Heb jij in mijn broek gegrepen danquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zn harde piemel is ineens spontaan voorbij iig
Ik vind ;t wel tof dat ze daar weg zijn, het is bij mijn ex om de hoek, en ik pit daar vrij vaak.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:41 schreef Ensaf het volgende:
Wanneer gaat Paddy's nu eigenlijk weer open?
Doodzonde dat ze bij het Gouverneursplein vertrokken zijn.
Al schijnt Baukje van de huur van de nieuwe cafeuitbater wel met pensioen te kunnen gaan.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan dat Rooney geneuzel niet in het cambuur topic trouwens?
Ik wil nog wel met je daten hoor. ;pquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
[..]
![]()
Ik ken geen andere Rooney
Kan toch niet sukkeltje! Dan krijg ik ruzie met de gangster van Friesland.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil nog wel met je daten hoor. ;p
Lex? Moet je me wat vertellen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb jij in mijn broek gegrepen dan?
trioquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan toch niet sukkeltje! Dan krijg ik ruzie met de gangster van Friesland.
Komt die bij Cambuur voetballen dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan dat Rooney geneuzel niet in het cambuur topic trouwens?
Hoezo?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan toch niet sukkeltje! Dan krijg ik ruzie met de gangster van Friesland.
Is het uit nu?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lex? Moet je me wat vertellen?
Kleine hoogstraat toevallig?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind ;t wel tof dat ze daar weg zijn, het is bij mijn ex om de hoek, en ik pit daar vrij vaak.
Ja.quote:
Verdomme.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef Edwinuss het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 8 oktober 2009 19:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
trio
[/quote Ik sla deze keer even over
Hij is bang dat ie ruzie krijgt met DW, die wil namelijk met heel veel wel watquote:
Geen idee hoe die straat heet.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tot 5 minuten geleden wel ja![]()
[..]
KUT!
[..]
Ben ik.
Oude paddy's zat bij Eewal en Kleine Hoogstraat idd...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee hoe die straat heet.
Leugenaar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hij is bang dat ie ruzie krijgt met DW, die wil namelijk met heel veel wel wat
Ja, hier is het ook nog druk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:54 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Oude paddy's zat bij Eewal en Kleine Hoogstraat idd...
* uit het raam kijkt *
Nog redelijk druk in het centrum trouwens.
Oh dat mocht Alex niet wetenquote:
Geen kut meer dus.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tot 5 minuten geleden wel ja![]()
[..]
KUT!
[..]
Ben ik.
Nieuwe paddy;s.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:54 schreef DaCybrSrfr het volgende:
[..]
Oude paddy's zat bij Eewal en Kleine Hoogstraat idd...
* uit het raam kijkt *
Nog redelijk druk in het centrum trouwens.
Tweebaksmarkt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:43 schreef neen het volgende:
Paddy's is al open meen ik... waar de purple/zen eerst zat.
Gelukkig is de winkel onder mijn kamer om 5 uur dicht, kan ik tenminste een beetje muziek aan hebben.quote:
Juist, dat las ik laatst ook al in de krant, of huis aan huis.quote:
En ik iedereen maar afwijzen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Idd, heel veel willen wat met jou, das wat anders.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:59 schreef neen het volgende:
Alleen om bier te halen als ik naar de prinsetuin ga
Bijna altijd... is het dichtst bij mijn huisje op Over de Kelders.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:59 schreef Edwinuss het volgende:
Wie gaat er wel eens naar de Super De Boer vlak bij de voorstreek?
M'n zusje werkt erquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:59 schreef Edwinuss het volgende:
Ook niet.quote:
Alleen om wijn te halen als ik naar de prinsentuin ga.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:59 schreef Edwinuss het volgende:
Waar lig je dan meestal in de prinsequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook niet.
[..]
Alleen om wijn te halen als ik naar de prinsentuin ga.
Aan het water of op de heuvel bij die parkeerplaats zegmaar.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waar lig je dan meestal in de prinse?
Jumbo is best goedkoop inderdaadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:02 schreef Ensaf het volgende:
Kwam vroeger nog wel eens bij de Super de Boer omdat het mooi op de route naar het centrum ligt.
Ga liever naar de Jumbo of AH.
De Boer is zo duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |