kraamvisitequote:Op maandag 14 september 2009 12:58 schreef -moppie- het volgende:
Oma komt straks bij ons op bezoek... niet voor ons maar om naar de poesjes te kijken
Zo erg hebben wij het nog niet gehadquote:
Teuntjequote:Op maandag 14 september 2009 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kraamvisite
Ben ik vrijdag ook even geweest bij de buren, die hebben ook een babypoes genaamd Teuntje![]()
da's vaak hoor, komt door de kou die ineens op de bips komt. Daardoor moeten ze instant poepen en plassenquote:Op maandag 14 september 2009 13:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo erg hebben wij het nog niet gehadDie van ons wacht tot de luier uit gedaan wordt en begint dan te persen. Wel handig want blijkbaar houdt zij niet van een vieze luier.
Elke keer als ik langs het huis loop doe ik ook even poes zoekenquote:
Ze zijn zo leuk, hoe oud is Teuntjequote:Op maandag 14 september 2009 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Elke keer als ik langs het huis loop doe ik ook even poes zoeken
Vanmorgen lag ze als een balletje op de bank te slapen
14 weeks, van het asielquote:Op maandag 14 september 2009 13:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze zijn zo leuk, hoe oud is Teuntje
Eigenwijs ding dus... pics?quote:Op maandag 14 september 2009 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
14 weeks, van het asiel
't Is een heel ondernemend ding, helemaal geen schrik van mijn enigszins gestoorde buurmeisje van drie, loopt brutaal rond en mauwt lekker veel
Zwarte poezen fotograferen idd kutquote:Op maandag 14 september 2009 13:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Eigenwijs ding dus... pics?
Ik zal onze baby's ook weer es spammen.
Fleur is trouwens weinig fotogeniek of misschien komt het omdat ze zo zwart is
zelfs overdag moet je de flitser gebruiken anders is t helemaal niks.quote:Op maandag 14 september 2009 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zwarte poezen fotograferen idd kut
of je mot ze ff in de tuin zetten:quote:Op maandag 14 september 2009 13:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zelfs overdag moet je de flitser gebruiken anders is t helemaal niks.
ik kan niet wachtenquote:Op maandag 14 september 2009 13:51 schreef -moppie- het volgende:
Het is echt 2 druppels water ons Fleurtje.
Ik ga vanavond pics posten.
Genoeg van die trotse papa's en mama'squote:Op maandag 14 september 2009 13:52 schreef Inu het volgende:
Wie denkt er nou als je zo´n luier ziet, laat ik daar even een foto van maken
Net maar even mn VVV-bonnen uitgegeven aan hele nuttige frutseltjes die je normaal nooit koopt
pas op he....quote:Op maandag 14 september 2009 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Aannemer staat nu met een enorme slijpschijf in m'n gevel te frezen![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 13:51 schreef -moppie- het volgende:
Het is echt 2 druppels water ons Fleurtje.
Ik ga vanavond pics posten.
Doe ze de groeten.quote:Op maandag 14 september 2009 13:59 schreef Inu het volgende:
* Inu gaat het UWV maar weer eens bellen
Ze lijken echt op elkaar hequote:Op maandag 14 september 2009 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
whehehe, zoek de verschillers
[ afbeelding ]
Die Lola is ook een scheetje zegquote:
Ze zeggen dat Fleur 3 weken ouder dan Lola is.quote:Op maandag 14 september 2009 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die Lola is ook een scheetje zeg
Stomme is dat die zwarte nu keigroot lijkt op die foto
Lola is heel klein. En drie weken jonger.quote:Op maandag 14 september 2009 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die Lola is ook een scheetje zeg
Stomme is dat die zwarte nu keigroot lijkt op die foto
misschien vreet Fleur al het eten wel voor d'r neus wegquote:Op maandag 14 september 2009 14:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze zeggen dat Fleur 3 weken ouder dan Lola is.
Nou, dan moet Lola toch nog wel even snel gaan groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |