quote:Five Teens Shot After North London Stabbing
Five teenagers have been treated for gunshot wounds shot after an 18-year-old was stabbed in north London.
The young men, aged between 16 and 19, were injured in the incident in the Cornwall Road, West Green Road and Phillip Lane area of Haringey yesterday.
The 18-year-old who was stabbed was taken to hospital as well as the five who were treated for gunshot wounds, the Metropolitan Police said.
One of those taken to hospital was discharged and arrested in connection with the incident which happened at around 9.30pm.
Four others were also arrested and questioned at different north London police stations.
The five were later released on bail.
Scotland Yard said officers from Operation Trident, which investigates gun crime in the black community, are leading the investigation into the incident and are keeping an open mind about motive.
Nee, het zou een oplossing zijn. Nou ja, in Rotterdam vooral, hier heb ik geen last van onze medelandersquote:Op zondag 13 september 2009 17:25 schreef GasTurbine het volgende:
Een speciale brigade die negertcrimes bekijkt. In NL zou dat racisme zijn.
dit is een voorbode voor de rest van West-Europa.quote:Op zondag 13 september 2009 17:28 schreef OldJeller het volgende:
Is er in London echt zoveel mis? Heeft de politie het niet meer in de hand?
dat was inderdaad erg opvallend.quote:Op zondag 13 september 2009 17:29 schreef Pheno het volgende:
Dat zag je al in dat programma van Eddy Zoey: mensen waren bang om al een deur open te doen. Dat viel me toen erg op. En als hij eens iemand sprak kwam er eigenlijk uit dat de mensen in London het allemaal niet meer vertrouwen.
Integratie is een utopie. Niemand gaat zijn gebruiken aanpassen aan de rest. Dat kun je niet dwingen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:42 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
dit is een voorbode voor de rest van West-Europa.
zolang alle grenzen open staan voor alles en iedereen en dit terecht komt in de grote steden zal het van kwaad naar erger gaan.
Het is voor een land al moeilijk genoeg om de eigen problemen op te lossen, maar als West-Europa ook nog eens moet gaan fungeren als een groot AZC waarbij simpelweg de middelen ontbreken om dit tot een goed eind te brengen, kan het niet anders dan dat we getto-vorming krijgen en een totaal ontbreken van integratie.
Dan moeten we ze assimileren.quote:Op zondag 13 september 2009 17:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Integratie is een utopie. Niemand gaat zijn gebruiken aanpassen aan de rest. Dat kun je niet dwingen.
Waarom niet? Als ze hier willen meedraaien lijkt me dat voor de hand liggen.quote:Op zondag 13 september 2009 17:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Integratie is een utopie. Niemand gaat zijn gebruiken aanpassen aan de rest. Dat kun je niet dwingen.
Dat probeert men hier, waarom denk je dat er wijken in andere steden zijn waarin alleen Chinezen een wijk met Indiërs, etc etc zijn? Gebruiken botsen, en niet iedereen heeft het fatsoen om elkaars gebruiken te respecteren.quote:Op zondag 13 september 2009 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ze hier willen meedraaien lijkt me dat voor de hand liggen.
Hun gebruiken kunnen ze toch gewoon houden? Achter de voordeur?
Als jij mij kan aanwijzen in welk land het gebruik is dat 12-jarigen bejaarden doodslaan en tieners elkaar neersteken en schieten dan heb je wellicht nog een punt dat het iets met integratie te maken zou kunnen hebben.quote:Op zondag 13 september 2009 17:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
reageer lekker om diegene die ik gequote heb met zijn integratie als oplossing, bij voorbaat dank!quote:Op zondag 13 september 2009 18:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als jij mij kan aanwijzen in welk land het gebruik is dat 12-jarigen bejaarden doodslaan en tieners elkaar neersteken en schieten dan heb je wellicht nog een punt dat het iets met integratie te maken zou kunnen hebben.
Nu is het natuurlijk gelul.
En waar zou dat toch aan kunnen liggen?quote:Op zondag 13 september 2009 18:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat probeert men hier, waarom denk je dat er wijken in andere steden zijn waarin alleen Chinezen een wijk met Indiërs, etc etc zijn? Gebruiken botsen, en niet iedereen heeft het fatsoen om elkaars gebruiken te respecteren.
Het is wellicht de situatie waarin het meerendeel hier terecht komt die ervoor zorgt dat ze zich vast blijven klampen aan hun eigen "eigen".quote:Op zondag 13 september 2009 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nederland, door bepaalde mensen van niet-Nederlandse afkomst.quote:Op zondag 13 september 2009 18:24 schreef Dagonet het volgende:
WT, in welk land is het gebruik dat je op scooters winkels berooft en buschauffeurs bedreigt?
Of de gebruiken van het land waar je graag wilt komen wonen? Dat heeft dan toch prioriteit?quote:Op zondag 13 september 2009 18:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat probeert men hier, waarom denk je dat er wijken in andere steden zijn waarin alleen Chinezen een wijk met Indiërs, etc etc zijn? Gebruiken botsen, en niet iedereen heeft het fatsoen om elkaars gebruiken te respecteren.
In de landen waar men moet integreren en hun normale gebruiken moet afstaan.quote:Op zondag 13 september 2009 18:24 schreef Dagonet het volgende:
WT, in welk land is het gebruik dat je op scooters winkels berooft en buschauffeurs bedreigt?
zolang integratie geen feit is, blijf je een situatie handhaven en laten escaleren waarin burgers niet met elkaar kunnen samenleven. Zeker in grote steden krijg je een verloedering en moreel verval waarbij mensen gewoon minder waarde gaan hechten aan elkaar, zichzelf en hun omgeving. Dus ik denk echt wel dat de problematiek in grote steden deels te wijten is aan falende integratie en het falen van de overheid inzake deze.quote:Op zondag 13 september 2009 18:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als jij mij kan aanwijzen in welk land het gebruik is dat 12-jarigen bejaarden doodslaan en tieners elkaar neersteken en schieten dan heb je wellicht nog een punt dat het iets met integratie te maken zou kunnen hebben.
Nu is het natuurlijk gelul.
Terwijl onderzoek gewoon uitwijst dat geweld tegen buschauffeurs in 75% van de gevallen door autochtonen komt?quote:Op zondag 13 september 2009 18:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Nederland, door bepaalde mensen van niet-Nederlandse afkomst.
dat deze ook in andere West-Europese landen regeert.quote:Op zondag 13 september 2009 18:24 schreef Pheno het volgende:
Het is toch in Engeland gebeurd? Wat heeft die fluwelen handschoen van Nederland er mee te maken?
Zelfs dan ja.quote:Op zondag 13 september 2009 18:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Terwijl onderzoek gewoon uitwijst dat geweld tegen buschauffeurs in 75% van de gevallen door autochtonen komt?
Geintje mag ik hopen?quote:Op zondag 13 september 2009 18:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
In de landen waar men moet integreren en hun normale gebruiken moet afstaan.
Mwoa, je weet ook wel dat we veel mensen krijgen die hier meer overlevingskansen zien dat in hun thuisland. En dan merken dat dat rijk worden waar ze in het thuisland zo over praten, niet zo makkelijk gaat. En ja, dan krijg je deze shit. Want we leven in een maatschappij waar je moet concureren met de diameter van de plasma van je buurman. En daar zijn heel wat mensen gevoelig voor, niet alleen buitenlandersquote:Op zondag 13 september 2009 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of de gebruiken van het land waar je graag wilt komen wonen? Dat heeft dan toch prioriteit?
Heb het dan over de maatschappelijke kant van het verhaal.
Religie moet vrij blijven.
Ik mag niet eens een geit slachten in mijn achtertuinquote:
Dat belet mensen blijkbaar niet om 't ook niet te doen helaas, zo sociaal zijn ze dan weer wel. Maar het is maar goed dat jij je wel aanpast aan de Nederlandsche samenleving, vriendjes?quote:Op zondag 13 september 2009 18:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag niet eens een geit slachten in mijn achtertuin
Om maar niet te spreken over die moederneukende hoofddoekjes.
Dit zijn hun gebruiken.quote:Op zondag 13 september 2009 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel Europa gaat de prijs betalen (letterlijk) door het gekluns, bange gemier en excuseerde gelul van de politiek. De BNP gaat daar enorm stijgen (wat zeer eng is) en de rest van Europa gaat ook weer naar ultra-conservatieve partijen zweven die ons uiteindelijk ook weer klauwen vol geld gaan kosten.quote:
Niet alleen in Londen, maar ook in andere steden van betekenis.quote:Op zondag 13 september 2009 18:32 schreef TheGaffer het volgende:
Komt door de Chav Cultuur daar in Engeland, Eens tijd dat de regering daar eens wat aan gaat doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |