Ja hoor. Het is de maxicose mura, 4 wielen en hij staat nu naast de bank, in elkaarquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:25 schreef mefke79 het volgende:
Xenia, hopelijk blijft ze nog effe zitten (dat wil je zelf toch graag?).
Stiemie, groot gelijk dat je wel je vk gebeld hebt of het nou gebroken vliezen zijn of niet, die geruststelling alleen al.
Takkembah, rommelige waarden, wat moet je daar nou mee? Dat ze effe duidelijk zijn, das veel handiger.
Ymme, kan je kijken of de maxicosi past. En je kinderwagen alleen in elkaar zetten, ik kreeg het niet voor elkaar. (en had jij niet dezelfde als ik?)
Karin, geniet van je kraamtijd!
DJRandal, je zou natuurlijk ook nog gewoon kunnen gaan solliciteren voor die anderhalve maand. Wie weet kom je nog gewoon aan een leuke baan. En tuurlijk mag je verdrietig en boos zijn, kom op zeg. Dat zal je baas toch ook snappen.
Freecell, nog rustiger aan doen...hoe ga je dat dan doen?
Enne slijmprop, komt dat echt in propjes? Of lijkt het op gewone afscheiding? Volgens mij heb ik em nog dan, kan me geen propjes heugen (en ja, ik ben wat dat betreft ook een echte broekgluurder).
Net terug van de vk. Zoals voorspeld afgevallen, wel bijna niks, dus was het geen probleem. De harde buiken komen echt van het kindje zelf. Hij ligt goed ingedaald, maar mijn buik is nogal lang, dus hij zet af en toe zijn kontje wat af tegen de bovenkant van mijn baarmoeder en daar reageert de baarmoeder dus op. Volgende week donderdag (dan 41 weken) weer terug. Maar...ik hoop het niet te halen, voel me niet helemaal top vandaag, wat last van buik en rug en ik hoop dat dit voorwerk dan maar eens doorzet....
Nou, zoals ik al zei, laat eens zien dan, die happiness van jou?? Fotooooooo!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:23 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja hoor. Het is de maxicose mura, 4 wielen en hij staat nu naast de bank, in elkaar![]()
Zo leuk... Maar van de week gaat hij toch echt naar boven tot DE dag.
Alleen is er een foutje gemaakt met de bak. Deze die hier nu thuis is, is zwart met grijs. Maar we hebben bruin besteld. Net zoals de tas, en de wandelwagenOver 7 weken komt deze alsnog en mag deze via de tnt weer terug.
Ook moet de parasol nog komen en de familie-fix voor de autostoel...
Maar ben zo happy nu... Word steeds echter zo![]()
Einde deze week (als ik eraan denk) zal ik eens een foto plaatsen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou, zoals ik al zei, laat eens zien dan, die happiness van jou?? Fotooooooo!!
Ja leuk, een stralende a.s. mama naast een kinderwagen en Maxi-Cosi!! En anders help ik je wel herinneren hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:41 schreef ymme het volgende:
[..]
Einde deze week (als ik eraan denk) zal ik eens een foto plaatsen.
Maarheeft de camera mee.
Het was alleen een kwestie van de wielen erin drukken. Uitklappen, adaptor plaatsen en klaar...quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:28 schreef mefke79 het volgende:
Ymme, dat je dat ding alleen in elkaar gekregen hebt, respect. Ik heb wel geholpen, maar manlief heeft het zware werk gedaan.
Ik zal aan je denken vanavond, ik heb ook weer gym!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:25 schreef Incantrix het volgende:
En ik heb echt zó geen zin in yoga vanavond, ik heb echt veel last vandaag en ik ben zo moe de hele tijd, ik wil eigenlijk alleen maar liggen en slapen.. Maar omdat het zo'n pakket lessen is van 12 of 13 ofzo is het beter om wel te gaanIk doe wel gewoon voor spek en bonen mee..
Heb vorige week trouwens zitten tellen (het is echt héél erg hoor), en ik hoef nu nog maar 19 dagen te werken!Ik ben echt zó vreselijk aan het aftellen, ik zou bijna een adventkalender aanschaffen ofzo
20 oktober is mijn laatste werkdag, 23 oktober mijn eerste échte verlofdag (ik werk niet op woensdag en heb mezelf de donderdag vrij gepermitteerd)
oplettende notaris. WIj met zn allen waren er ook niet opgekomen dat je vriend natuurlijk ook bij de bevalling isquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:18 schreef Stiemie het volgende:
Jee Lunastar al 2 centimeter, maar dat is wel erg vroeg... Misschien maar rustig aan doen dan de komende tijd.
Zo hier weer terug van de notaris. Heel handig gedaan, maarnietheus... Ik kwam daar aan om te machtigen zodat ik donderdag niet mee hoef. Vraagt de notaris waar mijn partner is. Dus ik nog zo: ja die hoefde toch niet mee? Zegt ie: ja maar als u donderdag gaat bevallen, dan is uw partner daar toch ook bij? Oja da's waar ook![]()
![]()
Dus mijn vriend gaat morgenochtend ook maar even langs voor de zekerheid, tenzij de baby vannacht komt dan wordt het toch donderdag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |