.
Ja, ze zijn goedkoper, ja je internots is dan nog maar de helft van de snelheid.
das een droogneuk kanaal, af en toe een lipje of een half stijve penies. meer zie je niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Zie het er idd niet bijstaan, wel Playboy kanaal
Ja klopt. Maar als je BBC kijkt en wil blijven kijken ben je gedwongen te blijven bij de oldskool kabelproviders (Ziggo/UPC).quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Zie het er idd niet bijstaan, wel Playboy kanaal
Jullie videorecorder?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:27 schreef -moppie- het volgende:
wat is dan dat kanaal waarbij ze bijna naar binnen filmen?
De zuid willemsvaart?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:27 schreef -moppie- het volgende:
wat is dan dat kanaal waarbij ze bijna naar binnen filmen?
Ik kijk regelmatig BBC ja, maar ik ga niet speciaal Ziggo nemen om maar BBC te hebben... Hun programma's die ik echt MOET zien kun je ook wel downloadenquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar als je BBC kijkt en wil blijven kijken ben je gedwongen te blijven bij de oldskool kabelproviders (Ziggo/UPC).
Heeft te maken met BBC die sinds een jaar of 5? geen licenties meer verkoopt aan tv-providers.
Gezien je opleiding dacht ik dat dat wel zwaar voor je zou wegen (of naja, leek me iig. handig om je er voor te waarschuwen).
Je had hem moeten laten klussen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Das beton ligt, bouwvakkers zijn naar huis en Colt ook
pics trouwensquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
dat is snel gedaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
issie thuis klaar dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je had hem moeten laten klussen.
Ohquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
Word net gebeld door uitzendbureau of ik morgen wil werken bij zo'n teambuilding bedrijf dat mensen op een creepy speurtocht stuurt door de stad. Moet ik een groepje achtervolgen en ze allemaal enge smsjes sturen en ze op het verkeerde been zetten. Ik denk dat ik mn werkgever al zou haten als ik het zelf moet doen, laat staan dat ik moet meewerken aan de speurtocht zelf
das alleen maar beterder als een ander die op eetquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ongeveer tot 09:45 zijn ze bezig geweest!
Ben wel weer wat vlaai kwijt
Nee, Amersfoort... Ik zou denk ik ook nog samen met die hele groep de weg kwijtrakenquote:
Alsof het niet opvalt als je mensen volgt..quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:57 schreef Inu het volgende:
Word net gebeld door uitzendbureau of ik morgen wil werken bij zo'n teambuilding bedrijf dat mensen op een creepy speurtocht stuurt door de stad. Moet ik een groepje achtervolgen en ze allemaal enge smsjes sturen en ze op het verkeerde been zetten. Ik denk dat ik mn werkgever al zou haten als ik het zelf moet doen, laat staan dat ik moet meewerken aan de speurtocht zelf
Grote kans idd dat ik ze kwijtraakquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
Alsof het niet opvalt als je mensen volgt..
1 dagquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, Amersfoort... Ik zou denk ik ook nog samen met die hele groep de weg kwijtraken
Maar hoelang moeten jullie nu wachten tot jullie verder kunnen in het huis?
bummertquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:01 schreef Inu het volgende:
Ok, Engeland is in elk geval een jaar uitgesteld
whehehequote:Op dinsdag 15 september 2009 11:14 schreef bleiblei het volgende:
Wanne luie bouwvakkers hebben wij gehuurd.
jammerquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:01 schreef Inu het volgende:
Ok, Engeland is in elk geval een jaar uitgesteld
Ik vind em echt heel storend.quote:Vanwege uw late aanmelding en het feit dat de cursus in Eindhoven geheel is volgeboekt, is dit de enigste optie. Mogelijk dat u de laatste herhaallessen gaat missen
Ik denk het wel ja...quote:
Ik niet, weer nat geworden...quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:35 schreef -moppie- het volgende:
Precies Inu, groot gelijk en geniet lekker van al de dingen die je nu kunt doen.![]()
Wie heeft overigens dit K** weer besteld?
Je hebt toch een Golf?quote:
Altijdquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
issie thuis klaar dan?
zoekt ie nog klusjes?
ik...past bij mijn stemmingquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:35 schreef -moppie- het volgende:
Precies Inu, groot gelijk en geniet lekker van al de dingen die je nu kunt doen.![]()
Wie heeft overigens dit K** weer besteld?
Scooterpetjequote:Op dinsdag 15 september 2009 11:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
TweeWas op de scooter.[ afbeelding ]
Als je naar de lucht had gekeken dan had je kunnen weten dat het niet droog zou blijvenquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
TweeWas op de scooter.[ afbeelding ]
Indrukwekkend om te zien, de slurf is denk wel 20 a 25 meter lang. En ik heb taart gekregen, dus ja.quote:
Das waar. Heb trouwens net Bridgestone Hoop Bo2 gevonden en besteld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als je naar de lucht had gekeken dan had je kunnen weten dat het niet droog zou blijven
Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:52 schreef r8ality het volgende:
Heerlijk, huren. Muur kapot, volgende week dinsdag stucadoor
.
de spoorbaan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:53 schreef Inu het volgende:
Ik word voorgesteld bij een baan in Den Haag
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:53 schreef Inu het volgende:Ik word voorgesteld bij een baan in Den Haag
das een achterband of niet?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Das waar. Heb trouwens net Bridgestone Hoop Bo2 gevonden en besteld.
quote:
Rechtstreekse verbinding van 45 min ofzo, valt meequote:Op dinsdag 15 september 2009 11:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
Utrecht --> Den Haag is niet zo fijn!?
De muur in mijn slaapkamer waar de verwarming tegenaan hing was al lelijk. Nu hebben ze echter die nieuwe radiator opgehangen en nu zit er een dikke scheur en een aantal gaten. Kunnen ze meteen heel de muur doen, dan heb ik naast het raam ook weer een fatsoenlijk stuk muurquote:
Hendigquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:00 schreef r8ality het volgende:
[..]
De muur in mijn slaapkamer waar de verwarming tegenaan hing was al lelijk. Nu hebben ze echter die nieuwe radiator opgehangen en nu zit er een dikke scheur en een aantal gaten. Kunnen ze meteen heel de muur doen, dan heb ik naast het raam ook weer een fatsoenlijk stuk muur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |