quote:Op maandag 14 september 2009 02:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik mijn nut maximaliseer en geen zin heb om VER beneden mijn niveau te werken met collegae die met moeite een bachelor van de uni hebben gehaald?
Nee meneer, fok jouw naar koeienstront stinkende kutland. Jullie denken heel slim te zijn en lachen NU, maar wie het laatst lacht lacht het best.
quote:Op maandag 14 september 2009 02:11 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Stop dan gelijk met Nederlands te praten. Jezus.
quote:
Nederlanders steeds dommer. Allochtonen steeds mobielerquote:Op maandag 14 september 2009 02:16 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Beetje ironisch is dit dan._! Faalert.
hoi siniti.quote:Op maandag 14 september 2009 02:32 schreef Siniti het volgende:
Ik heb op de topics van de gequote meneer in de OP geklikt maar ik vind het toch echt te veel tekst.
met een yquote:
hihi ik maakte een typfoutquote:Op maandag 14 september 2009 02:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
met een y
![]()
ik ga slapen, doei!
quote:Op maandag 14 september 2009 02:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
hihi ik maakte een typfout [ afbeelding ]
Mag hij blij zijn dat je niet een tweede typefout maakte, namelijk dat je de n voor een c verwisseldequote:Op maandag 14 september 2009 02:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
hihi ik maakte een typfout [ afbeelding ]
Hoezo? Er staat toch niet voor niks Allochtoon in z'n naam? Hij blijft dus perfect in z'n rol.quote:Op maandag 14 september 2009 08:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik vind zn topics wel mooi, met hier en daar een punt.
Jammer dat hij niet in z'n rol blijft en gelijk begint te schelden.
Die UI!quote:Op maandag 14 september 2009 08:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoezo? Er staat toch niet voor niks Allochtoon in z'n naam? Hij blijft dus perfect in z'n rol.
Owww OWwwwww DIE WEET IK!!!!!!!quote:Op maandag 14 september 2009 12:11 schreef fathank het volgende:
Allochtonen zijn toch die mensen die in de jaren '60 hier naar toe kwamen om kankerwerk te doen waar we onszelf te goed voor voelden?
Tjah, wie z'n billen brandt..
quote:Op maandag 14 september 2009 02:20 schreef Keesbroekheid het volgende:
Nederlanders steeds dommer. Allochtonen steeds mobieler
Klacht: Zie TT.
Dat dusquote:Op maandag 14 september 2009 08:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik vind zn topics wel mooi, met hier en daar een punt.
Jammer dat hij niet in z'n rol blijft en gelijk begint te schelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |