Na een avond flink doorzakken is er niets lekkerders dan om de volgende dag even helemaal niets te doen en lekker uit te brakken door languit op de bank te liggen. Zo ook vandaag.
Omdat het door omstandigheden gisteren niet gelukt was boodschappen te doen voor het weekend en ik enkel nog 2 eieren in de koelkast had staan besloot ik mijzelf op een omelet te trakteren. Alleen binnen afzienbare tijd kwam de honger weer de hoek om kijken.
Omdat er verder niets meer in huis was en ik na zo'n avond een vette bek goed weet te waarderen besloot ik een pizza pepperoni te bestellen bij de lokale pizzeria alhier.
Zo gezegd, zo gedaan. Mijn bestelling zou binnen afzienbare tijd bij mij afgeleverd worden. 'Mooi' dacht ik terwijl ik mijn sexy lichaam weer op de bank ter rustte legde kijkend naar Studio Sport.
Na een klein half uurtje hoorde ik het geluid van een brommer dat niet veel later opgevolgd werd door een keurige *dingdong*. 'Pizza!' dacht ik terwijl ik mij naar de voordeur snelde. Ik deed de deur open en voor mij stond de pizzakoerier met een voor mij bestemde pizza in zijn handen.
Uit het niets begint die vent een verhaal over zijn leven af te steken. Financiële problemen, een mislukte filmcarrière, noem maar op. Ik denk bij mezelf; dit moet wel de treurigste bedelactie om een fooitje los te peuteren zijn die je maar kunt bedenken. Lichtelijk geïrriteerd kijk ik op om hem te zeggen dat ik niet van zijn gezever gediend ben, maar dan opeens herken ik dat smoelwerk van die koerier!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: jankende, aan lager wal geraakte, over de top zanger met een mislukte acteercarrière die mijn pizza komt bezorgen.