Ah. Ik kom tegenwoordig niet veel meer in de prinse. Vroeger gingen we daar nog wel eens blowen om daarna FIFA helemaal kapot te spelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Aan het water of op de heuvel bij die parkeerplaats zegmaar.
Bij al die andere stoney-maloneys dusquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Aan het water of op de heuvel bij die parkeerplaats zegmaar.
Komt omdat ik er weer ben.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:05 schreef neen het volgende:
De avond gaat het topic wel rap trouwens
Mwoah, dichtbij, dichtbij, 't is toch al snel zo'n 5 minuten lopen hoor!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jumbo is best goedkoop inderdaadJij woont er ook vlak bij toch?
Ik woon ook op 5 minuten lopen van de AH Emmakade. Maar als ik kratten bier haal doe ik dat met de autoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:07 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Mwoah, dichtbij, dichtbij, 't is toch al snel zo'n 5 minuten lopen hoor!
Gewoon achter op de fiets.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik woon ook op 5 minuten lopen van de AH Emmakade. Maar als ik kratten bier haal doe ik dat met de auto![]()
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:08 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Zal ik dan ook nog maar even helpen om die 18 neer te zetten.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:10 schreef Ensaf het volgende:
Straks wil iedereen 'm tegelijk openen.
"Liwwadden #18 - Halve liter bier!"
Of ander suggesties?
Ik vraag een kameraad mee te lopen. Dan mag 'ie 'm dragen in ruil voor een biertje.quote:
Ik kom er tegenwoordig ook niet zoveel meer, maar dat komt meer door het weer. :pquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ah. Ik kom tegenwoordig niet veel meer in de prinse. Vroeger gingen we daar nog wel eens blowen om daarna FIFA helemaal kapot te spelen.
Simpelweg omdat binnen blowen gewoon niet kan, dan heeft iedereen er last van.
Ik blow niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij al die andere stoney-maloneys dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |