Geef toe... je bent niet eens verbaasd over de uitslagquote:Op maandag 14 september 2009 15:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
U scoort 61 op verborgen narcisme
Een score tussen 11 en 44 geldt als laag; tussen 45 en 77 geldt als hoog.
U scoort 72 op openlijk narcisme
Een score tussen 12 en 48 geldt als laag; tussen 49 en 84 geldt als hoog.
Mjah, ik weet van mezelf dat ik aandacht nodig heb. Maar ja, er is ook niet echt een gedegen basis voor die test, en 23 vragen is ook wel apart, dus ik vind bij deze dat ik eigenlijk minder hoog scoorquote:Op maandag 14 september 2009 15:34 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Geef toe... je bent niet eens verbaasd over de uitslag
quote:Op maandag 14 september 2009 10:22 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hoe ironisch, wel klagen in jouw topic over 'Leven voor het weekend' maar hier lekker je weekend vertellen.
quote:Op maandag 14 september 2009 10:24 schreef ASroma het volgende:
je had ook van 11 tot 3 kunnen neuken, je bent inderdaad nogal een pechvogel.
Rightquote:Op maandag 14 september 2009 10:19 schreef Trannellius het volgende:
ik had toch niets ebters te doen dus ik bleef maar thuis, ik zit niet onder de plak oid
klopt, het is dezelfde meid. En de klacht is dan ook niet dat zij erover door vraagt, maar dat ik mijzelf nu afvraag of er iets mis is met mij.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:03 schreef kekz het volgende:
wat zit je nou te zeiken man, dit is toch die chick waar je eerder zulke verhalen over heb gepost enzo? je hebt haar net, en nu zit je al te mieren :p
Laat jezelf opnemen! Een verlate autist.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
klopt, het is dezelfde meid. En de klacht is dan ook niet dat zij erover door vraagt, maar dat ik mijzelf nu afvraag of er iets mis is met mij.
Ik doe volgende week een test over narcismequote:Op woensdag 16 september 2009 14:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Laat jezelf opnemen! Een verlate autist.![]()
dude, je komt er (nu pas) achter dat vrouwen iets totaal anders (kunnen) zijn, en dat je die af en toe HELEMAAL niet kan begrijpenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
klopt, het is dezelfde meid. En de klacht is dan ook niet dat zij erover door vraagt, maar dat ik mijzelf nu afvraag of er iets mis is met mij.
Hoi Bert,quote:Op maandag 21 september 2009 14:36 schreef BertMaalderink het volgende:
TS zat gewoon met brandende ogen en trillende mondhoek tegen zijn tranen te vechten tijdens het kijken van Benji, waarna zijn vriendin hem de epische faal wilde besparen en net deed alsof hij een gevoelloze zak is.
Groetjes van Bert
quote:Op maandag 21 september 2009 14:39 schreef deepart het volgende:
[..]
Hoi Bert,
Als ik je UI bekijk constateer ik dat je al een wat oudere user bent. Daarom begrijp ik dat je het begrip nutteloze kick misschien niet zal begrijpen en daarom zal ik mij ervan weerhouden om het jou kwalijk te nemen.
Groeten,
De knuffel marroc
Er werd naar gelinkt in een ander topic en ik ga echt niet overal kijken naar de datum van de laatste post. Daarnaast had nog niemand mijn geniale grap gemaakt. Nu is het topic pas echt compleet.quote:Op maandag 21 september 2009 14:39 schreef deepart het volgende:
Hoi Bert,
Als ik je UI bekijk constateer ik dat je al een wat oudere user bent. Daarom begrijp ik dat je het begrip nutteloze kick misschien niet zal begrijpen en daarom zal ik mij ervan weerhouden om het jou kwalijk te nemen.
Groeten,
De knuffel marroc
Hoi Bert,quote:Op maandag 21 september 2009 14:42 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Er werd naar gelinkt in een ander topic en ik ga echt niet overal kijken naar de datum van de laatste post. Daarnaast had nog niemand mijn geniale grap gemaakt. Nu is het topic pas echt compleet.
Verder haat ik knuffels en Marokkanen.
Jij bent raar en je geeft niet om anderen.quote:Op maandag 14 september 2009 10:39 schreef Trannellius het volgende:
Wat overigens een goed voorbeeld is is het volgende:
twee weken geleden hadden een vriend en ik een crematie van een leraar van de middelbare school. Aanvankelijk hadden we allebei niet het idee om erheen te gaan (zoveel hadden we niet met die vent), maar toch besloten we erheen te gaan. En op het moment dat de kist weg glijdt, wordt het nummer Nobody Home van Pink Floyd gedraaid.
Sindsdien is het volgens hem dat elke keer dat hij het nummer hoort, hij aan die vent moet denken. Maar als ik dat nummer hoor, moet ik eerlijk zeggen dat ik totaal niet aan die kerel denk. Is dat nou echt een gebrek aan gevoel van mijn kant en 'mankeer' ik iets, of is die vriend van mij zich aan het aanstelllen?
Dat zeggen ze inderdaad, ja. Eigenlijk nooit geweten of dat nou echt zo gaat....quote:Op maandag 14 september 2009 10:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Volgens haar ben ik het dus aan het opkroppen en gaat het er ooit in 1 grote waterval naar buiten komen, terwijl ik het tussendoor op andere manieren af reageer. En nu ik er over na denk, zit ik te twijfelen of ze daar misschien gelijk in heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |