abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72765287
hmm ergens jammer dat het dan nog niet begonnen is voor je Stiemie maar aan de andere kant idd fijn dat je niet hals-over-kop nu van alles moet gaan regelen enzo.
En hey, toch mooi 1 cm kado!

Mefke hier werd ook geen ctg of eerdere afspraak gemaakt verder. Ik had met 39.6 een afspraak en daarna met 40.6 weer. En pas bij die 40.6 begon mijn vk over inwendig onderzoek en strippen enzo, voor mij hoefde dat toen niet zo.
En ook pas bij die 40.6 controle is gesproken over een controle met 41.3 in het ziekenhuis en inleiden met 42 weken enzo.
Succes nog met het uitzitten van de aller-aller-laatste loodjes. Alle llm's trouwens. Jullie zijn er bijna!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72765312
1cm is altijd fijn Stiemie! En dat gratis en voor niks! Jammer dat het niet je vliezen zijn, maar je hebt nu iig niet die onzekerheid... En nu naar de notaris

En Davinia, het voelt als spierpijn en zo voelen weeen vast niet, dus ik zal wel rare beweging hebben gemaakt, ongemerkt
Lotte!
Noah!
pi_72765716
Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter, alweer een centimeter!
Go on Stiemie!! HEt duurt echt niet lang meer!
pi_72765731
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:25 schreef mefke79 het volgende:
Xenia, hopelijk blijft ze nog effe zitten (dat wil je zelf toch graag?).
Stiemie, groot gelijk dat je wel je vk gebeld hebt of het nou gebroken vliezen zijn of niet, die geruststelling alleen al.
Takkembah, rommelige waarden, wat moet je daar nou mee? Dat ze effe duidelijk zijn, das veel handiger.
Ymme, kan je kijken of de maxicosi past. En je kinderwagen alleen in elkaar zetten, ik kreeg het niet voor elkaar. (en had jij niet dezelfde als ik?)
Karin, geniet van je kraamtijd!
DJRandal , je zou natuurlijk ook nog gewoon kunnen gaan solliciteren voor die anderhalve maand. Wie weet kom je nog gewoon aan een leuke baan. En tuurlijk mag je verdrietig en boos zijn, kom op zeg. Dat zal je baas toch ook snappen.
Freecell, nog rustiger aan doen...hoe ga je dat dan doen?

Enne slijmprop, komt dat echt in propjes? Of lijkt het op gewone afscheiding? Volgens mij heb ik em nog dan, kan me geen propjes heugen (en ja, ik ben wat dat betreft ook een echte broekgluurder).
Net terug van de vk. Zoals voorspeld afgevallen, wel bijna niks, dus was het geen probleem. De harde buiken komen echt van het kindje zelf. Hij ligt goed ingedaald, maar mijn buik is nogal lang, dus hij zet af en toe zijn kontje wat af tegen de bovenkant van mijn baarmoeder en daar reageert de baarmoeder dus op. Volgende week donderdag (dan 41 weken) weer terug. Maar...ik hoop het niet te halen, voel me niet helemaal top vandaag, wat last van buik en rug en ik hoop dat dit voorwerk dan maar eens doorzet....
Ja hoor. Het is de maxicose mura, 4 wielen en hij staat nu naast de bank, in elkaar
Zo leuk... Maar van de week gaat hij toch echt naar boven tot DE dag.

Alleen is er een foutje gemaakt met de bak. Deze die hier nu thuis is, is zwart met grijs. Maar we hebben bruin besteld. Net zoals de tas, en de wandelwagen Over 7 weken komt deze alsnog en mag deze via de tnt weer terug.

Ook moet de parasol nog komen en de familie-fix voor de autostoel...

Maar ben zo happy nu... Word steeds echter zo
  dinsdag 15 september 2009 @ 14:58:48 #280
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_72766847
Heb nog niks bijgelezen... maar even verslagje... dan Luna van school halen en dan kom ik bijlezen...

Hier eindelijk terug van gyn... na 1u30 wachten waren we eindelijk aan de beurt... in totaal nu vanaf startgewicht gerekend 1kg600 erbij... Dan heeft hij naar hartje geluisterd, gevraagd naar bewegingsactiviteit.. en even gekeken hoe het er vanbinnen aan toe gaat... heb dus al 2 cm opening, kopje zit laag in bekken.. en was ook al wat verweekt daarbinnen.. Hij zei meteen als het nu in gang zou schieten.. dus als ik weeën zou krijgen dat ze het niet gaan tegenhouden.. omdat alles toch goed gaat... Daarna nog even bloed moeten laten prikken...

Dus eigenlijk zijn we wéér goedgekeurd.. maar kreeg toch de kriebels toen hij dat laatste zei... baby mag voorlopig nog even blijven zitten... want er is nog niks klaar...
pi_72767134
Oh Luna, dat klinkt ook al best spannend... zou toch wat zijn om nu al te beginnen.
pi_72767173
Luna, dat is wel spannend ja. 2 cm al.
Maar ik kan me wel voorstellen hoor, dat je liever hebt dat het nog even blijft zitten.
  dinsdag 15 september 2009 @ 15:17:19 #283
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_72767472
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:23 schreef ymme het volgende:

[..]

Ja hoor. Het is de maxicose mura, 4 wielen en hij staat nu naast de bank, in elkaar
Zo leuk... Maar van de week gaat hij toch echt naar boven tot DE dag.

Alleen is er een foutje gemaakt met de bak. Deze die hier nu thuis is, is zwart met grijs. Maar we hebben bruin besteld. Net zoals de tas, en de wandelwagen Over 7 weken komt deze alsnog en mag deze via de tnt weer terug.

Ook moet de parasol nog komen en de familie-fix voor de autostoel...

Maar ben zo happy nu... Word steeds echter zo
Nou, zoals ik al zei, laat eens zien dan, die happiness van jou?? Fotooooooo!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_72767642
Wat een $%@#$ DJRandall, dat is echt rot *knuffel*
Karin wat fijn dat het zo goed gaat
Owh Takkembah, dat is niet leuk, hopelijk is het niets, ze komen aan een gemiddelde door grote en kleine kindjes
Oeh Xenia de slijmprop verloren, spannend hoor! En Stiemie al 1 cm en Lunastar al 2 cm
Jeej volgens mij komt er binnenkort een geboortegolf!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72768237
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Nou, zoals ik al zei, laat eens zien dan, die happiness van jou?? Fotooooooo!!
Einde deze week (als ik eraan denk) zal ik eens een foto plaatsen.
Maar heeft de camera mee.
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:12:17 #286
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_72769304
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 15:41 schreef ymme het volgende:

[..]

Einde deze week (als ik eraan denk) zal ik eens een foto plaatsen.
Maar heeft de camera mee.
Ja leuk, een stralende a.s. mama naast een kinderwagen en Maxi-Cosi!! En anders help ik je wel herinneren hoor.

Ik word altijd wel blij van foto's van a.s. mama's en de door hen vergaarde en onontbeerlijke babyspullenverzameling.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_72769628
jeeeeujjj verse beebs op komst!!

@Luna 2 cm al! spannend joh!! succes!
@Stiemie; succes meid! ook al begonnen!!
dat wordt F5en vanavond!!

@Xenia; slijmprop verloren! das ook al een begin!!

voor jullie allemaal

Voor DjRandall een dikke knuffel! wat ontzettend vervelend en inderdaad; juist nu

@Ymme; tof dat je kinderwagen er al is!! en wat leuk dat je er zo blij mee bent!
wanneer heb jij trouwens je 20 weken echo??

ow en tip voor de dames hier; bij etos is Zwitsal nu 2 halen, 1 betalen... ook de mamaproducten
*is nu in het bezit van 2 tubes buikbalsem en 2 tubes bodygel *
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72769719
Xenia, spannend hoor... zo zonder slijmprop
Stiemie, 1 cm kado dan komt de kleine vast snel....
Lunastar al 2 cm

DjRandal jeetje wat een k#t nieuws Huilen mag gerust... dat lucht vaak wel een beetje op. Sterkte meis!

Hier al een heel eind opgeschoten, mn huiskamer is stofvrij. En ik heb de eerste was met hydrofiel luiers gedraaid Nu maar ff een uurtje rusten op de bank al ben ik daar niet goed in... er is namelijk nog veel meer te doen
pi_72769892
Zo stiemie al een centimeter, lunastar zelfs al 2...jullie gaan voor mij, dat moet wel bijna! Alhoewel het hier niet rustig is, al vanaf gisteravond eigenlijk. Maar ja, met rugpijn en last van een ongesteldheidsgevoel maar geen krampen, krijg je vast geen baby. (en linda, van spierpijn ook niet, lijkt me) Dus dan mogen jullie eerst, goed! Dan gaan Linda en ik gewoon voor onze uitgerekende datum ofzo.
Huup, ik heb vorige week al even gevraagd hoe het zat met overtijd lopen. En inderdaad, bij 41 weken maken ze hier ook een afspraak voor je in het ziekenhuis (op 41w6 dan....). Tis niet dat ik het zo beu ben, maar het was meer voor mezelf om een soort van einddatum te hebben. Geeft me ook veel rust.
Ymme, dat je dat ding alleen in elkaar gekregen hebt, respect. Ik heb wel geholpen, maar manlief heeft het zware werk gedaan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72771037
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 16:28 schreef mefke79 het volgende:

Ymme, dat je dat ding alleen in elkaar gekregen hebt, respect. Ik heb wel geholpen, maar manlief heeft het zware werk gedaan.
Het was alleen een kwestie van de wielen erin drukken. Uitklappen, adaptor plaatsen en klaar...
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:09:44 #291
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_72771385
nou dames ik hoop toch nog even te wachten... en na wat herinneringen boven gehaald te hebben weet ik dat ik bij Luna ook al paar cm opening had rond deze tijd... dus ik ga wat meer moeten rusten (zo goed als kan) en dan hoop ik toch dat baby nog enkele weken blijft zitten... voel me echt nog niet klaar... en er zijn nog genoeg dames voor mij....

nu eventjes bijlezen...

maar zag nog iemand met opening... stiemie hopelijk voor jouw wel het begin
pi_72771677
Jee Lunastar al 2 centimeter, maar dat is wel erg vroeg... Misschien maar rustig aan doen dan de komende tijd.

Zo hier weer terug van de notaris. Heel handig gedaan, maarnietheus... Ik kwam daar aan om te machtigen zodat ik donderdag niet mee hoef. Vraagt de notaris waar mijn partner is. Dus ik nog zo: ja die hoefde toch niet mee? Zegt ie: ja maar als u donderdag gaat bevallen, dan is uw partner daar toch ook bij? Oja da's waar ook Dus mijn vriend gaat morgenochtend ook maar even langs voor de zekerheid, tenzij de baby vannacht komt dan wordt het toch donderdag...
pi_72771889
Om nog even antwoord te geven op de 20 weken echo. Deze hebben wij 30 september om 12.00 uur
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:25:26 #294
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72771954
Luna, wooww, twee cm. ook al? Woah! Dat maakt de kans op een vers beebje binnen afzienbare tijd wel groter! Maarehm, omdat jij er ook nog niet zo klaar voor bent: even wachten dus nog maar En Mefke, jij ook een voor het gerommel, het zal vast íets doen toch?

Hiero is mijn tukje nogal uitgelopen en is mijn rust uiteindelijk, letterlijk én figuurlijk, verstoord door een pakjes-meneer.. Eén keer raden wat voor doos ik net onder een hele berg spullen in de kast heb staan begraven? Zouden ze die startrek-transporter al aan het testdraaien zijn voor als ik straks aan de beurt ben?

En ik heb echt zó geen zin in yoga vanavond, ik heb echt veel last vandaag en ik ben zo moe de hele tijd, ik wil eigenlijk alleen maar liggen en slapen.. Maar omdat het zo'n pakket lessen is van 12 of 13 ofzo is het beter om wel te gaan Ik doe wel gewoon voor spek en bonen mee.. Er vroeg trouwens nog iemand of mijn genachtbraak komt door de au? Ik denk dat het er wel mee te maken heeft inderdaad. Ik wordt dus ergens tussen 4 en 5 wakker en dan ben ik helemaal stijf en lig ik ook nog hetzelfde als toen ik in slaap viel. Logisch, want omdraaien is echt een doffe ellende, dan springt het er altijd weer in en lukt het niet meer. Als ik dan ook nog moet plassen is het feest compleet, want dan zak ik er ook lekker doorheen enzo Anderszijds ben ik nu wel blij dat ik halve dagen werk, ik kan vaan in de middag de rust nemen die ik 's-nachts mis. Respect voor degenen die het zonder doen hoor!

Heb vorige week trouwens zitten tellen (het is echt héél erg hoor), en ik hoef nu nog maar 19 dagen te werken! Ik ben echt zó vreselijk aan het aftellen, ik zou bijna een adventkalender aanschaffen ofzo 20 oktober is mijn laatste werkdag, 23 oktober mijn eerste échte verlofdag (ik werk niet op woensdag en heb mezelf de donderdag vrij gepermitteerd)

Ymme, leuk dat je spulletjes er zijn trouwens! Net echt dan he? Ik vond de kinderwagen echt sulk leuk speelgoed, niet te geloven dat je dat strakjes echt bloedserieus in gebruik gaat nemen!

Martine, lekker bezig jij! Ik vind de babywasjes echt nog een beetje een ver van mijn bedshow, maar het klinkt altijd zo blij als mensen vertellen dat ze daarmee bezig zijn Heb je wel je rust kunnen pakken?

Stiemie, woops, daar sta je dan met je goede gedrag. Hmz. Nouja, het komt vast goed, toch?
3!
  dinsdag 15 september 2009 @ 17:39:38 #295
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72772423
Luna al op 2 cm, spannend zeg!!! Stiemie ook al begonnen

Hier net terug uit het ziekenhuis. Bloeddruk was voor mijn doen verhoogd, maar wel binnen de toegestane hoeveelheid. CTG etc was verder goed. Verder geen eiwitten meer in mijn urine en onze frummel is gewoon een mini-mens; ze verwachten nu dat ze met 40 weken 2800 gram zal zijn.
Ik moet rustig aan doen en bij verminderde activiteit weer terug.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_72772586
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:25 schreef Incantrix het volgende:
En ik heb echt zó geen zin in yoga vanavond, ik heb echt veel last vandaag en ik ben zo moe de hele tijd, ik wil eigenlijk alleen maar liggen en slapen.. Maar omdat het zo'n pakket lessen is van 12 of 13 ofzo is het beter om wel te gaan Ik doe wel gewoon voor spek en bonen mee..

Heb vorige week trouwens zitten tellen (het is echt héél erg hoor), en ik hoef nu nog maar 19 dagen te werken! Ik ben echt zó vreselijk aan het aftellen, ik zou bijna een adventkalender aanschaffen ofzo 20 oktober is mijn laatste werkdag, 23 oktober mijn eerste échte verlofdag (ik werk niet op woensdag en heb mezelf de donderdag vrij gepermitteerd)
Ik zal aan je denken vanavond, ik heb ook weer gym!
En ik ben ook zo erg met aftellen qua werk, deze week nog lekker vakantie en daarna nog 4 weken werken (exact hoeveel dagen zal ik eens gaan tellen haha) en verlof begint in het weekend van 17/18 okt.
19 dienstjes jij nog maar, dat is echt weinig, heeeerlijk hoor!

Ah jammer Stiemie, maar toch wel mooi 1 cm kado!

Luna, wow al 2 cm, ben heel erg benieuwd of je baby inderdaad veel vroeger komt

Ymme, je klinkt helemaal hyperdepieper blij met al je spulletjes, leuk hoor! Gek te bedenken dat er over een aantal maandjes echt een kindje in zal liggen he?

Martine ooh babywasjes draaien lijkt me echt al dat ieniemini spul weer even bekijken enzo
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72772806
Ik heb geprobeerd het een en ander bij te lezen, maar 't wil niet echt lukken. Ik ben zoooo moe vandaag. Heb vandaag in een fotostudio buikfoto's laten maken, maar daarna was ik echt helemaal kapot. Twee uur liggen slapen op de bank en nu voel ik me nog als een dweil.

En ik snap het niet. Heb gewoon goed geslapen vannacht... nou ja..

Maar ik wil iedereen gewoon even een dikke geven en veel succes wensen. Morgen ben ik vast weer helemaal fris en dan kom ik jullie weer uitgebreid lastigvallen.
pi_72773459
Ymme, dan weet ik het alweer...ik heb geprobeerd de wagenbakspanners goed te krijgen, maar dat hoef jij nog niet te proberen want je bak was nog niet goed, toch? Dat klusje mag je dan aan manlief overlaten...
Sorbo, succes met slapen!
Incantrix, vervelend dat je wakker wordt, ik herken het wel, maar ik slaap daarna zo weer in.
Takkembah, gelukkig valt het mee.

Hier verder geen veranderingen. Ja het zeurt, maar niet meer dan dat. Dus het zal wel weer overgaan ofzo.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72773503
Deze bak is inderdaad niet goed. Maar mogen hem gewoon houden totdat de andere er is.
Heb dus wel geprobeert hoe het werkt, en ook de wagenspanners is mij gelukt Gewoon eigenwijs doorzetten.
pi_72773599
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 17:18 schreef Stiemie het volgende:
Jee Lunastar al 2 centimeter, maar dat is wel erg vroeg... Misschien maar rustig aan doen dan de komende tijd.

Zo hier weer terug van de notaris. Heel handig gedaan, maarnietheus... Ik kwam daar aan om te machtigen zodat ik donderdag niet mee hoef. Vraagt de notaris waar mijn partner is. Dus ik nog zo: ja die hoefde toch niet mee? Zegt ie: ja maar als u donderdag gaat bevallen, dan is uw partner daar toch ook bij? Oja da's waar ook Dus mijn vriend gaat morgenochtend ook maar even langs voor de zekerheid, tenzij de baby vannacht komt dan wordt het toch donderdag...
oplettende notaris. WIj met zn allen waren er ook niet opgekomen dat je vriend natuurlijk ook bij de bevalling is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')