want ik heb niets anders te doen... was er al mee bezig goshquote:
.quote:Op zondag 13 september 2009 20:27 schreef Dqod het volgende:
Ik ben zooo verliefd op Alyson Hannigan
Ze heeft dan ook een heul leuke rol in HIMYM
Maar de oorsprong van mijn liefde voor haar komt elders vandaan
Maar dat is offtopic (Misschien moet ik er zelf een topic over openen)
Anyway.. Ik stap ff uit dit topic bij deze!
quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 20:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
.
zeker van beffy de vampierenslager?? lol
volgens tv.com wordt 21sept weer nieuw seizoen gestartquote:Op zondag 13 september 2009 20:27 schreef larry_flynt het volgende:
Mm wanneer komt het weer. Binnenkort toch?
iets zegt me dat je een fan bent van barneyquote:Op zondag 13 september 2009 21:30 schreef Barney_Stinson het volgende:
Morgen is het weer Barney dag ... weer in pak naar het werk
geduld is niet mijn sterkste kant... ik wacht waarschijnlijk tot de eerste 10 online staan ofzo om ze dan in 1 ruk door te kijkenquote:Op zondag 13 september 2009 22:22 schreef Mirel het volgende:
Nadat je sitcoms in een stuk door hebt gekeken nadat ze al uit zijn, is het altijd minder leuk als je ze begint te volgen wanneer ze wekelijks nog moeten uitkomen. Die week duurt dan zo lang.Heb je wel iets om naar uit te kijken
barney in de badkuipquote:Op maandag 14 september 2009 12:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Dan maar een leuk plaatje om het wachten door te komen:
[ afbeelding ]
Denk je?quote:Op zondag 13 september 2009 21:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iets zegt me dat je een fan bent van barney
en wat is je favo barney moment??quote:
Goed punt. Wil ik ook graag doen. Maar ik denk dat dat 'm niet gaat worden. Vind het te legendarisch.quote:Op zondag 13 september 2009 22:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geduld is niet mijn sterkste kant... ik wacht waarschijnlijk tot de eerste 10 online staan ofzo om ze dan in 1 ruk door te kijken
sowieso zijn zijn theorie briljant.... net als the cheerleadereffect (kan geen filmpje vinden op youtube) Over dat mensen in groepen altijd leuker zijn dan als ze alleen zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 08:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Vooral deze
Im surround by IDIOTS! IDIOTS.
Helaas vind ik dat een beetje té nerd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:46 schreef J0sT het volgende:
[..]
Goed punt. Wil ik ook graag doen. Maar ik denk dat dat 'm niet gaat worden. Vind het te legendarisch.
Overigens heerlijk om in je dagelijkse dingen wat HIMYM dingetjes erdoorheen te gooien.
Bv. "De-waitforit-NIED". Of "She's like half boob".
Insiders liggen in een scheur en outsiders kijken dan heel vreemd.
Je wacht tot de eerste tien online staan? Dan is geduld dus wél je sterkste kant.quote:Op zondag 13 september 2009 22:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geduld is niet mijn sterkste kant... ik wacht waarschijnlijk tot de eerste 10 online staan ofzo om ze dan in 1 ruk door te kijken
De reden dat ik dat doe is omdat als ik er 1 zie ik eigenlijk gelijk alles wil zienquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Je wacht tot de eerste tien online staan? Dan is geduld dus wél je sterkste kant.
Dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
De reden dat ik dat doe is omdat als ik er 1 zie ik eigenlijk gelijk alles wil zienhet feit da ik dan telkens een week moet wachten trek ik niet... in die tussentijd kijk ik wel een andere serie zodat ik afgeleid word van himym
ik heb nog iets van 6 andere series op mijn pc staan als het niet meer is hahaquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.Maar ik zou er het geduld niet voor kunnen opbrengen om tien weken géén HIMYM te kijken, terwijl ik dat wel had kunnen doen.
Pfff er zijn teveel favoriete momenten ...quote:Op maandag 14 september 2009 20:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en wat is je favo barney moment??
S01E19 volgens mij. Als Ted met Mary (?) naar die prijsuitreiking van Robin gaatquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef Mirel het volgende:
Wanneer heeft Marshall dan 'lawyered!' gezegd?
S01E19: Mary The Paralegal:quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef Mirel het volgende:
Wanneer heeft Marshall dan 'lawyered!' gezegd?
quote:Barney: That's adorable Ted. You're such a hayseed. The companionship business is the growth industry of the 21st century. You do realize that 1 out of every 8 adult women in America is a prostitute.
Marshall: Dude you just made that up.
Barney: Withdrawn.
Marshall: Lawyered!
En ook nog in S04E10: The Fight: http://fliiby.com/file/133654/fcv4h83dlz.htmlquote:Barney: (To Ted) Do you have some puritanical hang up on prostitution? Dude, it’s the world’s oldest profession.
Marshall: You really think that’s true?
Barney: Oh yea, I bet even Cro-Magnons used to give cave hookers, like, an extra fish for putting out.
Marshall: Ah ha, so the oldest profession would be fishermen. Kaboom! You’ve been lawyered!
Dat dansje, die kleding, dat ze zo goed die vibe van toen te pakken hebben gekregen.quote:Op woensdag 16 september 2009 07:47 schreef dapluiz het volgende:
Nog maar een keer, hij blijft leuk
What its all aboot
WTF!!! Marshal is het minst leuke van allemaal. Gevolgd door Ted. (En soms andersom).quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:18 schreef RedFever007 het volgende:
Even een poll, ik had het hier laatst over met andere mensen. Welk personage vind jij het minst leuk in HIMYM?
Poll: Welk karakter is het minst leuk in HIMYMBarney Robin Ted Lily Marshall
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hiershocking!
Ze zijn allebei moeder.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Dizer het volgende:
Oh trouwens, je ziet overduidelijk dat Lilly zwanger is tijdens de laatste kwartaal van seizoen 4. Allemaal leuk geprobeerd verborgen te houden en zo. Eerste keer dat het me opviel wasmet de hotdogs wedstrijd... daarna was het overduidelijk en uiteraard 3 afleveringen weggeweest.
Maar volgens mij, is Robin ook zwanger, toch? Hetzelfde trucje met dikke truien en zo hebben ze ook met haar uitgeprobeerd..
Ik vond haar "english speaking" intervention anders wel grappigquote:Op woensdag 16 september 2009 12:05 schreef MaxC het volgende:
Heb nog nooit om een opmerking of situatie van Lilly moeten lachen, duidelijk dus
Alleen al die reactie van Marshall, wanneer Barney en hij op het dak staan bij hun werk en ze dat design van Sven bespreken, geeft aan hoe gaaf hij is:quote:Op woensdag 16 september 2009 12:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF!!! Marshal is het minst leuke van allemaal. Gevolgd door Ted. (En soms andersom).
s2e2quote:Op woensdag 16 september 2009 15:42 schreef Elberrie het volgende:
[..]
Alleen al die reactie van Marshall, wanneer Barney en hij op het dak staan bij hun werk en ze dat design van Sven bespreken, geeft aan hoe gaaf hij is:
"It breathes fire, Marshall"
*Marshall lacht zachtjes*
* Barney krijgt em door na een paar seconden: "Oh a fire marshall"
Bij elke grappig moment heb je Barney eigenlijk nodig, maar Marshall is zeker wel vet
*glass shattering*quote:Op donderdag 17 september 2009 13:09 schreef Flaccid het volgende:
[ afbeelding ]Marshall lijkt vet veel op beau!
+100quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Dizer het volgende:
Oh trouwens, je ziet overduidelijk dat Lilly zwanger is tijdens de laatste kwartaal van seizoen 4. Allemaal leuk geprobeerd verborgen te houden en zo. Eerste keer dat het me opviel wasmet de hotdogs wedstrijd... daarna was het overduidelijk en uiteraard 3 afleveringen weggeweest.
Maar volgens mij, is Robin ook zwanger, toch? Hetzelfde trucje met dikke truien en zo hebben ze ook met haar uitgeprobeerd..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |