Deze er ook maar ff bijquote:Op zondag 13 september 2009 23:29 schreef redunzl het volgende:
het is schip is gerestaureerd, bij de tewaterlating zat het bijzondere 'm in eerste plaats niet in de grootte.
helemaal goed... kon niet eerder reageren vanwege familieomstandighedenquote:Op maandag 14 september 2009 12:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dankzij http://www.mybrunel.co.uk/ships/britain/index.php
Het is de SS Great Britain
Foto genomen vanaf Hotwell Road richting Gas Ferry Road te Bristol
Ernaast ligt de replica van de Matthew waarme Cabot in 1497 naar Canada is gevaren
Juistquote:Op woensdag 16 september 2009 21:57 schreef redunzl het volgende:
Via Lungomare Pellaro, Reggio di Calabria, Italië
dat is snel!quote:Op donderdag 17 september 2009 15:07 schreef chufi het volgende:
Mellingerstrasse, Baden, Zwitserland
Juist..quote:
vroemm!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:20 schreef Maizena het volgende:
Zijn jullie lekker aan een inhaalslag bezig
dat is weer helemaal goedquote:Op donderdag 17 september 2009 22:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Light Street, foto genomen richting W. Shore Promenade te Baltimore, Maryland, USA
het schip is de USS Constellation
http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Constellation_%281854%29
Nee ....quote:
Ervaring en veel reizenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik zit vol verbazing dit topic te lezen. Hoe weten jullie al die plaatsen in godsnaam te vinden?
Maizena 32quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:22 schreef piotr_h het volgende:
Dom Luiz I brug te Porto.
Ja dat is goed![]()
Zwitserland dan nu wel ?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:36 schreef piotr_h het volgende:
[ afbeelding ]
Genoemd naar het object aan de rechterzijde van de foto.
ik pas de stand na deze opgave wel aan, ben de hele dag weggeweestquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:09 schreef piotr_h het volgende:
Yes, Red! Misschien had je'm eerder gezien.....
Moet ik zelf de stand aanpassen?
helemaal goedquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:41 schreef piotr_h het volgende:
Remagen.
De Ludendorffbrug, zeer strategisch, en gered van vernietiging tijdens Operatie Lumberjack in WWII. Later toch ingestort. Als het had gewaaid, had je een een Duitse en een Amerikaanse vlag gezien.
Helemaal goedquote:Op zondag 20 september 2009 23:43 schreef piotr_h het volgende:
Valencia, Parque Gulliver.
StreetView vanaf de Pont del Regne.
quote:Op zondag 20 september 2009 23:43 schreef piotr_h het volgende:
Valencia, Parque Gulliver.
StreetView vanaf de Pont del Regne.
Correectquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:25 schreef Maizena het volgende:
Ormeau Embankment, Belfast, Northern Ireland, UK
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:03 schreef piotr_h het volgende:
Opnieuw Porto, nu Campo dos Martires da Patria, met blik op de Torre dos Clerigos.
Perfettoquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:10 schreef redunzl het volgende:
Piazza Cattedrale, Bitonto, Puglia, Italia
helemaal goedquote:Op zaterdag 26 september 2009 20:05 schreef piotr_h het volgende:
Cardiff, Lloyd George Avenue/E. Bute street.
Sorry, soms een beetje last van een goed geheugen ....
helemaal niet verkeerd!quote:Op maandag 28 september 2009 15:11 schreef Maizena het volgende:
Narbonne, Cathedrale Saint Just, Rue Chennebier/ Rue Gustave Fabre
Voor meer details...![]()
[ afbeelding ]
En dit is natuurlijk ook goed...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Via Nomentana, Rome (Ponte Nomentano)
quote:
je bent beland in 'Raad de Kade, World Edition #3'quote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar des te meer terrasjes
Doet wel een beetje Duits aan
helemaal goed!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:05 schreef Maizena het volgende:
Quai des vieilles prisons, links...Quai de L'Isle rechts...in het midden Le Palais de l'isle, Annecy, Frankrijk
[ afbeelding ]
Da's dus helemaal goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:32 schreef piotr_h het volgende:
Pfff, Beauregard D125 nabij Bagneres-de-Luchon.
Bedankt voor de tip.
het nummer is niet goed, het is 96-98 maar dat doet er niet zoveel toe dus ... puntje erbijquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:47 schreef piotr_h het volgende:
Komt-ie. Ik moet immers aan m'n punten denken....![]()
New York, 110 St. Marks Pl.
Aan jou de uitleg.
Juistquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:09 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
odeonplatz , munchen , beieren , duitsland
Excuusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:50 schreef chufi het volgende:
Mijn Roemeens is niet zo goed..Typootje kleine
lettertjes .. Geen punt?
Ahquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:40 schreef JufMariska het volgende:
Ik heb volgens mij door in (de buurt van) welke stad het is, maar kan nog geen echte aanknopingspunten vinden om te vinden wat en waar het nou precies is
Correctquote:
links ligt het strandquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zat in Madrid te zoeken, vanwege de EMT bussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |